Qcz Napisano 12 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2009 a nowy sprzet na allegro schodzi za 1200 Optymalna cena tego sprzętu (nowego!) na zamówienie w moim sklepie to 1119 złotych. Cena jaką zasugerował za naprawę serwis jest śmieszna. delikatnie mowiac Niemożliwe aby cały sprzęt nie działał gdyby zepsuło się coś w subie. panel z wyswietlaczem dziala, bo sprawdzilem na innym sprzecie. Glosniki stoja jak staly. Pierwsze podejrzenie mialem ze wyskoczyl bezpiecznik, ale gdy dwa kolejne spalily sie po wlozeniu oddalem do lokalnego majstra. Na pewno to płyta sterująca suba? Czy może płyta sterująca całego zestawu? Bo jeżeli to drugie to zepsuła się jednostka centralna i generalnie zostaje Ci jedynie kupno nowej. Musiałbyś podać więcej szczegółów co tak naprawdę się zepsuło. Po tym opisie można sie jedynie domyślić co mogło się spalić. no i ten majster powiedzial: do wymiany plyta sterujaca z koncowkami mocy. Wiecej nic nie wiem :( (choc moge sie dowiedziec ktora plyta to jest). Czy sa dwie te plyty w subie? nie mam pojecia. chetnie bym kupil nowa...glowna czy suba, ale gnojki zaproponowali taka cene. czy gdzies indziej taka plyte moge dostac jak nie w serwisie? do tego jedynym w kraju Cytuj Odnośnik do komentarza
Qcz Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Kurcze to sie nadaje bardziej do kacika absurdalnego niż tutaj: rodzicom się popsuł telewizor LCD Panasonica 32 cale. Gwarancja 2 letnia skończyła sie w pazdzierniku (swoja droga krótka). Ojciec zawiózł do serwisu Panasonica i wycenili naprawę na....5800pln :ściana: kiedy nowy taki telewizor kosztuje cos kolo 1700pln (nie wiem dokladnie jaki model mieli, ale zadne full hd czy cos, wiec pewnie do 1700 max). Wyzej moj przyklad na podobnych zasadach...czy kurcze to sie nie nadaje do zgloszenia do jakiegos rzecznika praw konsumenta czy cos? Z tego wynika, ze jak cos sie popsuje po okresie gwarancji to jest do wywalenia i trza nowe brac? nie czaje bazy... Cytuj Odnośnik do komentarza
grepio Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 obawiam się ,że jest to świadoma polityka produkcyjna- nie opłacalna jest produkcja "długowiecznego" sprzętu, bo wymagałoby to użycia droższych komponentów, a mało który klient dałby sie przekonać na zakup takiego TV droższego o 100%- jak na razie LG i bodajże SONY wprowadziły gwarancję 5-cio letnią , ale tylko na ekrany większe niż 42 cale- OT Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.