Keith Flint Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 wartości przy punktach w wykresie punktowym, klikam ppm i pisze dodaj etykiety danych. Office 2007 jakby co. http://img843.imageshack.us/img843/1623/ss20120401135101.png screen Cytuj Odnośnik do komentarza
Keith Flint Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 Mam tabelę z danymi. Jak w najprostszy sposób w excelu zliczyć ile wartości wystepuje w danym przedziale liczbowym. Próbowałem funkcją jeżeli =JEŻELI(B2>160 + B2<170; 1; 0) lub =JEŻELI(170>B2>160; 1; 0) i potem zsumować jedynki z tabeli pomocniczej, ale nie zlicza mi dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza
piłkarzyk Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 Możesz użyć czegoś takiego (jako że mam angielską wersję nie wiem jak ta funcja brzmi po polsku): =COUNTIFS(A:A,">160",A:A,"<170") Oczywiście przedziały i zasięg musisz dostosować do własnych potrzeb. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2012 W polskiej wersji to LICZ.WARUNKI(zakres; pierwsze kryterium; zakres; drugie kryterium) Cytuj Odnośnik do komentarza
schizzm Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Potrzebuję pomocy z Excelem. Jak powinna wyglądać formuła, która obliczy mi następującą rzecz: W kolumnie A mam różne wartości liczbowe (od 15 do 40). Kolumna B miałaby przeliczyć te wartości na czas - tzn. jeśli zostanie napotkana wartość 20 to zostaje wyświetlona 1 godzina - jeśli inna to zaokrąglenie do odpowiedniej wartości godzinowej dla danej wartości (czyli 30 = 1,5 godziny itp). Jest coś takiego możliwe? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 A1 | A2 | A3 ------------------------ 20 | =ZAOKR(A1/20; 2) | =ZŁĄCZ.TEKSTY(B1; " godzin(y/a)") Może być tak? :P ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
schizzm Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Wystarczyło. Dzięki Zupełnie od złej strony się do tego zabrałem, a rozwiązanie okazało się banalne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 1 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 Szybkie pytanie doczyczace Outlooka 2003 - chce przeniesc poczte z Tbirda do Oluka i mam pytanie w zwiazku z tym. Wkrotce bede konczyl korzystanie z konta poczty, ktorego zawartosc musze miec zarchiwizowana. Niemniej jednak jak juz zakoncze prace to wolalbym ten folder zarchiwizowac i przeniesc na dysk zewnetrzny i w razie potrzeby podpinac pod Outlooka. Da sie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 1 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 to próbował ? http://www.outlook.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=3242 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 1 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 Ja nie mam problemow z importem. To wiem jak zrobic. Chodzi mi o to, czy da sie: - zrobilem import - korzystam z konta jeszcze miesiac - koncze korzystac z konta - archiwizuje folder do pliku - wywalam folder z outlooka - potrzebuje zajrzec do tej zarchiwizowanej poczty - podpinam plik pod outlooka Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 1 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 generalnie tworzysz sobie nowy plik danych w 2003, i do niego wrzucasz wszystko i masz to w jednym pliku pst, ktory potem w dowolnym momencie mozesz skopiowac na inny komp i podpiac do outlooka na innym kompie (czy to ms outllok 2003 czy nowsza wersja) Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 http://i.imgur.com/mLhIZpJ.jpg Jest jakiś sposób, żeby przenieść te dane do Excela? Chciałbym, żeby cyfry były w kolejnych komórkach, a nie w formie obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 ręcznie, ew. możesz próbować OCR, ale to raczej dostaniesz ciąg znaków a nie gotową tabelkę Cytuj Odnośnik do komentarza
timon Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Ja w sam raz z pytaniem o Open Office, ale nie będę przecież zakładał zupełnie nowego wątku na dość podobne oprogramowanie ;). Do rzeczy - czy jest jakiś sposób, żeby połączyć trzy pliki tekstowe w jeden z przeniesieniem przypisów. Na razie w każdej części przypisy są oddzielnie. A, rzecz jasna, w wersji ostatecznej, połączonej przypisy mają układać się w kolejności. Czy jest jakiś sposób na to, czy będę musiał spędzić pół nocy na manualnym ogarnianiu tej kwestii? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza
Keith Flint Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 mam problem, dotyczy on arkusza zawartego w OO, ale nie bede specjalnie nowego tematu zakładał.Mam wykres: http://i.imgur.com/hHSeheR.png jak zrobić tak, aby zamienić miejscami oś x i y Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 zamień zawartości kolumn ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Keith Flint Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 próbowałem i pudło, open office jest dość opony http://i.imgur.com/8ZsG19D.png Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 to co chcesz w takim raize uzyskac ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Keith Flint Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 http://i.imgur.com/kRBJyny.jpg takie cośoś y - głębokość pobrania danej próbkioś x - Całkowita aktywność ołowiu w próbcehttp://i.imgur.com/igFCgEj.png aktualnie zrobiłem coś takiego, jak jeszcze sprawić, aby wartości łączyły się nie od lewej do prawej, tylko z góry na dół Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 no to nie możesz zrobić printscreena i obrócić obrazka ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.