Dzidektib Napisano 15 Września 2008 Udostępnij Napisano 15 Września 2008 Czy ktos moze powiedziec/obliczyc ile trzeba wziac paliwa na 1 lvl silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza
huzar Napisano 16 Września 2008 Udostępnij Napisano 16 Września 2008 I sucho podczas drugiego, więc pamiętajcie drogie dziadki setup zmienić na suchy. Zmieniacie setup o stałe wartości czy też zależnie od charakterystyki toru. Mam tu na myśli np. suspension low lub high albo downforce Cytuj Odnośnik do komentarza
binki Napisano 16 Września 2008 Udostępnij Napisano 16 Września 2008 I sucho podczas drugiego, więc pamiętajcie drogie dziadki setup zmienić na suchy. Zmieniacie setup o stałe wartości czy też zależnie od charakterystyki toru. Mam tu na myśli np. suspension low lub high albo downforce Ciężko zmieniać o stałe wartości gdy konwersja zależy od tylu czynników. Każdy tor ma własną konwersję, do tego dochodzi kierowca, TD, pogoda itp.. Cytuj Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 16 Września 2008 Udostępnij Napisano 16 Września 2008 mój kierowca to chyba nie umie przyspieszać, cały czas jedzie tym samym tempem, boi się pojechać szybciej? Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 16 Września 2008 Udostępnij Napisano 16 Września 2008 mój kierowca to chyba nie umie przyspieszać, cały czas jedzie tym samym tempem, boi się pojechać szybciej? Mam podobny problem ;| Czasy na poziomie 1:21, z 5 spadłem już na 8 pozycję... Może trzeba wreszcie dać jakieś riski...? spora część R78 pojechała na esoftach Cytuj Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 16 Września 2008 Udostępnij Napisano 16 Września 2008 Gram w tą grę już chyba 4 czy 5 sezon, z przerwami, ale nigdy do dnia dzisiejszego nie mialem niemilej sposobności włoczenia się za wolniejszymi kilkanaście okrążeń...jeszcze ten dlugi pit.Damn it! Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 16 Września 2008 Udostępnij Napisano 16 Września 2008 A ja nie wiem, poszedłem na telewizję, wracam a tutaj jestem 19, mam 3 minuty straty i 2 pity, k***a co się stało?! Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2008 Coś się spsuło? Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 16 Września 2008 Udostępnij Napisano 16 Września 2008 Coś się spsuło? Chcesz powiedzieć shit happens? Czemu akurat dzisiaj? Tyle innych wyścigów, a teraz 5 w kwalifikacjach (rekordowo) i szansa na dobry wyścig zaprzepaszczona. Na dodatek paliwo było dobrze wyliczone, więc ból jeszcze większy... Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2008 ^@%!$# Ale zjebałem. No, &^^#&(@!*, ale zjebałem, wygrany wyścig oddałem walkowerem przez złe wpisanie paliwa na drugi stint :sciana: :sciana: Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 16 Września 2008 Udostępnij Napisano 16 Września 2008 Ja tymczasem piąte miejsce. Miałem sporo szczęścia, na mecie w baku nie miałem już ani kropelki paliwa Minimalnie większe zużycie i byłby dodatkowy pit. Na przyszłość nie warto chyba tak kusić losu. Cytuj Odnośnik do komentarza
huzar Napisano 16 Września 2008 Udostępnij Napisano 16 Września 2008 A ja przywiozłem na metę prawie 40l paliwa. Auto spaliło znacznie mniej niż w poprzednim sezonie. 12 miejsce ale i tak jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 A ja znów się przekonałem, że minimalne błędy w kwalifikacjach, drobne błędy w ustawieniu bolidu i paliwa przekładają się na wygraną bądź porażkę w masterach. Kumpel z teamu (posiadający podobnego kierowcę, gorszy bolid) zajął 6 miejsce (startując z 20 miejsca), a ja 15... startując z 21... Cytuj Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 Dobra, kłopoty dotyczyły opon, raz jakiś bąbel, czy pęcherz, a za drugim razem były jakieś podejrzenia i też zjechał. Trudno, strata sporo punktów, ale miejmy nadzieję, ze nadrobię. Ludzie, w Q1 znowu leje! Zakładać rainy BTW, zużycie opon na medium, wysoka temperatura, obawiam się, że softy nie starczą Osobiście wziąłem mediumy. edit; po Q1 jestem pierwszy, Ale jechało dopiero 10 graczy, trzeba poczekać, lecz mimo wszystko jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 BTW, zużycie opon na medium, wysoka temperatura, obawiam się, że softy nie starczą Na 2 pity, jak mniemam? Zastanawiam się, czy zacząć już coś aptejdować swój bolid, bo choć części jeszcze jeden wyścig powinny wytrzymać, obawiam się, że inni, którzy ulepszą swoje maszyny, mogą odskoczyć. A moim celem jest jak najszybsze zaklepanie sobie awansu, by wymienić kierowcę na tańszego. Ach, i jeszcze pytanko - na której części, poza nosem reklamy są najdroższe? Cytuj Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 Lista części, na których mogą się reklamować firmy sugeruje kolejność ich dochodowości, aczkolwiek jest wyjątek Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 Hmm... mógłbyś troszeczkę jaśniej? Bo za mało inteligentny jestem na takie zagadki PS: Znalazłem jakiś arkusz kalkulacyjny do liczenia paliwa. Może się komuś przyda - http://www.plikus.pl/zobacz_plik-Kalkulato...PRO-159610.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 czy hardy na 1 pit dadzą radę? Cytuj Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 czy hardy na 1 pit dadzą radę? Dadzą radę. Martin: Lista części, na których możesz mieć reklamę: Engine cover Sidepods Nose Rear wing Front wing Podpowiada ona kolejność ich znaczenia. Za egine cover dostaniesz najwięcej kasy itp... z tym, że jest jeden wyjątek Cytuj Odnośnik do komentarza
martin Napisano 18 Września 2008 Udostępnij Napisano 18 Września 2008 Ok, jeszcze jedno - jakie mniej więcej jest spalanie na fuel consumption high? Pytam się tak ciągle o coś, bo dawno już nie grałem, a wszystkie zebrane przeze mnie dane wyparowały Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.