Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 6


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

ktos tu ostatnio byl taki pewny ze utrzymanie z 4pkt to looz. no nie wiem bo zostalem na 25 miejscu ,szczesliwie ale jest . kolesie z 3pkt juz w strefie spadku. niezly bajer ;/ tak ostro jeszcze nie bylo . ale jest utrzymanie !!!!!!!!!!!!!!!!

 

Zaraz zaraz. Utrzymałes się? Utrzymałeś. Wiec wyszło na moje :]:P

Odnośnik do komentarza
ktos tu ostatnio byl taki pewny ze utrzymanie z 4pkt to looz. no nie wiem bo zostalem na 25 miejscu ,szczesliwie ale jest . kolesie z 3pkt juz w strefie spadku. niezly bajer ;/ tak ostro jeszcze nie bylo . ale jest utrzymanie !!!!!!!!!!!!!!!!

 

Zaraz zaraz. Utrzymałes się? Utrzymałeś. Wiec wyszło na moje :]:P

no ale nie tak spokojnie jak mowiles :D jeszcze troche i bym spadl /

Odnośnik do komentarza

No i ja też się utrzymałem w końcu :D. Udało mi się zająć 5. miesjce i zdobyłem pierwsze punkty w Amatorach. Ale niestety straciłem kierowcę (to znaczy nie przedłużyłem kontraktu), ale to może i lepiej - może znajdę kogoś lepiej jeżdżącego kwalifikacje. Z kasą ledwo co się wyrobiłem (1 milion mi został).

Odnośnik do komentarza
Jeżeli teraz złożę ofertę kierowcy to kiedy go dostanę. Horonarium za podpisanie zapłacę z aktualnego czy nowego budżetu?

Po pierwsze zacznijmy od tego, że teraz nie da rady podpisać kontraktu z nowym kierowcą :> Dopiero po rozpoczęciu nowego sezonu będzie można.

Odnośnik do komentarza
jakies pomysly?

rady?

idee?

przed nowym pomyslem

np. dla mnie po awansie do amatorow :P

Nr.1 Szukaj jak najszybciej dobrego kierowcy. Ja się przejechałem licząc że kierowca z rookie da radę w amatorach i do ostatniego wyścigu drżałem o utrzymanie.

Nr.2 Za wszelką cenę utrzymuj kasę na plusie.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...