Skocz do zawartości

Banki


xemi

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, jmk napisał:

Hej, ten BIK to sprawdzacie tutaj:

 

https://www.bik.pl/klienci-indywidualni/raport-bik#zamow

 

Ta wersja za 39zl mi coś da?

Szwagierka pracowała w pożyczkach i mówi, żebyś wziął sobie ten raport. No i sprawdź dokładnie tę firmę, od której dostajesz SMS-y, czy jest legitna, czy to jakaś firma krzak.

Odnośnik do komentarza

Wykupiłem ten raport BIK. Mam tak:

 

Wskaźnik BIK "płacę bez opóźnień"

Ocena punktowa BIK - 81/100 znajdujesz się w grupie 20% osób z najwyższą oceną punktową

 

Zobowiązania kredytowe - w trakcie spłaty

Kredyt mieszkaniowy, spłacany w terminie bez opóźnień.

 

Zobowiązania kredytowe zamknięte (ostatnie 60 miesięcy)

kredyt niecelowy

od 07.06.2017, spłacony w 13.04.2018, bez opóźnień w spłacie.

 

Zobowiązania w których klient przestał być stroną umowy: brak

 

Zakup na raty:

Liczba rat 5, zakończone 13.06.2014, spłacone bez opóźnień

 

 

I nic więcej. Wysłałem do nich maila jak radziliście. Dostaję od nich smsy cały czas.

 

Odnośnik do komentarza

Istnieje jakieś konto, które założę przez neta raz dwa - za darmo, bez opłat, bez obowiązkowych wpłat z darmową kartą?

 

Chciałbym założyć konto w Google Ads i przeprowadzić testową kampanię dla firmy teścia, trzeba tam podpiąć konto, a nie chcę tam dawać swojego konta, bo pewnie czekają mnie błędy ? Wolałbym coś "czystego". Podobno Google już nie akceptuje kart prepaid.

 

Odnośnik do komentarza

Panowie, Revolut blokuje mi wcześniej zaplanowane wpłaty. Nie mogę przedłużyć subskrypcji na Marvel Unlimited, bo codziennie odrzucana jest transakcja jako podejrzana. Rok temu płatność przeszła bez problemów, a teraz jest odrzucana. Mimo, ze po każdym zablokowaniu potwierdzam, ze to moja transakcja, to Revolut i tak ja anuluje i każe powtórzyć. A przy następnej próbie całość się powtarza, mimo wcześniejszego zapewnienia, że „w przyszłości tego typu transakcje nie będą blokowane”.

Pal sześć tę subskrypcje, ale mam Revoluta podpiętego do rezerwacji zrobionych na Booking i mam poważne obawy, ze gdy przyjdzie do próby zarezerwowania środków na zrobiona wcześniej rezerwacje w hotelu, to Revolut odrzuci taka próbę a ja stracę miejscówkę. Jakiś pomysł jaka jest przyczyna takiego działania?

Odnośnik do komentarza

Ale już wcześniej miałem takie myki, Amazon Video tez mi zablokował za pierwszym razem, ale po akceptacji z mojej strony kolejne płatności były bez problemu. A tutaj nie chce przejść bo nie. Zmieniłem kartę z wirtualnej na fizyczna, może to coś zmieni. Problem jaki zauważyłem jest to, ze Marvel podał adres w jakimś dziwnym formacie i jak się go odpali to jest pośrodku niczego w Nebrasce zamiast w Nowym Jorku, gdzie poprzednia transakcja została zlokalizowana :-k 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...
  • 1 miesiąc później...
9 godzin temu, zovalik napisał:

Jeśli Ci to coś pomoże to w PKO i ING trzeba fizycznie mieć kartę albo BLIK. Zbliżeniowo się nie da.

Choć co ciekawe zbliżeniowo można wypłacić.

Dzięki. Podjechałem do wpłatomatów dwóch, oba takie same i oba bez "ekraniku" zbliżeniowego, także nawet wypłacić by nie można było. Szukałem wczesniej w necie i WBK się chwalił, że ma wpłatomaty zbliżeniowe, ale na stronach Santander już nic takiego nie było :-k

Odnośnik do komentarza
W dniu 17.12.2019 o 15:56, jmk napisał:

Wykupiłem ten raport BIK. Mam tak:

 

Wskaźnik BIK "płacę bez opóźnień"

Ocena punktowa BIK - 81/100 znajdujesz się w grupie 20% osób z najwyższą oceną punktową

 

Zobowiązania kredytowe - w trakcie spłaty

Kredyt mieszkaniowy, spłacany w terminie bez opóźnień.

 

Zobowiązania kredytowe zamknięte (ostatnie 60 miesięcy)

kredyt niecelowy

od 07.06.2017, spłacony w 13.04.2018, bez opóźnień w spłacie.

 

Zobowiązania w których klient przestał być stroną umowy: brak

 

Zakup na raty:

Liczba rat 5, zakończone 13.06.2014, spłacone bez opóźnień

 

 

I nic więcej. Wysłałem do nich maila jak radziliście. Dostaję od nich smsy cały czas.

 

 

W końcu udało mi się jakoś zaprzestać nękania mnie, ale teraz dostałem od nich takie info:

 

Cytat

 

Szanowna Pani/Szanowny Panie

 

Działając w imieniu Kredyt Inkaso S.A informuję, że w celu uzyskania odpowiedzi na poniższe pytanie, potrzebujemy danych potrzebnych do przeprowadzenia weryfikacji, gdyż administrator zobowiązany jest do zastosowania środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających bezpieczeństwo przy przetwarzaniu danych osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne.

 

Imię Nazwisko / Nazwa firmy

Data urodzenia / NIP / REGON

Adres.

 

Ponadto informuję, że w razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości nasz Doradca jest do Pana/Pani dyspozycji pod numerem telefonu 22 22 33 344. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

 

Może Pan/Pani również podać swój numer telefonu, wówczas nasz Doradca skontaktuje się z Panem/Panią na koszt Wierzyciela.

 

 

 

Trochę mi to śmierdzi czy ja powinienem się weryfikować, żeby  wycofać  zgodę na korzystanie z moich danych osobowych?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...