szramek Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 Ja kupowałem ich ciuchy w zwykłym sklepie i jestem bardzo zadowolony, do jakości nie można się przyczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 Czu ktoś kiedyś kupował w internetowym sklepie FNS? Jaka jest jakość produktów, sposób realizowania zamówienia? i jak? zamawiałeś coś? bo stoję teraz przed podobnym dylematem. Cytuj Odnośnik do komentarza
sefko1 Napisano 13 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 Kupował ktoś z Was duże AGD przez sklep internetowy (np. morele.net, agito.pl). Jak wygląda sprawa logistyki takiego zakupu. Jak kupuje w Saturnie to wiem, że chłopaki za 30 zł (opłata na Wrocław) wniosą mi nową lodówkę i zabiorą starą na złom, a jak jest w sklepach internetowych. Ma ktoś jakieś doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 13 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 Kupował ktoś z Was duże AGD przez sklep internetowy (np. morele.net, agito.pl). Jak wygląda sprawa logistyki takiego zakupu. Jak kupuje w Saturnie to wiem, że chłopaki za 30 zł (opłata na Wrocław) wniosą mi nową lodówkę i zabiorą starą na złom, a jak jest w sklepach internetowych. Ma ktoś jakieś doświadczenia. Tylko raz kupowałem duże AGD z transportem w sklepie netowym. Miało to miejsce w electromarket.pl i była to kompletna porażka. Lodówkę miał przywieźć kurier a pojawił się jakiś dziadek z Roburem, który miast umówić się na godzinę i dzień przywiezienia towaru, przyjechał ot tak - jak mu pasowało. W domu była tylko żona a on stwiedził "zdejmie sobie pani to z paki"! Żona odmówiła, więc rozeźlony facet miał przyjechać następnego dnia. Przyjechał... po 3 dniach, znowu nieumówiony. Okazało się, że wcześniej nie mógł "bo miał inne sprawy" a lodówka przez 3 dni tłukła się po całej Warszawie. Opieprzyłem dziada od stóp do głów a w sklepie zrobiłem mega grandę. Nigdy więcej takiego g**na. Po zamówiony towar sam jadę. Wypożczenie przyczepki na Orlenie to 30 zeta (jeśli sprzęt nie zmieści się do samochodu). Cytuj Odnośnik do komentarza
SZk Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Ma ktos jakies doswiadczenia ze sklepem zadowolenie.pl - jaki maja BOK, jakies sporne sytuacje? Ew. moze mial ktos podobny problem: zamowilismy siostrze laptopa, w opisie (nie tylko na zdjeciu, bo o zdjeciu jest paragraf w regulaminie) jest on srebrno-czarny, zas przyszedl caly czarny, co w przypadku laptopa dla estetki ma znaczenie. Czy mam wobec tego podstawe do roszczen za niezgodnosc towaru z opisem? Reszta sie zgadza, parametry techniczne takie, jak napisali, ale ten kolor niestety nie taki, jaki byc powinien... Sprawdzilem dokladnie - na pudelku nie ma zadnego oznaczenia koloru, podejrzewam ze sklep wzial standardowe zdjecie do laptopow tego modelu i wpisal na jego podstawie niewlasciwy kolor (laptop przyszedl oczywiscie zapakowany fabrycznie). Wstepnie sklaniam sie ku temu, by domagac sie zwrotu czesci kosztow z tytulu niezgodnosci towaru z opisem (odstepowanie od umowy czy reklamacja nie ma sensu, mnostwo czasu, wysylka na wlasny koszt, a siostra musi na czyms pracowac). Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 Ma ktos jakies doswiadczenia ze sklepem zadowolenie.pl - jaki maja BOK, jakies sporne sytuacje? Ew. moze mial ktos podobny problem: zamowilismy siostrze laptopa, w opisie (nie tylko na zdjeciu, bo o zdjeciu jest paragraf w regulaminie) jest on srebrno-czarny, zas przyszedl caly czarny, co w przypadku laptopa dla estetki ma znaczenie. Czy mam wobec tego podstawe do roszczen za niezgodnosc towaru z opisem? Reszta sie zgadza, parametry techniczne takie, jak napisali, ale ten kolor niestety nie taki, jaki byc powinien... Sprawdzilem dokladnie - na pudelku nie ma zadnego oznaczenia koloru, podejrzewam ze sklep wzial standardowe zdjecie do laptopow tego modelu i wpisal na jego podstawie niewlasciwy kolor (laptop przyszedl oczywiscie zapakowany fabrycznie). O ile pamiętam to nowa wersja "ulubiony.pl". Słowem - totalna porażka. Edyta rzecze, że skoro w opisie na www napisano "srebrny" a przysłano sprzęt w innej kolorystyce to rzecz jasna możesz to zwrócić i poprosić o wymianę na "srebrny", lub zwrot kasy. Jakby były problemy to interweniuj u rzecznika praw konsumenta lub w PIH. Przed dwoma miesiącami miałem podobną przygodę w EURO RTV-AGD i choć w sklepie potraktowano mnie per noga to po stosownej interwencji w PIH oraz u rzecznika, nie mogłem się opędzić od telefonów z przeprosinami (razem chyba pięć - od rozmaitych osób z EURO). Wstepnie sklaniam sie ku temu, by domagac sie zwrotu czesci kosztow z tytulu niezgodnosci towaru z opisem (odstepowanie od umowy czy reklamacja nie ma sensu, mnostwo czasu, wysylka na wlasny koszt, a siostra musi na czyms pracowac). IMO odbijesz się od ściany. Podstaw do obniżki ceny raczej nie masz - raczej do wymiany na zgodny z opisem. Nie rozumiem, czemu masz płacić za przesyłkę laptopa do sklepu. Wysłali niezgodny sprzęt więc płacą w obie strony. Spróbuj się dodzwonić do sklepu i zapytaj jakim kurierem masz im to odesłać na ich koszt. Jakby się stawiali, wypowiedz magiczne słowo "PIH". Cytuj Odnośnik do komentarza
Pitto Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Powie mi ktoś czy jeśli złoże zamówienie na www.proline.pl na swoje dane będąc niepełnoletnim, to czy nie będzie problemów z odbiorem towaru w sklepie? Muszę być pełnoletni? Cytuj Odnośnik do komentarza
wesol Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Wiadomo, że bez żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza
Pitto Napisano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 Jeśli dostałem już info o odbiorze towaru na jutro, a ja chcę zrezygnować, to mogę zadzwonić i odwołać zamówienie, choć oni już towar mają i czekają na mnie i pieniądze? Cytuj Odnośnik do komentarza
Henkel Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Jeśli dostałem już info o odbiorze towaru na jutro, a ja chcę zrezygnować, to mogę zadzwonić i odwołać zamówienie, choć oni już towar mają i czekają na mnie i pieniądze? Pewnie maja i czekaja, ale na sile Ci niczego nie wcisna :] Zadzwon do nich, dowiedz sie jak mozesz odwolac zamowienie i co Ci grozi w zwiazku z tym ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Pitto Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Sprawa wyjaśniona, wytłumaczyłem panu sytuacje, przyjął ją do wiadomości i anulował zamówienie, mimo, że już dostałem wiadomość o towarze czekającym w sklepie na odbiór Cytuj Odnośnik do komentarza
Ghq Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Orientuje się ktoś, czy sklepy internetowe także robią wyprzedaże /sprzęty RTV/ na koniec roku? Cytuj Odnośnik do komentarza
lukas Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 Spotkał się ktoś z taką sytuacją? zamówiłem w merlin.pl płytę combo cd i dvd a tu w środku była tylko płyta cd - poszła reklamacja - zobaczymy co z tego będzie Cytuj Odnośnik do komentarza
grepio Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 miałem sytuację,gdy pomylili mi tytuł książki- reklamacja bez problemu- tyle,że musiałem zapłacić za wysyłkę Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Ma ktoś jakieś doświadczenie w zamawianiu soczewek przez internet? Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 bralem z foxfoto i są spoko Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 Chodziło o soczewki... kontaktowe. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 proponuje jednak zakupić u optyka to dość mocno spersonalizowana rzecz imho żeby kupować ją przez net Cytuj Odnośnik do komentarza
Kamtek Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 Niekoniecznie. Jeśli masz już dobrane soczewki, to zamawiasz "pod wymiar". Koniec filozofii. Żona ostatnio korzysta z rajsoczewek.pl i mroptic.pl. Poleca oba sklepy. Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 O, dzięki Kamtek. Ten raj soczewek bardzo intuicyjny, skorzystałem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.