Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R.


Magic

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec z tym efektem to jest tak, wpisujesz do konsoli: r2_dof_far i od 1 do 100

ja wpisalem 30, efekty swietne, mozesz zobaczyc na obrazkach, a gra sie tak samo plynnie jak bez tego efektu, tym bardziej ze wszystkie dostepne ustawienia grafiki mam na maxa, rozdzielczosc 1280x1024

teraz bez DOF nie ruszam gry, a oto screeny;)

http://forum.gram.pl/upl/forum/2008_37/20080909110703.jpg

http://forum.gram.pl/upl/forum/2008_37/20080909110823.jpg

 

Tutaj jest to po angielsku opisane w newsie 'S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - 12 screenshots of the special kind'

http://www.oblivion-lost.net/index.php?zon...gn2&lang=en

 

Pytam bo po wpisaniu tej komendy grafika nie zmieniła się nic a nic, więc jestem ciekaw czy tylko mi to nie działa.

Odnośnik do komentarza
Wiec z tym efektem to jest tak, wpisujesz do konsoli: r2_dof_far i od 1 do 100

ja wpisalem 30, efekty swietne, mozesz zobaczyc na obrazkach, a gra sie tak samo plynnie jak bez tego efektu, tym bardziej ze wszystkie dostepne ustawienia grafiki mam na maxa, rozdzielczosc 1280x1024

teraz bez DOF nie ruszam gry, a oto screeny;)

http://forum.gram.pl/upl/forum/2008_37/20080909110703.jpg

http://forum.gram.pl/upl/forum/2008_37/20080909110823.jpg

 

Tutaj jest to po angielsku opisane w newsie 'S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - 12 screenshots of the special kind'

http://www.oblivion-lost.net/index.php?zon...gn2&lang=en

 

Pytam bo po wpisaniu tej komendy grafika nie zmieniła się nic a nic, więc jestem ciekaw czy tylko mi to nie działa.

 

DirectX 10, Vista, odpowiednia karta graficzna :/ .

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 7 miesięcy później...
Zapowiedziano Stalker: Call of Pripyat

 

GSC nie zamierza porzucić marki jaką jest Stalker i studio zapowiedziało (teraz już oficjalnie) trzecią grę z tej serii - Call of Pripyat.

 

Nowa odsłona ma wyjść jesienią tego roku i oferować nową historię - która toczy się niedługo po Cieniach Czarnobyla. Rząd wysyła na zwiad helikoptery, z którymi zostaje utracony kontakt. W odpowiedzi siły specjalne wysyłają agenta do zbadania zaistniałej sytuacji - oraz ulepszenia w zakresie zadań pobocznych czy środowiska. Ma być udostępniona możliwość grania już po zakończeniu głównego wątku. Przy okazji zostały pokazane dwa obrazki (kliknijcie na więcej, aby zobaczyć drugi).

 

Całkiem smakowicie się zapowiada, choć ja muszę jeszcze dwa poprzednie Stalkery ukończyć. Tak czy inaczej - jeśli tak dalej pójdzie, to za 2-3 lata GSC wypełni wszystkie swoje obietnice dotyczące tego, jak miał pierwotnie wyglądać Stalker.

 

http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86580,65...of_Pripyat.html

 

Heh, może w końcu zainwestuję w pieca, który to uciągnie :-k

Odnośnik do komentarza
  • 6 miesięcy później...

Czemu nikt póki co nie napisał czegoś o Zewie Prypeci?;)

 

Ja jestem świeżo po ukończeniu gry (mam nadzieję, że gdzieś znajdę w internecie wszystkie możliwe zakończenia - trochę tego jest, gdyż zakończenie jest podobne trochę do Wiedźmina - wyszczególnione jest po kolei, co się stało z takim a takim, jak zakończyła się sprawa taka a taka, zależnie od tego, jak postępowaliśmy w grze). Jestem z siebie trochę niezadowolony, bo

nie odnalazłem Oazy - przypuszczam, że znajduje się ona w laboratorium X8 (niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu), tam, gdzie są drzwi, do których potrzeba karty magnetycznej, którą można znaleźć przy trupie klienta najemników podczas spotkania na dziedzińcu Osiedla - gra w żaden sposób nie informuje, że "wypada" zrobić questa z tym spotkaniem przed zwiedzeniem lab. X8 - ja najpierw poszedłem do laboratorium i dupa zbita - questa ze spotkaniem najemników nie da się już wykonać ;/

.

 

Wg mnie, po zbugowanym i dosyć słabym Czystym Niebie, którego fabuła sprawiała wrażenie "dopisanej" i słabo komponującej się z fabułą Cienia Czarnobyla, Zew Prypeci jest najlepszą częścią STALKER-a. Wszystko jest już dopracowane, bugi są rzadkie, żadnego wywalania do windy (sic! Nareszcie ;)), o grafice czy klimacie nie będę się rozpisywał, bo wiadomo. W grze kompletnie nie ma Zony, którą znaliśmy z poprzednich części - cały świat gry to 3 nowe, duże lokacje, położone znacznie bliżej CEJ (co jest uzasadnione fabularnie). Osobiście jestem zachwycony Prypecią, która w końcu jest Prypecią, a nie jakąś skurczoną do kilku najbardziej charakterystycznych budynków miniaturą, która była w Cieniu Czarnobyla. W końcu tytuł "Call of Pripyat" do czegoś zobowiązuje i twórcy wywiązali się znakomicie - nowe "miasto duchów" ma niesamowity, ponury, przytłaczający klimat. Z drugiej strony, zdaje się, że możemy zwiedzać tylko fragment miasta - byłem rozczarowany, że w grze nie ma IMHO jednego z najbardziej charakterystycznych budynków Prypeci, tj. Domu Kultury (hotel, z którego strzelaliśmy do Zakajewa w Call of Duty: MW, możemy oglądać tylko zza niewidzialnej ściany ;)). Nie znalazłem też słynnego Diabelskiego Młyna, ale nie zwiedziłem dokładnie całej Prypeci, więc nie mogę być pewien, czy jest w grze.

 

Po raz pierwszy w STALKER-ze, obok zadań wątku głównego, duże znaczenie mają także zadania poboczne - nie są to już tylko jakieś drobne zadanka, na których można się nieco dorobić. Mają one czasami istotny wpływ na fabułę, w tym także na treść outra. W dodatku za niektóre dostaje się "achievementy", które także są nowością w Zewie Prypeci. W grze jest więc co robić.

 

Są nowe stare mutanty - burery i chimery. "Nowe stare", bo miały one znajdować się już w Cieniu Czarnobyla, ale ostatecznie je usunięto - lecz można było je odblokować modami. O chimerze nie mogę powiedzieć nic ciekawego, poza tym, że nieźle skacze bestyjka ;). Natomiast burer w moim odczuciu jest tak absurdalny i groteskowy... że aż przerażający

(to kwilenie dziecka w X8 w miejscu, gdzie spotykamy burera... aż wyłączyłem dźwięk, bo wiedziałem, że to zapowiada coś strasznego ;))

.

 

Ogólnie, grę oceniam bardzo pozytywnie. Dodatkowo, fabuła pozwala na dalsze rozwijanie historii, wiele wątków i miejsc wciąż jest niewykorzystanych - chociażby Oko Moskwy (tej parodii, która była w Czystym Niebie, nie biorę pod uwagę) czy może coś więcej o Sarkofagu, Elektrowni i jej okolicach... Ja osobiście z niecierpliwością czekam te następne 2 lata na kolejnego STALKER-a :)

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące później...

Nie wiem jak będzie dalej, ale obecnie nam sytuację w których przydałoby się odpocząć, szczególnie, że nie mam zbyt wielu apteczek.

 

Zawsze miałem przeładowany plecak apteczkami i bandażami. Ja jakoś sobie poradzilem, choć bywało ciężko.

Końcówka gry jest straszna pod tym względem :) .

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...