trojkatny Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 ja jakoś od maja/czerwca powróciłem, również od zera, teraz w Amateur, w następnym sezonie będę awansował ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Kowalinho Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Konto mam, ale chyba nigdy tam dłużej niż kilka dni nie grałem :-k Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 no generalnie gra jest bardzo zlozona, sezon trwa prawie 3 miesiace i czasami jeden random/losowy blad kosztuje Cie strate sezonu, dwoch i sporo ludzi sie przez to wykrusza. ja gram w to bardzo dlugo juz, osiagnalem nawet jakies sukcesy, bywalem w Elicie, ale tez czasami brakowalo mobilizacji. mam dostep do bardzo skomplikowanych narzedzi, ktore pomagaja wyliczac setupy na wyscigi, strategie i wiele roznych pierdol i moge ewentualnie jakos tam was wesprzec Cytuj Odnośnik do komentarza
Kowalinho Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Dobra, odnowiłem konto i zdałem jakiś certyfikat. Co teraz, jakie pierwsze kroki? Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Dobra, odnowiłem konto i zdałem jakiś certyfikat. Co teraz, jakie pierwsze kroki? musisz znaleźć kierowcę - ten sezon poświęć na naukę kierowca z OA 85 lub niższym na koniec sezonu zostanie Ci w Rookie na nowy sezon, postaram się jutro CI kogoś poszukać, zatrudnisz go, przedłuzysz kontrakt, do konca sezonu bedziesz jezdzil i oswajal sie z gra, a w nastepnym sezonie zaatakujesz amateur ;) najblizszy staff market w poniedzialek, wiec bede sie odzywal ps to dobry moment na dolaczenie do gry, poczatek sezonu, akurat uda Ci sie dorwac fajnego kierowce i go niezle wytrenowac Cytuj Odnośnik do komentarza
Kowalinho Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 http://www.gpro.net/pl/ManagerProfile.asp?IDM=181346- mój profil jakby co Cytuj Odnośnik do komentarza
Monti Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 http://www.gpro.net/pl/ManagerProfile.asp?IDM=31779to moje, zabawne - certyfikat próbowałem zdawać w 2008 roku i dwa razy oblałem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kowalinho Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Pierwszy wyścig i 7. miejsce (na 7. możliwych ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza
Monti Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 ja ze startowym kierowcą zacząłem z 2 miejsca w kwalifikacjach, więc całkiem nieźle. ale tempo i samochód w wyścigu słabe, ponadto nie zaryzykowałem startu na miękkich i wybrałem deszczówki, co spowodowało, że po wyschnięciu toru przesunąłem się gdzieś na 13-14 miejsce. na szczęście prawie idealnie dobrałem pitstopy o co się bałem, nie udało się tylko trafić ze zjazdem w momencie gdy ponownie spadł deszcz, ale 6 miejsce i tak git.oczywiście wcześniej zepsułem - za wyrobienie certyfikatu zapłaciłem milion, no i chciałem sobie ulepszyć skrzydła przednie i tylne, 0 zużycia było, a ja zaznaczyłem przypadkiem poziom 1, więc jestem cztery miliony do tyłu.chcę jak najwięcej oszczędzić i awansować już teraz do amatorów i potrzebuję do tego przede wszystkim kierowcy - trójkątny, mógłbyś podesłać jakichś dobrych? i masz jakieś narzędzia do analizy, bo póki co korzystam tylko z tego gpro organizera którego profesor kiedyś wrzucił. ponadto pytanie - w co warto inwestować póki co? tylko i wyłącznie kierowca + upgrade lekki samochodu kiedy części się zużyją, żeby mieć w miarę ok auto po awansie? po awansie zostawić kierowcę, czy poszukać nowego, lepszego? jutro transfery na rynku pracowniczym, mam póki co trzech wybranych, ale mają też inne oferty, więc nie jestem pewien czy się uda, a bez tego ani rusz, nie jadę kwali do następnego wyścigu póki co. Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 nie chcesz awansowac w biezacym sezonie, to bez sensu w tej grze, w szerszej perspektywnie, najwazniejszy jest staff i sponsorzy... ja w tym momencie jestem na etapie Amateur, ale mam co prawda tylko 2 sponsorow, ale w trakcie negocjacji jesem z szescioma, gdzie najnizszy to 40%, wiec awansujac w nastepnym sezonie do Pro, wciaz bede mial staly doplyw gotowki kierowcy do zatrudnienia, zaproponujcie kazdemu z nich kontrakt na 15 wyscigow, 90% tego, co chca i maksymalna premie za podpisanie kontraktu - kasa w tym sezonie i tak nie jest dla was wazna. ZANIM cokolwiek potem zrobicie, to przedluzcie kontrakt na +17 wyscigow, to bardzo wazne http://gpro.net/gb/DriverProfile.asp?ID=22691 http://gpro.net/gb/DriverProfile.asp?ID=22799 http://gpro.net/gb/DriverProfile.asp?ID=6120 http://gpro.net/gb/DriverProfile.asp?ID=15067 http://gpro.net/gb/DriverProfile.asp?ID=28062 po co przedluzanie kontraktu? podpisujac teraz na 15 wyscigow, masz go do nowego sezonu, do wyscigu 5 wlacznie. przedluzasz +17 od razu i to sprawia, ze maasz tego kierowce na caly nowy awansowy sezon i 5 wyscigow w Amateur - docelowo te 5 wyscigow posluzy nam jako zapewnienie sobie utrzymania i wtedy zmiana kierowcy, a dopiero potem walka o kolejne trofea podrzuc tych 3 kierowcow, co tam znalazles Cytuj Odnośnik do komentarza
Kowalinho Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Coś mi chyba nie wyszły kwalifikacje jak juz mam 5 sek straty http://www.gpro.net/pl/Qualify12Standings.asp?Group=Rookie%20-%20132 Cytuj Odnośnik do komentarza
Monti Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 http://www.gpro.net/pl/DriverProfile.asp?ID=2888http://www.gpro.net/pl/DriverProfile.asp?ID=10586http://www.gpro.net/pl/DriverProfile.asp?ID=17299w takiej kolejności na liście życzeń okej, ale jak zrobić, żeby nie awansować? normalnym requestem później? i rozumiem, że mam negocjować teraz z jak największą ilością sponsorów? oni są resetowani? Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Tak, w Rookie wszystko jest resetowane. Nie awansujesz do Amateur, jak będziesz na minusie. Przed 16. wyścigiem sezonu zejdziesz na -50 milionów. W Rookie zostaje tylko kierowca - pod warunkiem, że jego OA (overall) jest równy lub poniżej 85. Wycofaj te oferty, które złożyłeś i zagraj o kierowców, których podałem. Każdy z nich bije na głowę twoich. Sponsorzy się resetują w Rookie, więc możesz sobie popróbować. Generalnie - im więcej sponsorów, tym większa suma % jaki możesz osiągnąć. Ale w Rookie nikt tego nie wie i każdy negocjuje z 1 sponsorem - byle szybciej... i tutaj musisz się dostosować, bo inaczej nie zdobędziesz sponsora wcale. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Monti Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 dzięki, tom watts u mnie. ;)okej, to popatrzę jak działa mechanizm sponsorów. a co do kierowców - na co patrzyć, co w dłuższej perspektywie jest ważne, także po awansie do amatorów? szukałem kierowców, którzy mają jakąś wytrzymałość żeby pod koniec wyścigu jeszcze dychali. i masz jakieś programy do liczenia, zapisywania danych? nie pamiętam już jak obliczać skutecznie paliwo, więc sporo eksperymentowania póki co. zabieram się za kwale do następnego wyścigu, ulepszę sobie samochód, skoro i tak wypada zbankrutować.przedłużyłem z wattsem od razu, ale jest problem - ma overall 89, nie wiem jak to się stało, jak go zbić? Cytuj Odnośnik do komentarza
Kowalinho Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Czyli warto rozwijać samochód teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Do końca sezonu i tak róbcie co chcecie, ale generalnie tak... Części wymieniamy tylko jak to konieczne, w Rookie za każdym razem w dół. Najniższe zużycie części jest na poziomach 5-6 i do tego trzeba dążyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kowalinho Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Da się jakoś odnowić części oprócz zmiany poziomu? Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Możesz kupić ten sam, albo robić downgrade. Downgrade jest zawsze o 14% w dół, ale to się opłaca robić mając części na poziomach 5-6. http://i.imgur.com/7eWPJ3E.jpg- tutaj masz mniej więcej jak ja staram się zarządzać swoim autem - wymieniam części dopiero, kiedy potrzeba i staram się zakończyć sezon z maksymalnym użyciem auta. bez sensu przed ostatnim wyścigiem sezonu kupować nowy silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza
steken Napisano 7 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2016 Też sobie w to pykam, w zeszłym sezonie awansowałem do Amateur, ale teraz oglądam plecy innych. Szykuję się na ostatni wyścig sezonu (bo zdarza się, że czołówka go odpuszcza) i mam nadzieję, że tam zapunktuję i ucieknę ze strefy spadkowej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.