Skocz do zawartości

Motoryzacja


klinsmann

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no ale serio. Insignia mk1 jest tak ciezka, ze z dwulitrowym dieslem ledwo jedzie i zle sie prowadzi, bo ciezkie auta zle jezdza.

 

Przyklad - w kombi zrobili tak duza klape i wladowali na nia cale tylne lampy, ze w srodku pod klapa trzeba bylo zrobic dodatkowe swiatla na wypadek jazdy z otwarta klapa czy postoju? WTF?

Odnośnik do komentarza
17 godzin temu, Bebok napisał:

Insignia 1,8 benzyna. JPRDL ROTFL jaki szmelc...

 

To powinno miec reduktor, zeby w ogole to spasione cielsko ruszyc z miejsca. Ogolnie nie mam nic do opli, ale insignia to jest jakis zart... :(

Nawet nie wiem co Ci napisać :kekeke: bierzesz pod uwagę fakt, że komuś jednak takie auto może się podobać, może mieć przyjemność jazdy nim, no i ogólnie komfortowo się z nim czuje? 

 

Nawet do końca nie chcę wchodzić w polemikę odnośnie tego, czy to dobry wybór jako same auto do poruszania się z punktu A do punktu B, itp, itd, ale te hasło 'szmelc' no jakoś trochę mnie drażni. Po co to?

  • Lubię! 7
Odnośnik do komentarza

Cieszę się twoim szcześciem. A jak zamienisz Insignie na cos innego, to docenisz i wtedy bedziesz wniebowziety. W skrocie - Inisignia 1. gen ma ten sam problem co Astra J (poprrzednia generacja) - niby przyjemne auto, ale coś w nim nie gra. Podstawowy problem z Insignią jest taki, że jest za ciężka. Drugi kluczowy jest taki, że większość samochodów z segmentu jest od niej lepsza, a Mondeo czy Passat to jest pół klasy wyżej. Do tego dochodzi ciasne wnętrze, przeciętne silniki i przeciętne skrzynie biegów (automatyczne). Plus rozwala taka sytuacja, że kupujesz auto za 120k i w klimatyzacji masz regulacje temperatury co 1 stopień, a nie co 0,5.

 

Astra K i Insignia B są już dużo lepsze, bo lżejsze i lepiej przemyślane. Stanowią realną alternatywę dla produktów VW. Poprzednie generacje nie stanowiły.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Bebok napisał:

Cieszę się twoim szcześciem. A jak zamienisz Insignie na cos innego, to docenisz i wtedy bedziesz wniebowziety. W skrocie - Inisignia 1. gen ma ten sam problem co Astra J (poprrzednia generacja) - niby przyjemne auto, ale coś w nim nie gra. Podstawowy problem z Insignią jest taki, że jest za ciężka. Drugi kluczowy jest taki, że większość samochodów z segmentu jest od niej lepsza, a Mondeo czy Passat to jest pół klasy wyżej. Do tego dochodzi ciasne wnętrze, przeciętne silniki i przeciętne skrzynie biegów (automatyczne). Plus rozwala taka sytuacja, że kupujesz auto za 120k i w klimatyzacji masz regulacje temperatury co 1 stopień, a nie co 0,5.

 

Astra K i Insignia B są już dużo lepsze, bo lżejsze i lepiej przemyślane. Stanowią realną alternatywę dla produktów VW. Poprzednie generacje nie stanowiły.

No i spoko, stary, taka wypowiedź jest okej. 

 

Już pewnie kończąc ten wątek - lubię 'ciężar' tego auta, jest dla mnie miłą odmianą po przesiadce z Grande Punto ;) I nawet tę regulację klimatyzacji też przeżyję, jak i nieco większe spalanie, i pewnie nienajlepszy bagażnik. Ale lubię to auto i jak będę je zmieniał w przyszłym roku, to będę smutnażaba.jpg

Odnośnik do komentarza

Przyjaciółka zwróciła się do mnie z prośbą o pomoc w zawężeniu poszukiwań auta do kilku modeli. Kryteria:

- do poruszania się po mieście

- maks. 30k PLN, raczej nieprzekraczalne.

:D

 

Ja uważam, że powinna poszukać jakiegoś hatchbacka w benzynie z jak najniższym przebiegiem, po szybkim googlowaniu wyszło, że roczniki 2013-2015 są do ogarnięcia. Jakiś Yaris, Fiesta, Ibiza czy Fabia. Chciałbym się dowiedzieć co sądzi forumke, najlepiej jakbyście mogli polecić model z konkretnym silnikiem, albo dali znać jakiego silnika należałoby unikać :) dzięki! :)

 

@Bebok :) 

Odnośnik do komentarza

Zastanowilbym sie jednak nad przekroczeniem budzetu, zeby kupic hybrydowego Yarisa.

 

Jezeli jednak musi zostac w 30k, to celowalbym w Fabie III albo Clio. Ibiza za te pieniadze to poprzedni model. Ewentualnie mozna szukac Polo. I teraz:

  • Brałbym coś z turbo jesli nie chce gazu - np. 1,2 TSI. To jezdzi znacznie lepiej niz cokolwiek bez turbiny.
  • Jesli chce turbo i gaz, to rozwiazaniem jest 0,9 TCE w Clio, ale ten silnik wymaga przyzwyczajenia - ponizej 2-2,5 tys. obr./min nie ma mocy.
  • Moze rozwazyc Swifta - to dosc niedoceniane auto, ale generalnie dobrze sie nim jezdzi, ale maly jest bagaznik :(
  • Dobre sa tez silniki 1,2 Pure Tech z turbo w Citroenach. Mozna szukac C3 z tym motorem, ale chyba nie w tych pinionzkach. 208 nie polecam.
  • Lubię! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza

Powiem tak - lubię małe samochody, które są dorosłe. To oznacza, że mają rozsądny napęd, a nie jakiś dychawiczny silniczek, ktory generuje tylko hałas, mają wnętrze na cztery osoby normalnej postury oraz nie czujesz się w nich jak w aucie zabawce.

 

Fiesta to jest w sumie dobry. pomysl, ale to jest wyraznie mniejsze auto niz Fabia czy Polo, albo C3. W sensie wnętrza przede wszystkim. Natomiast jezeli ktos szuka czegos dla dwoch osob, to faktycznie - warto. Szczegolnie, ze 1,0 ecoboost to sprawdzony silnik.

  • Lubię! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza

Juz mam upatrzony nowy samochód, ale będę go kupował gdzieś myślę listopad-grudzień, padło na Hyundai i30, silnik 1.6 diesel,  widziałem, ze są dwie wersje - 90km i 115 km, więcej ogłoszeń jest ze 115 km - coś wiecie o tym silniku?

 

Póki co mam trzech kandydatów:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-hyundai-i-30-1-6-crdi-ID6APfqD.html#fb1e56c206

 

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-truskawkowy-i30-1-6-cdri-116-km-alufelgi-klimatyzacja-zarejestrowany-ID6C1ytP.html#3ceb2451ea

 

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-sprowadzony-przygotowany-do-rejestracji-klima-ID6Cu3f9.html#ad87d14b2d

 

 

Tylko ten pierwszy ma tempomat, czy to zależne od modelu bylo?

 

Odnośnik do komentarza

Lift byl w 2010, najlatwiej rozpoznac po przodzie - poliftowe maja wieksza przerwe miedzy krawedzia maski a znaczkiem na atrapie, wszystkie co wkleiles to przedlift.

 

We wczesniejszych rocznikach wieksza jest szansa, ze nie bedzie DPF-u, co jest zaleta.

 

Mialem z tym motorem Kie Cee'd 90 KM - start na swiatlach bez emocji, ale w trasie spokojnie dalo sie go rozbujac, nawet przy zaladowaniu 4 osoby + bagaz.

 

Ew. pogadaj z @Hajdem, on ma takiego, tylko ze benzyna+gaz, a cos przebakiwal, ze moze bedzie zmieniac.

 

 

Odnośnik do komentarza

To te z 2010 roku wyżej to już okolice 15 tysięcy widzę. 

 

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-1-6-crdi-zarejestrowany-ID6Byagh.html#ff8311a693

 

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-super-stan-ladny-oszczedny-5-drzwi-ID6BJiUs.html#f34e49784b

 

Warto odczekać i do takiego dołożyć? To pewnie musiałbym po nowym roku dopiero kupować.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...