Jump to content
Sign in to follow this  
krzysfiol

GRUPA D - ARGENTYNA, CHORWACJA, ISLANDIA, NIGERIA

Recommended Posts

Biorąc pod uwagę formę Argentyny, to że Chorwacja też miewa zwiechy i jednak zwyczajnie średnią siłę Nigerii to Islandia może wygrać wszystko :D

Share this post


Link to post

Najbardziej fun to watch grupa moim zdaniem, liczę na awans Chorwacji i Islandii ;)

Share this post


Link to post

Dla mnie najtrudniejsza grupa na tych mistrzostwach. Wiadomo, że Argentyna męczyła się w eliminacjach i daleka jest obecnie od swojej optymalnej dyspozycji, ale za pół roku może się przecież wszystko odmienić. Zresztą, na ostatnim mundialu "Albicelestes" też początkowo nie zachwycali, w grupie męczyli się nawet z Iranem, a ostatecznie doszli aż do finału, gdzie przegrali dopiero po dogrywce. I to najlepszy dowód na to, że nie można ich skreślać. Z kolei Chorwaci również naszpikowani są klasowymi zawodnikami, choć oczywiście nie tak, jak drużyna Jorge Sampaoliego. Niestety, drużynie tej nie pomaga fatalna atmosfera, jaka panuje wokół krajowego związku. Jeżeli pojadą na mundial z "czystymi głowami", mogą zajść daleko.


Wszyscy też jesteśmy ciekawi postawy Islandii, która awansowała na mistrzostwa świata pierwszy raz w historii i będzie najmniejszym krajem pod względem liczby ludności na mundialu (ok. 320 000 mieszkańców). W eliminacjach Islandia zajęła pierwsze miejsce, wyprzedzając w grupie... Chorwatów, których pokonała u siebie 1:0 po golu Hordura Magnussona w ostatniej minucie meczu. Zatem piłkarze z północy na pewno nie muszą mieć kompleksów. No i na koniec nieobliczalna Nigeria, a więc nasz marcowy rywal, z którym zmierzymy się towarzysko we Wrocławiu, mający w składzie kilku bardzo przyzwoitych zawodników, jak Iheanacho, Iwobi, Mikel, Moses czy Onyekuru. W Brazylii udało im się wyjść z grupy, a w 1/8 finału ulegli Francji, więc wstydu nie było. Jednak w Rosji nie wróżę im większego sukcesu.


 

Mój typ :

1. Argentyna

2. Chorwacja

3. Nigeria

4. Islandia







 

Share this post


Link to post

Kadra Argentyny:

 

Bramkarze: Sergio Romero (Manchester United), Franco Armani (River Plate), Wilfredo Caballero (Chelsea).

Obrońcy: Gabriel Mercado (Sevilla), Federico Fazio (AS Roma), Nicolás Otamendi (Manchester City), Cristian Ansaldi (Torino), Nicolás Tagliafico (Ajax), Marcos Rojo (Manchester United).

Pomocnicy: Ever Banega (Sevilla), Javier Mascherano (Hebei Fortune), Eduardo Salvio (SL Benfica), Lucas Biglia (A.C. Milan), Angel Di María (PSG), Giovani Lo Celso (PSG), Manuel Lanzini (West Ham United), Maximiliano Meza (Independiente), Marcos Acuña (Sporting CP).

Napastnicy: Lionel Messi (FC Barcelona), Sergio Agüero (Manchester City), Gonzalo Higuaín (Juventus), Paulo Dybala (Juventus), Cristian Pavón (Boca Juniors).

 

Ale bida wsrod bramkarzy :/ Zjazd formy Rulliego i w konsekwencji brak powolania moze Argentyne drogo kosztowac...

A Icardiego podobno nie ma przez to, ze Messi kumpluje sie z bylym mezem jego obecnej dziewczyny...  Kabaret co sie dzieje w tej Argentynie :/

Share this post


Link to post

Podobno? Przecież to żadna tajemnica.

Share this post


Link to post

Nie wiem czego spodziewaliscie sie po Messim szczerze mowiac, nie od dzis wiadomo ze ma toksyczny charakter jesli nie wszystko jest tak jak on chce. Zreszta po cyrkach zwiazanych z kadra, obrazaniem sie i tupaniu nozka, dziwi mnie, ze w ogole jest do tej kadry powolywany, szczegolnie ze widac brak zaangazowania z jego strony nawet na najwazniejszych reprezentacyjnych imprezach

  • Haha 2

Share this post


Link to post

Messi to jedyna nadzieja Argentyny. Przy takich problemach od środka po bramkarza to jedyna nadzieja w nim. Tylko szaleniec zabrałby Icardiego, a zostawił Messiego. Bo ten pierwszy jest jak wielu, a ten potrafi wygrywać mecze.

Share this post


Link to post

Niestety sam Messi to za malo jesli z przodu ma biegac Higuain...

Share this post


Link to post

Nie sprowadzaj wszystko do Higuaina. Dobry, doświadczony zawodnik i nie rób z niego pachołka. Zresztą może biegać Aguero. Brak sukcesów Argentyny to nie są problemy z Higuainem czy innymi napastnikami tylko dalej od bramki rywali.

Share this post


Link to post
4 godziny temu, pescar napisał:

Nie sprowadzaj wszystko do Higuaina. Dobry, doświadczony zawodnik i nie rób z niego pachołka. Zresztą może biegać Aguero. Brak sukcesów Argentyny to nie są problemy z Higuainem czy innymi napastnikami tylko dalej od bramki rywali.

 

 

 

Mnie tam cały czas to bawi :keke: Messiego pewnie mniej ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post

Takie coś można zrobić i o Messim. W finale też miał jedną szansę na bramkę. Swojego karnego z Chile też nie strzelił, więc też ma sporo za uszami, że w reprezentacji jest bez zwycięstwa na wielkiej imprezie.

Share this post


Link to post

Messi-Dybala-Aguero-Higuain a Wy martwicie się o siłę ataku?

 

 

Share this post


Link to post

hesus, serio argumenty o Higuainie? Rozumiem 30+ bramek co sezon się wali z przypadku?

Share this post


Link to post

w Juventusie to sam sędzia pewnie przy bynajmniej 10 pomógł hehe

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Romero w związku z kontuzja kolana wypadł z argentyńskiej kadry. Sytuacja z bramkarzami przedstawia się dramatycznie. Caballero ma dwa występy w kadrze, Armani zero. W zamian za Romero ma być powołany Nahuel Guzman (6A) z meksykańskiego Tigres.

Share this post


Link to post
17 godzin temu, ajerkoniak napisał:

hesus, serio argumenty o Higuainie? Rozumiem 30+ bramek co sezon się wali z przypadku?

w zeszlym sezonie 32 gole, ale w lidze tylko 24; w tym juz ledwie 23 gole overall z czego tylko 16 w lidze i oszalamiajace 2 gole w ostatnich 13 kolejkach

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...