Skocz do zawartości

Numizmatyka


bartt12

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam ten temat z nadzieją, że ktoś z forumowiczów zajmuje się kolekcjonowaniem starych monet. Ja narazie jestem początkującym kolekcjonerem. Mój najstarszy okaz to 1 grosz (Królestwa Polskiego), rok 1840 roku. Jak ktoś się tym interesuje to chętnie pogadam.

Odnośnik do komentarza

ja kiedys (to chyba koncowka PRL byla) jako dziecko zbieralem, ale chyba to raczej pod takie zbieractwo podchodzilo bo jako dzieciak zbieralem w zasadzie wszystko: monety, znaczki, puszki, slimaki :D, zolnierzyki itd. itp. No ale z perspektywy czasu oceniam Numizmatyke jako bardzo fajne hobby. Na pewno warto :) Kiedys to kurcze staly "dziadki z monetami", a teraz tylko net, eeh to byly czasy ;P

Odnośnik do komentarza

Nie mogę powiedzieć, że numizmatyka to moje hobby, ale przypadkiem mam takie wielkie, ciężkie 5 kopiejek z 1787 roku. Zdaje się, że dał nam to jakiś Rosjanin czy Białorusin, który z 10 lat temu przyjechał do Poznania... już nawet nie pamiętam po co, jakiś lekarski zjazd czy co...

Odnośnik do komentarza
  • 2 lata później...

Wiem, ze to temat o monetach, ale postanowilem tutaj napisac, by nie zakladac nowego. Otrzymalem od mojej babci znaczki, ktore jej syn przywiozl ok. 30 lat temu z Egiptu. Sa w nienaruszonym stanie, wrecz idealnym. Kompletnie nie znam sie na znaczkach i nie wiem, czy sa cos warte. Z nadzieja, ze znajdzie sie ktos, kto choc w lekkim stopniu orientuje sie w temacie, wrzucam skan ;)

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...