Jump to content


KONKURS "CM FORUM - KARIERA FOOTBALL MANAGERA" WYSTARTOWAŁ!

Do wygrania 2 egzemplarze gry FOOTBALL MANAGER 2020!

REGULAMIN KONKURSU


Sign in to follow this  
Lucas07

Fantasy NBA, sezon 2

  

14 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Trochę użytkowników się zgłosiło, więc pora założyć temat na nowy sezon w Fantasy NBA. Będzie to drugi sezon w fantasy na CMF, który organizuje i mam nadzieję, że nie zawiodę. Oby ten sezon był jeszcze lepszy, bo w poprzednim mało się działo, sam przez słabe wyniki trochę początkowego zapału straciłem, ale teraz będzie lepiej, przynajmniej z mojej strony.

Podobnie jak w poprzednim sezonie będziemy grali na ESPN, moim zdaniem Fantasy na ESPN jest lepsze niż te na Yahoo!, przede wszystkim wizualnie, na ESPN wszystko jest przejrzyste, ładne, aż chce się grać.

Przyklejam listę z poprzedniego tematu:

1.Lucas - Chicago Heathejter
2.Hawkeye - Phoenix Suns
3.Dudek - Team Dudkowski
4.kolek23 - Boston kolekCeltics
5.zibii - Podrzewie Dreamers
6.plaski- Funny Bunny
7.mixerczak - Pörtland Trail Bläzers
8. cubbek - Vancouver Grizzlies
9. frodo - Gdansk Rookies
10. Zimny - Kielce 69ers
11. Meler - Bytom Amateurs
12. maniana - maniana dream team

Patrząc na moje niewielkie, ale jednak doświadczenie z fantasy najlepiej gra się w 10-12 osób, ponieważ nie ma wtedy dream teamów, ale np. na FA co jakiś czas pojawiają się fajni zawodnicy. W poprzednim sezonie było nas, aż 16, moim zdaniem trochę za dużo i może właśnie przez to liga w pewnym momencie tak naprawdę stanęła w miejscu.

Teraz trochę organizacyjnie, bo trzeba wybrać zasady, termin draftu itd.

1) System punktacji
Each category wins - zdobywamy punkt za zwycięstwo w każdej kategorii (mecze kończą się wynikami np. 5-4, 6-3 itd w zależności od ilości kategorii)
Most category wins - mecz wygrywa osoba, która wygra więcej kategorii. Końcowy wynik do tabeli to 1-0-0, 0-1-0, 0-0-1
Most points win - to samo co wyżej z jedna mała różnicą. Każdej kategorii można przypisać liczbę punktów, które dostaje sie za zwyciestwo w niej. Przez to można uczynić pewne kategorie bardziej istotnymi od innych (np. punkty - 2 pkt, bloki - 1 pkt, zbiórki - 3 pkt itd) - tak graliśmy rok temu
2) Skład
PG - SG - G - SF - PF - F - 2xC - 2xUTL - 3xBench tak było rok temu, teraz można dodać jeszcze 1xInjury Reserve, a więc w sumie 14 zawodników.
3) Punktowane kategorie:
Punkty - Asysty - Zbiórki - Bloki - Przechwyty - Trójki - FG% - FT% - Straty

Mozna coś jeszcze dorzucić, jakieś propozycje? Ode mnie Minuty oraz Double i Triple-Double. Ciekawa jest też opcja z faulami i faulami technicznymi, ale to już moim zdaniem za duże urozmaicenie.
4) Podział na dywizje
Gramy dwie dywizje czy wszyscy w jednej?
5) Transakcje
- Lineup changes - Daily: Lock Indywidually at scheduled gametime - wydaje mi się najlepsza opcja i korzystalśmy z niej rok temu. Czyli ustalamy skąd codziennie i dodatkowo możemy zmienić (wrzucić/wyrzucić) zawodnika do momentu gdy nie zacznie się jego mecz
- Pozyskiwanie zwolnionych zawodników - waivers - chyba nie trzeba tłumaczyć albo Auction - każda drużyna ma budżet jaki może przeznaczyć na podpisywanie dopiero co zwolnionych zawodników. Manager składa ofertę, która jest niewidoczna dla innych graczy. O określonej porze dnia zawodnik trafia do tego managera, który złożył najwyższą ofertę
- Limit FA dla jednej kolejki - czyli liczba graczy jakich można pozyskać z FA w trakcie jednej kolejki.
- Trade review period - czyli ile dni trejd miedzy graczami jest w zawieszeniu i inni mogą go wetować.
- Liczba glosow potrzebna do odrzucenia trejdu. Temat wart przedyskutowania
6. Termin draftu
20-23 grudnia, kiedy i o której najbardziej wam pasuje?

Zachęcam do zapisywania się, bo zostały 3 miejsca, jako organizator zastrzegam sobie prawo do wybierania zawodników grających w lidze jeśli chętnych będzie więcej niż 12.

Liczę na odpowiedzi, sam swoje zdanie przedstawię później, jestem ciekawy co macie do powiedzenia!

Ps. Zgłoszenia najlepiej na PW/GG, żeby nie zaśmiecać tu. Czekam na Wasze propozycje dotyczące punktów, które wymieniłem.

Share this post


Link to post

1) System punktacji

Most points win - to samo co wyżej z jedna mała różnicą. Każdej kategorii można przypisać liczbę punktów, które dostaje sie za zwyciestwo w niej. Przez to można uczynić pewne kategorie bardziej istotnymi od innych (np. punkty - 2 pkt, bloki - 1 pkt, zbiórki - 3 pkt itd) - tak graliśmy rok temu

2) Skład

PG - SG - G - SF - PF - F - 2xC - 2xUTL - 3xBench tak było rok temu, teraz można dodać jeszcze 1xInjury Reserve, a więc w sumie 14 zawodników.

3) Punktowane kategorie:

Punkty - Asysty - Zbiórki - Bloki - Przechwyty - Trójki - FG% - FT% - Straty - Minuty - Triple Double - Double Double - minusy za techniki i fouled out

 

4) Podział na dywizje

Zdecydowanie dwie

5) Transakcje

- Lineup changes - Daily: Lock Indywidually at scheduled gametime - wydaje mi się najlepsza opcja i korzystalśmy z niej rok temu. Czyli ustalamy skąd codziennie i dodatkowo możemy zmienić (wrzucić/wyrzucić) zawodnika do momentu gdy nie zacznie się jego mecz

- Pozyskiwanie zwolnionych zawodników - waivers - chyba nie trzeba tłumaczyć albo Auction - każda drużyna ma budżet jaki może przeznaczyć na podpisywanie dopiero co zwolnionych zawodników. Manager składa ofertę, która jest niewidoczna dla innych graczy. O określonej porze dnia zawodnik trafia do tego managera, który złożył najwyższą ofertę

- Limit FA dla jednej kolejki - czyli liczba graczy jakich można pozyskać z FA w trakcie jednej kolejki.

- Trade review period - czyli ile dni trejd miedzy graczami jest w zawieszeniu i inni mogą go wetować.

- Liczba glosow potrzebna do odrzucenia trejdu. Temat wart przedyskutowania 50%+1

6. Termin draftu

20-23 grudnia, kiedy i o której najbardziej wam pasuje?

 

Dowolnie, ale raczej wieczorem, 20sta?

 

Wyboldowałem swoje wtrącenia :)

Share this post


Link to post

1) System punktacji

Most category wins - mecz wygrywa osoba, która wygra więcej kategorii. Końcowy wynik do tabeli to 1-0-0, 0-1-0, 0-0-1

2) Skład

PG - SG - G - SF - PF - F - 2xC - 2xUTL - 3xBench tak było rok temu, teraz można dodać jeszcze 1xInjury Reserve, a więc w sumie 14 zawodników.

3) Punktowane kategorie:

Punkty - Asysty - Zbiórki - Bloki - Przechwyty - Trójki - FG% - FT% - Straty.

4) Podział na dywizje

Gramy dwie dywizje czy wszyscy w jednej?

5) Transakcje

- Lineup changes - Daily: Lock Indywidually at scheduled gametime - wydaje mi się najlepsza opcja i korzystalśmy z niej rok temu. Czyli ustalamy skąd codziennie i dodatkowo możemy zmienić (wrzucić/wyrzucić) zawodnika do momentu gdy nie zacznie się jego mecz

- Pozyskiwanie zwolnionych zawodników - waivers - chyba nie trzeba tłumaczyć albo Auction - każda drużyna ma budżet jaki może przeznaczyć na podpisywanie dopiero co zwolnionych zawodników. Manager składa ofertę, która jest niewidoczna dla innych graczy. O określonej porze dnia zawodnik trafia do tego managera, który złożył najwyższą ofertę

- Limit FA dla jednej kolejki - czyli liczba graczy jakich można pozyskać z FA w trakcie jednej kolejki.

- Trade review period - czyli ile dni trejd miedzy graczami jest w zawieszeniu i inni mogą go wetować.Imho maks 2-3 dni

- Liczba glosow potrzebna do odrzucenia trejdu. Temat wart przedyskutowania 50%+1

6. Termin draftu

20 bądź 22 grudnia, w godzinach 20-23.

 

Podobnie jak Meler wyboldowałem swoje zdanie co do poszczególnych punktów :)

Share this post


Link to post

1)Systemu punktacji:

Most points win

2)Skład

IMO po staremu bez Injury Reserve, pickując trzeba się liczyć, że bierzesz kogoś lubiącego pauzować. W razie plagi są FA.

3)

Punkty - Asysty - Zbiórki - Bloki - Przechwyty - Trójki - FG% - FT% - Straty -Triple Double - Double Double - minusy za techniki i fouled out

Czyli to co Meler tylko bez minut.

4)Też raczej wolę dwie dywizje

6)IMO najlepiej zrobić draft 18 grudnia w niedzielę powiedzmy o 21. W tygodniu być może nie każdy będzie mógł być obecny (praca, obowiązki). A te dwa dni wielkiej różnicy nie zrobi. Plus będzie odrobina czasu na ewentualne wymiany między graczami.

 

 

Plus rozszerzył bym maksimum graczy do 14 (o ile znajdą się chętni), w 12 osób będą za duże dream teamy.

Share this post


Link to post
Gramy dwie dywizje czy wszyscy w jednej?

Jedną. Będzie bardziej uczciwie.

 

Co do draftu - jeśli będzie w okolicach 21 to na dzisiaj pasuje mi każdy dzień.

Share this post


Link to post

a można w to to wybrać skład i zostawić jak jest do końca sezonu? :D jak Wam kogoś brakuje, to mogę być takim zapychaczem

 

Co do terminu draftu, nie lepiej zrobić go nieco szybciej? 16-18 koło dwudziestej? I tak się już za wiele osób nie zapisze, a i, jeśli chcielibyście mnie mieć na ostatnim miejscu :D), podany terminy 20-23 grudnia niezbyt mi odpowiadają.

Share this post


Link to post

a można w to to wybrać skład i zostawić jak jest do końca sezonu? :D jak Wam kogoś brakuje, to mogę być takim zapychaczem

 

Co do terminu draftu, nie lepiej zrobić go nieco szybciej? 16-18 koło dwudziestej? I tak się już za wiele osób nie zapisze, a i, jeśli chcielibyście mnie mieć na ostatnim miejscu :D), podany terminy 20-23 grudnia niezbyt mi odpowiadają.

 

wlasnie o to chodzi zeby takich graczy nie bylo

Share this post


Link to post

1) Each category wins

2) standard + Injury Reserve

3) Punkty - Asysty - Zbiórki - Bloki - Przechwyty - Trójki - FG% - FT% - Straty - Minuty - Double-Double - Faule

4) Moim zdaniem najlepiej grać bez podziału na dywizje, tak jak zauważył Dudek jest po prostu sprawiedliwie.

5) Auction

3 FA na kolejkę

2 dni w zawieszeniu na trade

7 (czyli 50%+1)

6 22 grudzień (czwartek), 21:00

 

Derek takich graczy jak Ty nie chcemy, potrzebni są aktywni zawodnicy, którzy codziennie będą rotować skład, robić wymiany, pozyskiwać FA itd. Dwunasty zawodnik na pewno się zgłosi, może będzie nawet bogactwo i potrzeba selekcji :P.

Share this post


Link to post

jeśli można to chętnie się dołączę

 

1) most points won

2) PG - SG - G - SF - PF - F - 2xC - 2xUTL - 3xBench bez injury reserve

3) Punkty - Asysty - Zbiórki - Bloki - Przechwyty - Trójki - FG% - FT% - Straty- triple/double - double

4) jedna dywizja

5)FA na kolejkę, 2 dni w zawieszeniu na trade, 50%+1

6) sobota, niedziela po 20, ewentualnie inne dni tygodnia po 21

Share this post


Link to post

1. Each category wins

2. Tak jak było rok temu. Nie widzę sensu udziwniać tego jakimś Injury reserve :)

3. Punkty - Asysty - Zbiórki - Bloki - Przechwyty - Trójki - FG% - FT% - Straty do tego dorzucić DD i TD, jak dla mnie starczy.

4. Zdecydowanie jedna dywizja

5.

- Aukcje

- Limit 2-3 FA na kolejkę

- 2 dni zawieszenia w trade

6. W sumie dostosuję się do terminu. Jeśli będzie w godzinach wieczornych, to nie ma problemu.

Share this post


Link to post

Nie wszyscy się wypowiedzieli, ale ligę założyłem, mamy jeszcze trochę czasu na jakieś ewentualne zmiany i lepiej wiedzieć o wszytkim więcej. Wysyłajcie swoje maile na PW to powysyłam zaproszenia i proszę o ponowne zdeklarowanie się, część osób zapisała sie w poprzednim temacie, a tutaj nic nie pisała.

 

Nazwa ligi: CMF Fantasy League

Liczba zespołów: 12

Scoring Type: H2H Each Category

Roster: PG, SG, SF, PF, C, G, F, 3x Bench, 3x UTIL

Punkty za: PTS, BLK, STL, AST, REB, 3PM, FG%, FT%, DD, MIN, TO

Wszyscy gramy w jednej dywizji

Zawodnicy z FA pozyskiwani przez Aukcję

Budżet na aukcje dla każdej drużyny: 200

Minimalna oferta: 1

Trade deadline: 4 kwiecień

Trade może czekać na zablokowanie maksymalnie 2 dni

Do zablokowania potrzeba 7 głosów

Sezon regularny to 14 kolejek

Do Playoff wchodzą 4 najlepsze zespoły

Draft type: Snake

Draft odbędzie się 22 grudnia o godzinie 21:00

Kolejność wybierania w drafcie poznamy na godzinę przed loterią

Na wybór zawodnika mamy 90 sekund

Share this post


Link to post

Proponowałbym, by każdy potwierdził swoją obecność, bo ważne jest by każdy był obecny na drafcie (jak nie będzie można na 90% założyć, że przestanie grać po dwóch tygodniach). Ja jak coś będę.

 

 

Jeszcze jedno, czemu nie gramy most points win ? Moim zdaniem skoro wypowiedziało się 6 osób na temat sposobu punktacji i był remis to powinno zostać rozwiązanie z poprzedniego sezonu, dopiero większość powinna decydować o zmianie.

Share this post


Link to post

Był remis więc wykorzystałem to, że jestem organizatorem i wziąłem moim zdaniem ciekawszy, bardziej wymagający system. Potwierdzeniem będzie wysłanie mi maila na pw/gg.

Share this post


Link to post

Pierwszeństwo w przypadku remisu ma raczej zachowanie obecnego statusu niż widzimisię organizatora :>. Zwłaszcza, że ECW sprawia, że gra kompletnie odbiega od rzeczywistości, bo botek mający tone zbiórek i nie potrafiący nic ponadto będzie bardziej wartościowy niż gwiazda ligi.

Share this post


Link to post

Mam to samo zdanie co Hawkeye. Jest remis i trzeba to inaczej rozstrzygnąć niż dzięki Twojemu "organizowaniu". :>

w tamtym sezonie graliśmy MCW i nikt nie narzekał.

Share this post


Link to post

Skoro Zimny też jest za MPW to nie ma remisu, jest przewaga starego systemu. Meler, ja, maniana, Zimny za MPW, kolek23, Lucas, cubbek za ECW. Ergo 4-3 dla starego systemu.

Share this post


Link to post

ano tak, zapomnialem, że nie zagłosowałem :D

 

wszystko pozostale mi pasuje tylko mój głos jest na MPW ;]

Share this post


Link to post

Mimo przypomnienia na PW ciągle nie otrzymałem maila od uż. plaski, a Hawkeye nie dołączył do ligi.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...