HHH Napisano 8 Września 2009 Udostępnij Napisano 8 Września 2009 Witam, Jako, że temat mnie naprawde mocno interesuję chciałbym zaprosić do dyskusji o pierwszych filmikach 3d jakie Miles opublikował wczoraj wieczorem. Oczywiscie zakładam go nie tylko z uwagi na moje nim zainteresowanie - sądze, ze jest wielu, których to powinno "ruszać" Po trzecie - zaprezentowane filmiki są naprawde dość długie (nawet cały mecz) wiec mozna juz co nieco o tym pogadać. Czy widać jakieś zmiany w stosunku do 2009? Animacja "ludzików": - moim zdaniem niewiele sie zmienia. Jednak: gracze zaczeli podawać "z pasówki", oraz w końcu widać wychylenie ciała podczas główkowania (zamach). Do tego strzały mocniejsze i bardziej "kręcone". Animacja wokół gry: - pogoda. Deszcz pada tylko tam gdzie akurat leci piłka błysk fleszy zupełnie mnie wybija z rytmu gry, rozprasza - powinni ten efekt troche złagodzić. Fajne trybuny, świetny widok z najdalszej kamery. W ogole dwa razy więcej możliwości ustawienia kamer. Mam nadzieje, ze w kolejnym blogu Miles opowie o pracach nad 3d troche wiecej. No i ze oczywiscie rozgrywka w "finale" bedzie jeszcze lepsza... natomiast patrzac na historie zwykle te pre-filmy potem juz niewiele sie zmieniały... Wszystko do obejrzenia chociazby tutaj (pozwolilem sobie): http://wiecmysli.za.pl/managery/football-manager/fm-2010-3d-w-akcji Pozdrawiam - H Cytuj Odnośnik do komentarza
Manort Napisano 8 Września 2009 Udostępnij Napisano 8 Września 2009 Fajnie to w 3D wyglada tylko strach pomyslec co bedzie w nizszych ligach.. Cytuj Odnośnik do komentarza
lindros Napisano 8 Września 2009 Udostępnij Napisano 8 Września 2009 Tylko się spytam, czy nie można było nazwać tematu normalnie? "Dwadzieściadziesięć" wygląda okropnie moim zdaniem, nie dałoby się tego zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza
corsik Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 Ja mam nadzieje co do jednego w silniku i animacji : Atak lewa / prawą stroną. OP Prawy / Lewy, wszystko jedno o wartości dośrodkowań powyżej 17 do 19. Ile razy piekny David B. będąc na szczycie trafiał w obrońcę? To jest chyba najbardziej irytująca część animacji. Jestem w stanie nawet przełknąć te nieszczęsne poprzeczki Te dwa błędy powinni poprawić. Ogólnie FM2009 pomimo że wymagał jako takiego ogarnięcia taktyczne, spójnej wizji składu do taktyki - co powodowało znaczne podniesienie trudności - był o wiele lepszy od FM 2008 który był na prawdę fatalny - nie chce mi się nawet argumentować. Myślę że osoby druga ogarnięte oraz wspomniajace FM 2006 / 2007 wiedzą o co chodzi ;) Jeszcze jedno, grając Wolfvs wprowadziłem ich do Premire League, gdzie zakupiłem Croucha - śmieszne czasem było to że gościu z 5 metrów nie trafiał piłką głową do bramki. Druga sprawa to - że nie zawsze znajdujesz odzwierciedlenie w tym co zrobiłeś z taktyką a tym co widzisz na boisku... Tzn czasem zdarzały mi się mecze że super nagle dramat potem super - właściwie mogę powiedzieć że po 2 miesiącach grania mogę powiedzieć jak zrobić taktykę aby odzwierciedlała to co chcę grać. Wciąż mam problem ze skrzydłami przeciwnika ale to inna sprawa. Mam więc nadzieję, że w FM 2010 w silniku 3d i nie tylko będzie jednoznacznie stwierdzone co i jak grać i co jak ma się do tego co chcę grać. Trochę śmieszne jest to że gościowi przesuniesz SUWAK ( Ku*** suwak w futoblu. Wchodzi trener do szatni i mówi : Ty grasz dzisaj na 80% dośworkowań i 40 % kreatywności ) Myśle że kreator taktyki to dobry pomysł nie mówiąc o krzyczeniu - teraz po strzeleniu 2 bramek ( a po latach trenowania słabych zespołów upatrzyli sobie mnie na następce Fergusona który już na treningi przyjeżdżał na wózku z kroplówką) - szybko atakujemy 2 brami i co robi komputer ? odrabia te 2 bramki bo nagle moi BEZ ZMIANY taktyki zapomnieli jak sie gra. Wiec musze zmienic na defensywna albo spokojna - teraz musze przesuwać kazemu jakiś SUWAK zamiast tak jak w piłce wykrzyczeć to do gości co grają. Graj wolniej - dokładniej. Boje się jak to będzie w 3d wyglądał. P.S. Skoro teraz zatrudnili kogos do 3d to kto robił to wcześniej ? jakiś student? Cytuj Odnośnik do komentarza
Henkel Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 P.S. Skoro teraz zatrudnili kogos do 3d to kto robił to wcześniej ? jakiś student? Zespol zatrudniony w Sega odpowiedzialny za gre Virtua Striker. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gietz Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 Jest już nowy filmik, widać na nim ulepszone animacje, znacznie lepiej wygląda prowadzenie piłki, są też ładne zgrania klatką piersiową i interwencje bramkarzy (np. gdy rzuca się pod nogi strzelcowi, niestety po błędzie silnika w postaci wybicia w rywala) i drybling. Jak dla mnie spory postęp. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukass Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 Czasami się zdarza, że bramkarz wybija piłkę pod nogi napastnika, więc nie wiem czy to taki błąd. W FM'ie tak często się to nie zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza
Malas Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Hmm bardzo mi się ten tryb 3D podoba. W FM09 nie przypadł mi zbytnio do gustu. Tutaj wystarczyły nowe animacje i już wygląda to o niebo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
LuisRdL Napisano 19 Października 2009 Udostępnij Napisano 19 Października 2009 Animacje zdecydowanie lepsze niż w FM-ie 2009, oczywiście "dupszoty", nadal się zdarzają, ale... Primo - sztuczki techniczne, zagranie piętą - miodzio ! Secundo - od czasu do czasu piękne parady bramkarzy, nawet przy karnych w końcu potrafią się rzucić w któryś róg (szkoda, że nie zawsze). Tercio - wyraźnie podkręcone strzały i piękne wychylenie przy strzałach z baniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza
procop Napisano 22 Października 2009 Udostępnij Napisano 22 Października 2009 Ja tryb 3D nadal traktuję jako kulki z dodatkowym, trzecim wymiarem do podglądu tego jak rozgrywka na boisku przebiega. W nowej wersji rzeczywiście animacje cieszą oko. Jedyne co mi się nie podoba to trybuny. Te kilka powielonych bitmap wygląda okropnie, można było to rozwiązać za pomocą ruszających się figurek w barwach klubu. Pozostaje wierzyć, że graficy wezmą na tapetę ten aspekt i niedługo ujrzymy jakiś ciekawy dodatek poprawiający wygląd trybun. Mimo wszystko postęp w enginie 3D jest spory i dobrze wróży na przyszłość. Jak dla mnie tak jest ok i nie potrzebuję grafiki w rodzaju FIFy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.