Skocz do zawartości

Fristajlowy Kącik [FM2016]


klinsmann

Rekomendowane odpowiedzi

Mamy już nową aktualizację i w związku z tym mam dwa pytania :

 

1. Zauważyłem, że ogólne podsumowanie statystyk zawodnika (bramki, asysty, liczba tytułów zawodnika meczu itp.) jest na szaro, a wcześniej było chyba wytłuszczone na czarno. Wydaje mi się, czy nie ? Wiem, że to nieistotne, pytam po prostu z ciekawości :)

 

2. Nowa łatka aktualizuje zimowe transfery, więc czy muszę zacząć grę od nowa, żeby transfery były zgodne z rzeczywistym rynkiem transferowym ?

Odnośnik do komentarza

@Marcin, ja mam ten problem. Podobnie zresztą jak cała masa innych graczny, póki co czekamy na stanowisku SI gdyż może to być związane z patchem, istnieje aczkolwiek prawdopodobieństwo że źródło u którego kupiliśmy grę, mogło ją zdobyć jakoś "nielegalnie" przez co grę nam usunięto. Póki co napisałem do steam supportu i czekam na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza

Wyszedł patch, pograłem do koło 2-3 nad ranem i wtedy dopiero wywaliło ten błąd. Klucz zdaję się z allegro, więc może faktycznie nie uczciwy sprzedawca. O banowaniu kluczy nic nie pisali, póki co pozostaje czekać na info od steama, ew zaraz też poszukam na forum SI.

Odnośnik do komentarza

http://community.sigames.com/showthread.php/453822-A-Steam-product-code-you-activated-has-been-removed-from-your-account

 

Na forum SI też o tym wspominają. Być może to chwilowa niedyspozycja Steam, ale bardziej prawdopodobne, że gra została kupiona u nieautoryzowanego re-sellera.

Ktoś gdzieś nabył te klucze, na lewo, a potem lekko zaniżył cenę, by sprzedać. Dlatego SI radzi, by kupować klucz u zaufanych sprzedawców / sklepów.

 

 

Gietz:

To że ktoś kupił klucz w pełnej cenie na allegro nie znaczy że osoba która go sprzedała nie miała klucza kradzionego/nielegalnego. To na pewno nie jest bug i na pewno nic wspólnego z SI. Jeżeli ktoś ma taki problem to może próbować kontaktować się ze Steamem wysyłając potwierdzenia zakupu, albo ze sprzedawcą od którego macie kod, ale jest duża szansa że was po prostu oszukał.

Odnośnik do komentarza

Mam podobny problem. Dzisiaj odpaliłem Steama i gry już nie ma. Do tego informacja od pomocy technicznej:

 

"Aktywacja produktu na twoim koncie została cofnięta, ponieważ wystąpił problem z płatnością za ten produkt. W związku z tym gra powiązana z tym produktem została również zablokowana. Może być to związane z metodą płatności, która została przez ciebie wybrana do zapłacenia za ten produkt u swojego sprzedawcy lub może być to związane z tym, w jaki sposób twój sprzedawca uzyskał klucz produktu. Skontaktuj się ze sprzedawcą klucza produktu, aby uzyskać pomoc.

Odwiedź sklep Steam, aby kupić ten tytuł. W przeciwnym wypadku zalecamy usunięcie lokalnej zawartości związanej z grami."

Odnośnik do komentarza

Dołączam do grona nieszczęśliwców, których gra została usunięta ze Steam :/ Podobnie jak Marcin Maniak, kupiłem grę na Allegro u marat-09. Gra w normalnej cenie, masa pozytywów sprzedawcy - wszystko wskazywało na legalne pochodzenie klucza. Napisałem do sprzedawcy i wsparcia Steam. Mam nadzieję, że sprawa wyjaśni się dla nas pozytywnie. Szczególnie, że ostatnio znów naszło mnie na granie w FM ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...