Skocz do zawartości

Motoryzacja


klinsmann

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

@Scorpio

Flagowca patrzyłem ;) 3 litry w wariantach 325 i 330 i właśnie takie wyposażone w parktroniki, GPSy, skóry schodzą szybciutko z rynku albo mają jakieś przebiegi po 160k, w które ciężko uwierzyć przy takim aucie..

 

2.0 z którego roku? Łańcuch rozrządu wymieniony?

 

 

2007r. automat. Rozrzadu nie wymienialem, ale nic nie dzwoni, wiec narazie go nie dotykam. Zreszta, mam zamiar w przyszlym roku kupic cos nowego, wiec nie za bardzo chce sie ladowac w koszta. 325 i 330 fajne autka :) Ja mam 320d i z opcji dodatkowych to chyba nie mam tylko skladanych lusterek.

 

 

To uważaj, bo 320 z początku produkcji ma właśnie problem z pękającymi łańcuchami rozrządu. Zalecana wymiana po 200k. To jedna z usterek, których się boję, bo sama wymiana jest dosyć kosztowna niestety..

 

Wiem, tyle ze moj egzemplarz jest z samego konca produkcji tego silnika, wiec sa mniejsze szanse na jego wystapienie.

Odnośnik do komentarza

 

To uważaj, bo 320 z początku produkcji ma właśnie problem z pękającymi łańcuchami rozrządu. Zalecana wymiana po 200k. To jedna z usterek, których się boję, bo sama wymiana jest dosyć kosztowna niestety..

Wiem, tyle ze moj egzemplarz jest z samego konca produkcji tego silnika, wiec sa mniejsze szanse na jego wystapienie.

 

A niech to dunder.. a ja jakoś byłem pewien, że problem występuje do mocno późniejszego okresu. Masz może jakieś szersze info na temat 2.0d w trójkach z okolic 2007-2010? Może to info o okropnie awaryjnym motorze odnosi się do młodszych modeli i nie musiałbym eliminować go przy wyborze..

Odnośnik do komentarza

Może to nie będzie jakis szczególnie merytoryczny post, ale jak ja się cieszę że nie muszę kupować sobie niemieckiego prestiżowego samochodu, chyba bym ochujal jakbym się tyle naczytal o pekajacych łańcuchach rozrządu i tego typu przyjemnosciach.

Moj post tez nie bedzie szczegolnie merytoryczny, ale kilka lat temu mialem Fiata Punto (wlasciwie nie ja, tylko moi rodzice, ale to glownie ja uzywalem go do pracy). Jezdzilem nim przez kilka lat. W zyciu nie nauczylem sie tyle o silniku, zwieszeniu i calej masie dupereli jak podczas uzywania tego auta. I ciesze sie (chociaz jak go sprzedawalismy, to lezka sie w oku zakrecila) ze nie musze juz nim jezdzic .

Odnośnik do komentarza

Znacie może jakąś sprawdzoną firmą sprowadzającą auta z za granicy? Ze swoją robotą ciągle na rozjazdach tylko się wkurzam widząc coraz to nowe fajne auta które znikają po 2-3 dniach, zanim zdążę wrócić do Polski i obejrzeć.. Także może niezłą opcją byłoby wynajęcie kogoś do wyszukania i sprowadzenia auta, tylko jakoś ciężko mi zaufać firmom, które się tym zajmują bez polecenia..

Odnośnik do komentarza

Witam!
Dzisiaj spotkała mnie taka przygoda, że musiałem nagle ostro zahamować. Ze 120km/h niemal do zera. Gdy prędkościomierz wskazywał około 50km/h pedał hamulca stał się strasznie twardy. Jak na wyłączonym silniku. Teraz jest taka sytuacja, że jak ruszę to hamulec jest ok. "Podpompuje" 3 razy i staje się twardy jak skała. Co się mogło stać? Pompa vacum? Turbina zbiera się bez zarzutu wiec i z vacum powinno byc ok? Serwo? Zapowietrzony układ? Na wieczór umówiony jestem z mechanikiem. Jednak chciał by mieć wcześniej jakieś poglądowe rozeznanie gdzie szukać usterki. Z tyłu klocki do wymiany ( Chociaż bardzo tragiczne nie są jeszcze) Mogą mieć coś zużyte klocki do twardego pedału?

 

Pacjent to Seat Leon 1.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Swoje oczekiwania co do nowego samochodu skonkretyzowałem chyba w stronę Mondeo. Pytanie, który silnik byście polecali? Generalnie mam dylemat pomiędzy 2,0 TDCI lub 1,6 ecoboost. Nie mam doświadczenia w jeździe dieslem, ale z benzyniakiem turbo również więc tu remis. Chodzi mi raczej o niezawodność, koszty eksploatacji, komfort użytkowania.

Odnośnik do komentarza

No to z tego co widzę to 2.0 TDCI jest parę i z różnych lat. O ile dobrze się orientuje to nie były to specjalnie awaryjne jednostki. Był już DPF, ale z tym da się żyć, no jedynie wersje common rail przed 2006 miały jakieś problemy, ale to musiałbym sprawdzić. Z kolei 1.6 Ecoboost kojarzę jako bardzo dobry silnik, raczej nie robi problemów. Jedynie chyba była wymiana rozrządu w okolicach 130-150k km, ale głowy nie dam czy nie mylę tego. Ale zerkasz w niezłe silniki, kwestia tego czym wolisz jeździć ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...