Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

imho żaden

 

nie wiem czy save do kosza, wczytaj poprzedni save

 

autosave to u mnie powod problemow, zapisuje recznie

 

u mnie sytuacja wyglada nastepujaco, dobilem do 6k, mamy możliwość budowania zabudowy wielomieszkaniowej. 

 

korków nie mam, parę dróg przebudowałem, na razie 3x3 pasy sprawdzają się spoko, ronda koniecznie autostradowe (z pasów do autostrady)

 

 

czerwoną obwódką zaznaczyłem przemysł rolniczy - całkiem dochodowa rzecz. i nie mam kolei a korków nie widać. ruch jednokierunkowy wymiara

 

odblokowałem kolejny kwadrat do zakupy, po lewo "LES" to obszar z terenem leśnym - zastanawiam się czy tego nie kupić i nie ruszyć z drugim przemysłem, alternatywnie chyba zostaje mi znak zapytania - bliskość do autobahny czyli zwykłe przemysły ew. specjalizowane = korki i zanieszczyczenie... co radzicie? 

 

20190710213500_1.jpg

20190710213453_1.jpg

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, jmk napisał:

A jak namalowałem dzielnice i zaznaczyłem, że rolnicza to jak to ruszyć? Samo zaczbie czy coś tam dobudować zakreślić trzeba?

no samo pojdzie

 

9 godzin temu, jmk napisał:

Jak mi tam brakuje robotników to ... mam za bardzo wykształcone społeczeństwo?

albo za mały procent bezrobotnych :)

 

jest taki mod... employ overeducated workers, polecam ?

Odnośnik do komentarza

przy okazji SPP grzechem byłoby nieodpalić C:S, 

 

miasto podwojone, ale po kolei, najpierw kupiłem ziemie na zachód od miasta rozpoczynając na uboczu "nowe miasto"

 

wzdłuż drogi jest kolej, więc grzechem jest nie zrobił Kargo. zostawnie wstawione obok ronda po lewo (nad autobahnem)

cmf9600.thumb.jpg.53d9d7af77708d5ec3d4fbcde8766e64.jpg

 

 

ludzie walili drzwiami i oknami do miasta na dole ekranu, zaczęło brakować miejsc do pracy - zrobiłem takie coś jak niżej, troche boję się o korki, trzeba będzie postawić drugie cargo na wschód od fabryk przemysłu drzewnego (to po prawej na screenie powyżej)

 

cmf13000.thumb.jpg.23d75597a2492824426d3a4602ae91f2.jpg

 

udało Cię dzisiaj podwoić populacje: 6k -> 13k, trzeba pomyśleć co dalej, chyba mam jeden kwarta do zakupu, niestety kolejny będzie chyba przy kolejnym podwojeniu liczby populacji

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

no cóż... gra jest wciągająca, poranna sesja i pierwsze problemy z ruchem, ale po kolei. Po stworzeniu nowych stref na zachód o czym pisałem wczoraj, ruch zaczął się korkować do ronda na autostradzie, przy cargo

pierwsze podejrzenie spadło na osobówki, próbujące się dostać do miasta

 

korek2.thumb.jpg.cc87a37b962cd8c22b73fa7155d878b5.jpgkorek1.thumb.jpg.44dacbccc4df89da5874c591ec2d710d.jpg

 

smród po autostradzie ciągnął się kawałek...  

rozładowanie ruchu to przesunięcie wjazdu w osiedle na dalszy plan i zrobienie go one way, w miejscue wczesniejszej drogi two-way zrobiłem one-way z zadaniem wyjazd. 

dodatkowo dostawilem wjazd w osiedle od strony pierwszej dzielnicy - pomoglo. 

265187068_korek_drugiwjazddomiasta.thumb.jpg.183ce1d6e95253d1cf680a2cca06e960.jpg

 

w ramach rozbudowy sieknalem estakade, ruch na ten moment szedl od starej czesci miasta na autobahn (tak jakby prawoskret)

 

- z trzech pasow do jednego... korek ciagnal sie az do wjazdu do miasta przed pierwsza dzielnica, na autobahnie wygladalo to tak:

5korek_A.thumb.jpg.ae3f659ded4e6ecae67a2af25c9b4367.jpg5korek_B.thumb.jpg.7f16003dbc7a7587f994dab2b07ecc29.jpg5korek_C_kargo.thumb.jpg.19250f1d12461bde94251b7f17dd819e.jpg

 

spostrzegawcze oko zobaczy, ze dostawilem druga strefe kargo  i poszerzylem pasy oraz sam zjazd z jednej autobahny w druga, ruch sie nieco ustabilizował

 

1154776702_5korek_D_karg_pokorku.thumb.jpg.411cc1575850950dfb5949da93f7703a.jpg

 

w myśl zasady lepiej zapobiegać niż potem naprawiać, to zrobiłem małą optymalizację kargo przed i po (to nr 2), poniżej efekty:

6kargo_modyfikacja.thumb.jpg.3dd4b0ff0cf1a5b5a57d46fb9ddab67d.jpg6kargo_modyfikacja2.thumb.jpg.89e3a4058e974fe5c128f50ca6aaef4e.jpg

 

miasto prężnie rośnie, czas stawiać kolejne dzielnice, właśnie dotarło do mnie, że nie mam w ogóle komunikacji miejskiej a miasta się nie korkują.

 

to co mnie wkurza w DLC Industries, że stawianie "stref fabryk" nie redukuje popytu na zapotrzebowanie przemysłu. 

 

miasto ma już 40k+, od 65k można odblokować całą mapę (u mnie 81 kwadratów), kolejny raport już niebawem, tymczasem robię dalej nowy autobahn i nowe zjazdy ?

 

p.s.

dobra rada, zapisujcie ręcznie i to na 2-3 slotach, mi się dzisiaj dwa wywaliły. uratował mnie trzeci. 

 

korek nowa droga.jpg

4wiadukt.jpg

  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
15 minut temu, _adrian napisał:

Panowie, jakieś wskazówki jak zacząć budować miasto. Mam już od jakiegoś czasu Cities, ale zawsze po jakimś czasie brakowało funduszy i odechciewało mi się grać dalej. 

 

jakieś screeny? głównie z korków i może jednak więcej szczegółów podasz :)?

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, klinsmann napisał:

 

jakieś screeny? głównie z korków i może jednak więcej szczegółów podasz :)?

 

Screenów nie ma bo nie zapisuje gry. Głównie chodzi mi o to, co budujesz pierwsze, dzielisz miasto na jakieś dzielnice. Chodzi mi tak ogólnie o poradę jak zacząć grać.

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, _adrian napisał:

 

Screenów nie ma bo nie zapisuje gry. Głównie chodzi mi o to, co budujesz pierwsze, dzielisz miasto na jakieś dzielnice. Chodzi mi tak ogólnie o poradę jak zacząć grać.

kuknij na to na początek: 

obczaj podstawowe mody - zakładam, że nie masz?

 

generalnie rysuje sobie na kartce czy w głowie przebieg jeden-dwóch autostrad do których doklejać się będę na początku. potem planuje siatkę mieszkalną - co jakiś czas daję ronda, planuje tranzyt tak, żeby szedł z dala od zabudowań, unikam dróg 6 pasmowych bezpośrednio przy strefie mieszkalnej - robię wtedy strefę nieco w głębi. 

 

jeżeli korzystasz z dróg jednokierunkowych (a czasem to jedyna opcja na korki) to pamiętaj, że straż i karetki nie pojadą pod prąd.

 

najpierw budujesz ujęcie wody i oczyszczalnię - najlepiej w miarę blisko potem miasto (kasa się nie przelewa)

 

pamiętaj, że niemal każdy przemysł daje zanieczyszczenia -> jak postawisz blisko wody będzie otrute miasto, jak blisko domów to będzie smród i hałas -> poobserwuj na widokach dokąd sięga hałas i zanieczyszczenia

 

generalnie prościej chyba byłoby operować na Twoich screenach, więc zacznij grać i pytaj na bieżąco. 

 

jak masz problem z kasą porównaj "zapotrzebowanie" z miasta z budżetami i może część suwaków daj niżej? ja podatki jak tylko się to odblokuje daję na 13%, potem daje 12% jak sporo się pluje. 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...