jmk Napisano 11 Września 2019 Udostępnij Napisano 11 Września 2019 Insignia to przede wszystkim wkurwia, czy to nie tajne 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 11 Września 2019 Udostępnij Napisano 11 Września 2019 Godzinę temu, Bebok napisał: Insignia 1,8 benzyna. JPRDL ROTFL jaki szmelc... To powinno miec reduktor, zeby w ogole to spasione cielsko ruszyc z miejsca. Ogolnie nie mam nic do opli, ale insignia to jest jakis zart... Tylko clio, najlepiej kombi! Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 12 Września 2019 Udostępnij Napisano 12 Września 2019 Nie no ale serio. Insignia mk1 jest tak ciezka, ze z dwulitrowym dieslem ledwo jedzie i zle sie prowadzi, bo ciezkie auta zle jezdza. Przyklad - w kombi zrobili tak duza klape i wladowali na nia cale tylne lampy, ze w srodku pod klapa trzeba bylo zrobic dodatkowe swiatla na wypadek jazdy z otwarta klapa czy postoju? WTF? Cytuj Odnośnik do komentarza
wwosik Napisano 12 Września 2019 Udostępnij Napisano 12 Września 2019 1 godzinę temu, Bebok napisał: bo ciezkie auta zle jezdza. Czy ja wiem? Moje też jest ciężkie, a jeździ się wcale przyjemnie Cytuj Odnośnik do komentarza
Pulek Napisano 12 Września 2019 Udostępnij Napisano 12 Września 2019 17 godzin temu, Bebok napisał: Insignia 1,8 benzyna. JPRDL ROTFL jaki szmelc... To powinno miec reduktor, zeby w ogole to spasione cielsko ruszyc z miejsca. Ogolnie nie mam nic do opli, ale insignia to jest jakis zart... Nawet nie wiem co Ci napisać bierzesz pod uwagę fakt, że komuś jednak takie auto może się podobać, może mieć przyjemność jazdy nim, no i ogólnie komfortowo się z nim czuje? Nawet do końca nie chcę wchodzić w polemikę odnośnie tego, czy to dobry wybór jako same auto do poruszania się z punktu A do punktu B, itp, itd, ale te hasło 'szmelc' no jakoś trochę mnie drażni. Po co to? 7 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 13 Września 2019 Udostępnij Napisano 13 Września 2019 Cieszę się twoim szcześciem. A jak zamienisz Insignie na cos innego, to docenisz i wtedy bedziesz wniebowziety. W skrocie - Inisignia 1. gen ma ten sam problem co Astra J (poprrzednia generacja) - niby przyjemne auto, ale coś w nim nie gra. Podstawowy problem z Insignią jest taki, że jest za ciężka. Drugi kluczowy jest taki, że większość samochodów z segmentu jest od niej lepsza, a Mondeo czy Passat to jest pół klasy wyżej. Do tego dochodzi ciasne wnętrze, przeciętne silniki i przeciętne skrzynie biegów (automatyczne). Plus rozwala taka sytuacja, że kupujesz auto za 120k i w klimatyzacji masz regulacje temperatury co 1 stopień, a nie co 0,5. Astra K i Insignia B są już dużo lepsze, bo lżejsze i lepiej przemyślane. Stanowią realną alternatywę dla produktów VW. Poprzednie generacje nie stanowiły. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gacek Napisano 13 Września 2019 Udostępnij Napisano 13 Września 2019 3 minuty temu, Bebok napisał: Plus rozwala taka sytuacja, że kupujesz auto za 120k i w klimatyzacji masz regulacje temperatury co 1 stopień, a nie co 0,5. To rzeczywiście niewiarygodny skandal. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 13 Września 2019 Udostępnij Napisano 13 Września 2019 Jasne, czym to jest wobec wieczności... Rzecz w tym, że eksploatacja samochodu sklada sie rowniez z takich drobiazgow, ktore wierz mi, ze potrafia byc irytujace. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pulek Napisano 13 Września 2019 Udostępnij Napisano 13 Września 2019 Godzinę temu, Bebok napisał: Cieszę się twoim szcześciem. A jak zamienisz Insignie na cos innego, to docenisz i wtedy bedziesz wniebowziety. W skrocie - Inisignia 1. gen ma ten sam problem co Astra J (poprrzednia generacja) - niby przyjemne auto, ale coś w nim nie gra. Podstawowy problem z Insignią jest taki, że jest za ciężka. Drugi kluczowy jest taki, że większość samochodów z segmentu jest od niej lepsza, a Mondeo czy Passat to jest pół klasy wyżej. Do tego dochodzi ciasne wnętrze, przeciętne silniki i przeciętne skrzynie biegów (automatyczne). Plus rozwala taka sytuacja, że kupujesz auto za 120k i w klimatyzacji masz regulacje temperatury co 1 stopień, a nie co 0,5. Astra K i Insignia B są już dużo lepsze, bo lżejsze i lepiej przemyślane. Stanowią realną alternatywę dla produktów VW. Poprzednie generacje nie stanowiły. No i spoko, stary, taka wypowiedź jest okej. Już pewnie kończąc ten wątek - lubię 'ciężar' tego auta, jest dla mnie miłą odmianą po przesiadce z Grande Punto I nawet tę regulację klimatyzacji też przeżyję, jak i nieco większe spalanie, i pewnie nienajlepszy bagażnik. Ale lubię to auto i jak będę je zmieniał w przyszłym roku, to będę smutnażaba.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza
kolek23 Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 Przyjaciółka zwróciła się do mnie z prośbą o pomoc w zawężeniu poszukiwań auta do kilku modeli. Kryteria: - do poruszania się po mieście - maks. 30k PLN, raczej nieprzekraczalne. Ja uważam, że powinna poszukać jakiegoś hatchbacka w benzynie z jak najniższym przebiegiem, po szybkim googlowaniu wyszło, że roczniki 2013-2015 są do ogarnięcia. Jakiś Yaris, Fiesta, Ibiza czy Fabia. Chciałbym się dowiedzieć co sądzi forumke, najlepiej jakbyście mogli polecić model z konkretnym silnikiem, albo dali znać jakiego silnika należałoby unikać dzięki! @Bebok Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 Zastanowilbym sie jednak nad przekroczeniem budzetu, zeby kupic hybrydowego Yarisa. Jezeli jednak musi zostac w 30k, to celowalbym w Fabie III albo Clio. Ibiza za te pieniadze to poprzedni model. Ewentualnie mozna szukac Polo. I teraz: Brałbym coś z turbo jesli nie chce gazu - np. 1,2 TSI. To jezdzi znacznie lepiej niz cokolwiek bez turbiny. Jesli chce turbo i gaz, to rozwiazaniem jest 0,9 TCE w Clio, ale ten silnik wymaga przyzwyczajenia - ponizej 2-2,5 tys. obr./min nie ma mocy. Moze rozwazyc Swifta - to dosc niedoceniane auto, ale generalnie dobrze sie nim jezdzi, ale maly jest bagaznik Dobre sa tez silniki 1,2 Pure Tech z turbo w Citroenach. Mozna szukac C3 z tym motorem, ale chyba nie w tych pinionzkach. 208 nie polecam. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
kolek23 Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 Dzięki @Bebok Nie ma problemu z awaryjnością w silnikach z turbinami? Forda ominąłeś, nie polecasz, bo..? Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 Powiem tak - lubię małe samochody, które są dorosłe. To oznacza, że mają rozsądny napęd, a nie jakiś dychawiczny silniczek, ktory generuje tylko hałas, mają wnętrze na cztery osoby normalnej postury oraz nie czujesz się w nich jak w aucie zabawce. Fiesta to jest w sumie dobry. pomysl, ale to jest wyraznie mniejsze auto niz Fabia czy Polo, albo C3. W sensie wnętrza przede wszystkim. Natomiast jezeli ktos szuka czegos dla dwoch osob, to faktycznie - warto. Szczegolnie, ze 1,0 ecoboost to sprawdzony silnik. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 Juz mam upatrzony nowy samochód, ale będę go kupował gdzieś myślę listopad-grudzień, padło na Hyundai i30, silnik 1.6 diesel, widziałem, ze są dwie wersje - 90km i 115 km, więcej ogłoszeń jest ze 115 km - coś wiecie o tym silniku? Póki co mam trzech kandydatów: https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-hyundai-i-30-1-6-crdi-ID6APfqD.html#fb1e56c206 https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-truskawkowy-i30-1-6-cdri-116-km-alufelgi-klimatyzacja-zarejestrowany-ID6C1ytP.html#3ceb2451ea https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-sprowadzony-przygotowany-do-rejestracji-klima-ID6Cu3f9.html#ad87d14b2d Tylko ten pierwszy ma tempomat, czy to zależne od modelu bylo? Cytuj Odnośnik do komentarza
Bebok Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 1,6 nie ma koła dwumasowego i chyba turbiny ze zmienna geometria lopatek, ergo jest tanszy w naprawach. Tempomat zaleznie od wersji. Wszystkie diesle po lifcie mialy juz 6 biegow. Takiego szukaj. Obejrzyj dobrze bude. Ruda czasem przychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 A jak sprawdzić czy to wersja po lifcie? Po ilości biegów? Cytuj Odnośnik do komentarza
SZk Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 Lift byl w 2010, najlatwiej rozpoznac po przodzie - poliftowe maja wieksza przerwe miedzy krawedzia maski a znaczkiem na atrapie, wszystkie co wkleiles to przedlift. We wczesniejszych rocznikach wieksza jest szansa, ze nie bedzie DPF-u, co jest zaleta. Mialem z tym motorem Kie Cee'd 90 KM - start na swiatlach bez emocji, ale w trasie spokojnie dalo sie go rozbujac, nawet przy zaladowaniu 4 osoby + bagaz. Ew. pogadaj z @Hajdem, on ma takiego, tylko ze benzyna+gaz, a cos przebakiwal, ze moze bedzie zmieniac. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 25 Września 2019 Udostępnij Napisano 25 Września 2019 To te z 2010 roku wyżej to już okolice 15 tysięcy widzę. https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-1-6-crdi-zarejestrowany-ID6Byagh.html#ff8311a693 https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-super-stan-ladny-oszczedny-5-drzwi-ID6BJiUs.html#f34e49784b Warto odczekać i do takiego dołożyć? To pewnie musiałbym po nowym roku dopiero kupować. Cytuj Odnośnik do komentarza
Misiek Napisano 25 Września 2019 Udostępnij Napisano 25 Września 2019 Imo zawsze warto dołożyć, zwłaszcza, że to pierwsza generacja nowego auta, po lifcie zawsze kilka problemów wieku dziecięcego wyeliminowali. Cytuj Odnośnik do komentarza
Fenomen Napisano 4 Października 2019 Udostępnij Napisano 4 Października 2019 Mam pytanie - jesli jestem zameldowany w miejscu X, a mieszkam w miejscu Y, to przy rejestracji samochodu musze to zrobic w wydziale komunikacji wlasciwym dla miejsca X? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.