Skocz do zawartości

RPG


Feanor

W co zagramy?  

19 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 18.03.2020 o 20:26, z0nk napisał:

Aelar, Monk, Wood Elf

 

image.jpeg.3538ae0f0478cbe241c27bd408a6fb7d.jpeg

 

Aelar.thumb.jpg.f75b53abf3f55c36c1b0106e78b4c5c0.jpg

W umiejętnościach to, co podkreśliłem, to opcje do wyboru. Możesz wybrać DWIE umiejętności, zarysowujesz wtedy kółeczka. Działa to tak, że podczas rzutów na te umiejętności prócz modyfikatora z cechy (dajmy na to w ŚLEDZTWIE z Inteligencji) dodajesz jeszcze premię biegłości, która dla wszystkich postaci z poziomów 1-4 wynosi +2. Przy używaniu broni z biegłością tę dwójkę dodajemy do rzutu na trafienie. Pancerz noszony bez biegłości sprawia, że masz trudności z trafianiem i nie możesz rzucać czarów.

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 18.03.2020 o 20:39, Brachu napisał:

Barbarzyński pół-ork, pogranicznik, Brachu

Brachu.thumb.jpg.876c7504b0983067be70c13791958451.jpg

W umiejętnościach to, co podkreśliłem, to opcje do wyboru. Możesz wybrać DWIE umiejętności, zarysowujesz wtedy kółeczka. Działa to tak, że podczas rzutów na te umiejętności prócz modyfikatora z cechy (dajmy na to w ŚLEDZTWIE z Inteligencji) dodajesz jeszcze premię biegłości, która dla wszystkich postaci z poziomów 1-4 wynosi +2. Przy używaniu broni z biegłością tę dwójkę dodajemy do rzutu na trafienie. Pancerz noszony bez biegłości sprawia, że masz trudności z trafianiem i nie możesz rzucać czarów.

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 18.03.2020 o 20:43, Meler napisał:

Ard Beor, człowiek, kapłan Ilmatera, pustelnik

1565104388_ArdBeor.thumb.jpg.adffcbc5a02b6282181382dd3f60bdb4.jpg

 

W umiejętnościach to, co podkreśliłem, to opcje do wyboru. Możesz wybrać DWIE umiejętności, zarysowujesz wtedy kółeczka. Działa to tak, że podczas rzutów na te umiejętności prócz modyfikatora z cechy (dajmy na to w ŚLEDZTWIE z Inteligencji) dodajesz jeszcze premię biegłości, która dla wszystkich postaci z poziomów 1-4 wynosi +2. Przy używaniu broni z biegłością tę dwójkę dodajemy do rzutu na trafienie. Pancerz noszony bez biegłości sprawia, że masz trudności z trafianiem i nie możesz rzucać czarów.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, Feanor napisał:

W umiejętnościach to, co podkreśliłem, to opcje do wyboru. Możesz wybrać DWIE umiejętności, zarysowujesz wtedy kółeczka. Działa to tak, że podczas rzutów na te umiejętności prócz modyfikatora z cechy (dajmy na to w ŚLEDZTWIE z Inteligencji) dodajesz jeszcze premię biegłości, która dla wszystkich postaci z poziomów 1-4 wynosi +2. Przy używaniu broni z biegłością tę dwójkę dodajemy do rzutu na trafienie. Pancerz noszony bez biegłości sprawia, że masz trudności z trafianiem i nie możesz rzucać czarów.

Dziękuję sensei. Nie wiem jakim cudem ja nigdy nie zagrałem mnichem, toż to boskie. Pytanie co do sztuk walki. Czy drugi atak wymaga rzutu kością na trafienie czy jeśli pierwszy trafił to i drugi trafia i tylko roll dmg jest?

Ps chyba czas pograć w baldura mnichem :keke: albo icewind dale ooo!

Odnośnik do komentarza
32 minuty temu, z0nk napisał:

Dziękuję sensei. Nie wiem jakim cudem ja nigdy nie zagrałem mnichem, toż to boskie. Pytanie co do sztuk walki. Czy drugi atak wymaga rzutu kością na trafienie czy jeśli pierwszy trafił to i drugi trafia i tylko roll dmg jest?

Ps chyba czas pograć w baldura mnichem :keke: albo icewind dale ooo!

Nie, drugi atak też musi trafić, piącha lub gira nie ma samonaprowadzania :) btw, na trzecim poziomie będziesz mógł bić już dodatkowo dwukrotnie w turze (ale już nie w każdej niestety, wydaje się na to punkty ki).

 

@Meler zauważyłem, że nie napisałem nic o Twoich zdolnościach, uzupełnię soon!

Odnośnik do komentarza

@Feanor jak będziesz opisywał moją postać to podaj proszę raz jeszcze te modyfikatory, bo miałem wtedy jakieś problemy z dźwiękiem, a potem przeszliście do kolejnych osób i finalnie nie wróciliśmy do tego.

 

Btw., jest jakieś fajne wiki, gdzie można sobie coś więcej poczytać (żeby nie szukać i wertować tych wszystkich podręczników) o miejscu gdzie będziemy grać? Coś o krainach, mieszkańcach, życiu, itd.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Misiek napisał:

@Feanor jak będziesz opisywał moją postać to podaj proszę raz jeszcze te modyfikatory, bo miałem wtedy jakieś problemy z dźwiękiem, a potem przeszliście do kolejnych osób i finalnie nie wróciliśmy do tego.

 

Btw., jest jakieś fajne wiki, gdzie można sobie coś więcej poczytać (żeby nie szukać i wertować tych wszystkich podręczników) o miejscu gdzie będziemy grać? Coś o krainach, mieszkańcach, życiu, itd.

Tutaj: https://www.dndbeyond.com/ jest bardzo dużo, to nie wiki co prawda, ale oficjalne i darmowe zasady (spójrz pod game rules)

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
10 minut temu, z0nk napisał:

A własnie jakieś ścieżki używasz czy tylko tą podstawową?

Nie do końca wiem o co Ci chodzi :) Wybrać można każdą ścieżkę z podręcznika podstawowego (bo ten mam jedynie na razie), ale to dopiero afaik na 3 poziomie. Dla mnicha są trzy afaik.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Feanor napisał:

Nie do końca wiem o co Ci chodzi :) Wybrać można każdą ścieżkę z podręcznika podstawowego (bo ten mam jedynie na razie), ale to dopiero afaik na 3 poziomie. Dla mnicha są trzy afaik.

No jadę z pamięci mocno, bo mój podręcznik leży nie u mnie :( i coś mi się kojarzyło, że jedna czy dwie tylko były, ale no opowaidam bzdury widać :D icewind dale mi odświeży pamięć. Odmeldowuję się :keke:

Odnośnik do komentarza
18 minut temu, Misiek napisał:

@Feanor jak będziesz opisywał moją postać to podaj proszę raz jeszcze te modyfikatory, bo miałem wtedy jakieś problemy z dźwiękiem, a potem przeszliście do kolejnych osób i finalnie nie wróciliśmy do tego.

 

Btw., jest jakieś fajne wiki, gdzie można sobie coś więcej poczytać (żeby nie szukać i wertować tych wszystkich podręczników) o miejscu gdzie będziemy grać? Coś o krainach, mieszkańcach, życiu, itd.

 

Zapomniałem o modyfikatorach:

 

 

1 -5
2-3 -4
4-5 -3
6-7 -2
8-9 -1
10-11 +0
12-13 +1
14-15 +2
16-17 +3
18-19 +4
20-21 +5
22-23 +6
24-25 +7
26-27 +8
28-29 +9
30 +10 
Teraz, z0nk napisał:

No jadę z pamięci mocno, bo mój podręcznik leży nie u mnie :( i coś mi się kojarzyło, że jedna czy dwie tylko były, ale no opowaidam bzdury widać :D icewind dale mi odświeży pamięć. Odmeldowuję się :keke:

Są trzy, nazywają się po polsku Tradycjami:

- Droga Cienia (robi z Ciebie quasininję)

- Droga Czterech Żywiołów (czarujący mnich, ale nie na prywatkach)

- Droga Otwartej Dłoni (robi z Ciebie Chucka van Lee)

 

Wybór dostępny jest od 3 poziomu.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Misiek napisał:

Bertold Droverson, człowiek, Paladyn, mędrzec, profesor

1891220610_BertoldDroverson.thumb.jpg.ee7aed6bc36d5f0e032104b55b8daa9b.jpg

W umiejętnościach to, co podkreśliłem, to opcje do wyboru. Możesz wybrać DWIE umiejętności, zarysowujesz wtedy kółeczka. Działa to tak, że podczas rzutów na te umiejętności prócz modyfikatora z cechy (dajmy na to w ŚLEDZTWIE z Inteligencji) dodajesz jeszcze premię biegłości, która dla wszystkich postaci z poziomów 1-4 wynosi +2. Przy używaniu broni z biegłością tę dwójkę dodajemy do rzutu na trafienie. Pancerz noszony bez biegłości sprawia, że masz trudności z trafianiem i nie możesz rzucać czarów.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...