Kowalinho Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Update 16.3 wyszedł https://twitter.com/milesSI/status/705724211000643584 http://community.sigames.com/showthread.php/453727 Cytuj Odnośnik do komentarza
Marcin Maniak Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Witam, miał ktoś taki problem? http://zapodaj.net/b3b066eaba419.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza
FM_king Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Mamy już nową aktualizację i w związku z tym mam dwa pytania : 1. Zauważyłem, że ogólne podsumowanie statystyk zawodnika (bramki, asysty, liczba tytułów zawodnika meczu itp.) jest na szaro, a wcześniej było chyba wytłuszczone na czarno. Wydaje mi się, czy nie ? Wiem, że to nieistotne, pytam po prostu z ciekawości 2. Nowa łatka aktualizuje zimowe transfery, więc czy muszę zacząć grę od nowa, żeby transfery były zgodne z rzeczywistym rynkiem transferowym ? Cytuj Odnośnik do komentarza
stefan1984 Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 2 - tak, najlepiej jeszcze jeśli zaczniesz nową grę z datą startu w np. w Brazylii od grudnia 2015 czy tam stycznia 2016, bo inaczej to składy z teraz będziesz miał już od lata. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sensei Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 @Marcin, ja mam ten problem. Podobnie zresztą jak cała masa innych graczny, póki co czekamy na stanowisku SI gdyż może to być związane z patchem, istnieje aczkolwiek prawdopodobieństwo że źródło u którego kupiliśmy grę, mogło ją zdobyć jakoś "nielegalnie" przez co grę nam usunięto. Póki co napisałem do steam supportu i czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 5 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Sensei, skąd brałeś klucz ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Marcin Maniak Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Ja mam z allegro u sprzedawcy marat-09. Kupione w dniu premiery za 134.50. Chodziło elegancko aż do wczoraj g. 23.00-24.00. Po patchu też grałem przez kilka godzin. Pisał ktoś na oficjalnej stronie gry? Słabo u mnie z angielskim. Być może ma to związek z nowym patchem. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 5 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 U mnie dzisiaj pobrała sie aktualizacja, ale nie włączałem gry. Od razu po pobraniu paczą tak jest czy dopiero przy próbie uruchomienia gry? Cytuj Odnośnik do komentarza
Sensei Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Wyszedł patch, pograłem do koło 2-3 nad ranem i wtedy dopiero wywaliło ten błąd. Klucz zdaję się z allegro, więc może faktycznie nie uczciwy sprzedawca. O banowaniu kluczy nic nie pisali, póki co pozostaje czekać na info od steama, ew zaraz też poszukam na forum SI. Cytuj Odnośnik do komentarza
AeM_86 Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 http://community.sigames.com/showthread.php/453822-A-Steam-product-code-you-activated-has-been-removed-from-your-account Na forum SI też o tym wspominają. Być może to chwilowa niedyspozycja Steam, ale bardziej prawdopodobne, że gra została kupiona u nieautoryzowanego re-sellera. Ktoś gdzieś nabył te klucze, na lewo, a potem lekko zaniżył cenę, by sprzedać. Dlatego SI radzi, by kupować klucz u zaufanych sprzedawców / sklepów. Gietz: To że ktoś kupił klucz w pełnej cenie na allegro nie znaczy że osoba która go sprzedała nie miała klucza kradzionego/nielegalnego. To na pewno nie jest bug i na pewno nic wspólnego z SI. Jeżeli ktoś ma taki problem to może próbować kontaktować się ze Steamem wysyłając potwierdzenia zakupu, albo ze sprzedawcą od którego macie kod, ale jest duża szansa że was po prostu oszukał. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymon Kąkol Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Mam podobny problem. Dzisiaj odpaliłem Steama i gry już nie ma. Do tego informacja od pomocy technicznej: "Aktywacja produktu na twoim koncie została cofnięta, ponieważ wystąpił problem z płatnością za ten produkt. W związku z tym gra powiązana z tym produktem została również zablokowana. Może być to związane z metodą płatności, która została przez ciebie wybrana do zapłacenia za ten produkt u swojego sprzedawcy lub może być to związane z tym, w jaki sposób twój sprzedawca uzyskał klucz produktu. Skontaktuj się ze sprzedawcą klucza produktu, aby uzyskać pomoc. Odwiedź sklep Steam, aby kupić ten tytuł. W przeciwnym wypadku zalecamy usunięcie lokalnej zawartości związanej z grami." Cytuj Odnośnik do komentarza
paszul Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Dołączam do grona nieszczęśliwców, których gra została usunięta ze Steam :/ Podobnie jak Marcin Maniak, kupiłem grę na Allegro u marat-09. Gra w normalnej cenie, masa pozytywów sprzedawcy - wszystko wskazywało na legalne pochodzenie klucza. Napisałem do sprzedawcy i wsparcia Steam. Mam nadzieję, że sprawa wyjaśni się dla nas pozytywnie. Szczególnie, że ostatnio znów naszło mnie na granie w FM ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymon Kąkol Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Kupiłem u tego samego sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sensei Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 I ja też Napisałem też do tego gościa maila z informacją że wolałbym to polubownie załatwić(zwrot kasy), jak się nie uda to będzie trzeba ciut ostrzej zareagować. Cytuj Odnośnik do komentarza
paszul Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Mały pozytyw w tym nieszczęściu, że tylu nas jest - w kupie siła, więc mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni. edit: otrzymałem odpowiedź od sprzedawcy, że w poniedziałek złoży reklamację. Klucz zostanie wymieniony lub zwróci pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymon Kąkol Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Informacja od sprzedającego: "Witam W poniedziałek złożę reklamacje na ten klucz, zostanie on wymieniony na nowy lub zwrócimy pieniądze." Cytuj Odnośnik do komentarza
Sensei Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Dostałem tą samą odpowiedź, trochę słabo no ale cóż, pozostaje czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Marcin Maniak Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Też dostałem identyczne info od tego sprzedawcy. Szkoda, że dopiero w poniedziałek no i ciekawe ile to potrwa... Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymon Kąkol Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Pisał, że na początku przyszłego tygodnia powinno być po wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza
lama58 Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Ja kupiłem gre poprzez strone cmrev i nie mam takich problemów jak wy piszecie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.