Vend Napisano 21 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2008 Jak mamy złe relacje z jakąś planetą to nie dostajemy tam misji. Aczkolwiek dobrym pomysłem jest wykonanie misji kurierskiej w której portem docelowym jest planeta ze słabymi relacjami W bazach militarnych można czasami dostać świetne programy, jak np. sygnał alarmowy. Wysyła się coś takiego dominatorowi a on zrzuca swoją najlepszą broń Oczywiście im lepszy statek tym lepszy ekwipunek. Te największe zrzucają sprzęt wart ~40k. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2008 No ja dostałem ostatnio misję rts-ową (w sensie że bezpośrednio na planecie, vide Starcraft) i po jej wykonaniu nie dość że nieźle zarobiłem to jeszcze moje relacje z planetą poprawiły się na "doskonałe" Cytuj Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 22 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 Gra rzeczywiście wciąga. System turowy nie jest taki zły, myślałem, że będzie gorzej. Świetne są te misje RTS-owe, możliwość kierowania konkretną jednostką i rozbudowane tworzenie robotów są bardzo dobrymi rozwiązaniami. Czy to normalne, że nagle jakieś planety (z układu sąsiadującego ze Słońcem) są wrogo nastawione do mnie? Kilka planet w danym układzie mnie lubi, a kilka nie i to przy samej misji treningowej ze zestrzeleniem robota. Rzuciło się dwóch na mnie i musiałem im zapłacić, by jakoś wykonać to zadanie. A, co gorsze, coraz więcej planet zaczyna obierać mnie za swój cel. Rozumiem, że mam jakichś wrogów, ale żeby tak z niczego pojawiały się kolejne, źle nastawione planety... No i informacje od tych, którzy zlecają misje (rząd?), że mam się zmienić, bo schodzę na złą drogę... ma to coś wspólnego ze statusem rabusią? A co do niego- status rabusia dostaję tylko za to, że zbieram te minerały fruwające w galaktyce (imo bez właściciela, nikt tam się nie kręci)? Trochę chaotycznie, ale chyba połapiecie o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 23 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2008 Dużo zależy od wyboru "klasy" postaci. Jest napisane kto Cię nie lubi. Za pierwszym razem wybrałem korsarza i od początku polowali na mnie Gaalanie bodaj. Wszystkie minerały są bezpańskie Cytuj Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2008 ... i na początku ich zbieranie jest całkiem opłacalnym interesem Cytuj Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 23 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2008 Wybrałem rasę ludzką, też korsarza. Przez tego korsarza mam status rabusia? Wiem, że wrogów mam . Te kolejne doniesienia, że jestem celem jakichś planet i ataki na mnie spowodowane są moim wyborem na początku gry? A, i jest możliwe, by dwie rasy mieszkały w jednym układzie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2008 Wybrałeś sobie taką a nie inną profesję. Na początku podczas tworzenia postaci masz wszystko dokładnie opisane, są tam między innymi wymienione rasy które za tobą nie przepadają. A co do drugiej kwestii: oczywiście jest możliwe aby dwie rasy miały swoje planety w jednym układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 23 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2008 Oczywiście, ze dwie czy więcej ras może zamieszkiwać jeden układ - przeczytaj dokładnie o ich sojuszu to się przestaniesz dziwić Przy opisie korsarza też jest napisane na jakie "bonusy" możesz liczyć. Nie jesteś przecież noworodkiem tylko człekiem z przeszłością.. Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 24 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2008 Porada - inwestujcie kaskę w poprawę statków w ośrodkach badawczych. Kolesie za drobne 3k odpimpowali mi silnik i teraz mam zasięg 35 parseków Aaa - i jak walczycie z tymi całymi chmarami Dominatorów? Ja na razie ustrzeliłem jednego cwaniaka, co się odłączył od "stada" Cytuj Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 24 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2008 A te skoki o XX parsek to się jakoś wykonuje, czy po prostu się leci? Miałem jakąś misję początkową z tym, ale po prostu doleciałem do krańca mapy i teleportowało mnie na inną... to już 'skok'? Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 25 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2008 Wez może pograj w Putt-putt saves the Zoo skoro Cię takie rzeczy przerastają Zacząłem młócić Dominatorów, ale tylko w "zorganizowanych" akcjach. Za to misje sa juz chorawe. Ostatnio zlecenie na likwidację kolesia, który jak się okazało miał wiernego przydupasa z 5 wyrzutniami rakiet :| A ten pierwszy miał 3 + cośtam. Obaj silniki z prędkością 750-850 :| W końcu zlikwidowałem obydwu, ale się czas skończył :doh!: Btw - nigdzie nie mogę znaleźć statków z jakaś rozsądną ładownością około 700-800, 5 pylonami na broń i z możliwością instalacji wszystkich dodatkowych urządzeń (pomijam miejsca na artefakty już bo idealnego statku na pewno nie ma :|) Cytuj Odnośnik do komentarza
Vend Napisano 25 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2008 A te skoki o XX parsek to się jakoś wykonuje, czy po prostu się leci? Miałem jakąś misję początkową z tym, ale po prostu doleciałem do krańca mapy i teleportowało mnie na inną... to już 'skok'? Właśnie w misji początkowej miałeś wyjaśnione jak robić skoki. Otwierasz mapę galaktyczną (czy jak to się nazywa, taki guzik po prawej stronie z rysunkiem mgławicy), klikasz na wybrany układ i naciskasz lot @Michu: Który masz rok? Niektórych rzeczy się po prostu nie da zdobyć do konkretnego roku. Ja mam 3316 i nadal nie pojawił się najlepszy ekwipunek. A kadłub "full wypas" widziałem tylko raz, miał ~250 pojemności Cytuj Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2008 Btw - nigdzie nie mogę znaleźć statków z jakaś rozsądną ładownością około 700-800, 5 pylonami na broń i z możliwością instalacji wszystkich dodatkowych urządzeń (pomijam miejsca na artefakty już bo idealnego statku na pewno nie ma :|) Zdajesz sobie sprawę z tego że taki kadłub na początku to może i ze 200-300 tysięcy kosztować? I to nie jest "rozsądna" ładowność tylko mega wielka ładowność a kadłub o którym piszesz to tak jak stwierdził Vend, full wypas, nawet mega full wypas Ja sobie ostatnio kupiłem nowy kadłub i jestem z niego bardzo zadowolony, pancerz 5, ładowność 500, 3 miejsca na artefakty, z wyposażenia nie ma tylo miejsca na generator tarcz z którego i tak nigdy nie korzystam, do tego 5 miejsc na broń (jedno i tak zajmuję "Dyszonatorem", artefakt który dodaje silnikowi 100 prędkości ). Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 25 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2008 Rozsądna w sensie, że taka wydaje mi się niezbędne by zapakować się bronią, całym osprzętem i mieć jeszcze z 200 na różne goodies zostawione przez Dominatorów w celu odsprzedawania ich naukowcom Ostatnio jakiś ich statek zgubił broń o wadze 92 i wartości 65000 No ale i tak nie mam tak wielkiego chwytaka Najlepszy jaki widziałem to feyański olbrzym, miał 672, kosztował 180k, nie pamiętam jak z miejscami na broń i wyposażenie Osobiście mam stateczek pionierski, 511 z 3 pylonami na broń, pełną opcją wyposażenia Silnik teoretycznie maksymalnie może wyciągnąć 840 (ale w praktyce wychodzi bodaj 636), zasięg mam 35 a paliwa na 74 Droid naprawia 51 pkt uszkodzenia, tarcze +25 i tam inne pierdoły. I byłoby super, gdyby miał +100 pojemność i jeden dodatkowy pylon na broń. Cytuj Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 25 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2008 Ale mam teraz durną misję na planecie. Muszę zebrać okup za jakiegoś ziomka i jeżdżę w tę i nazad z metalem, tylko że jak już coś uzbieram to albo muszę wydać na paliwo, albo na naprawę ciężarówki i tak w kółko Czytałem ten poradnik z poprzedniej strony, ale niewiele mi on pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 25 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2008 Ale mam teraz durną misję na planecie. Muszę zebrać okup za jakiegoś ziomka i jeżdżę w tę i nazad z metalem, tylko że jak już coś uzbieram to albo muszę wydać na paliwo, albo na naprawę ciężarówki i tak w kółko Czytałem ten poradnik z poprzedniej strony, ale niewiele mi on pomógł. Ja ją przeszedłem Najpierw idę do kopalni, pracujesz ze 3 razy, kupujesz węgiel i jedziesz do Miasta - powinien być pasażer, zawsze ich bierz, bo płaca kupę kasy. Z miasta na farmę i do kopalni. Węgiel-miasto-szpinak-kopalnia. Potem już tylko złom-miasto-szpinak-kopalnia (ale nie kupujesz węgla). Na kazdej trasie zahaczysz o stację, więc tankuj (taniej jest w tej na południu), warto mieć naprawioną ciężarówkę (jadąc na farmę jedziesz prze warsztat) Gdy masz pusta ciężarówkę zawsze uciekniesz napstnikom, gdy nie to możesz iść na zderzenia, albo się zatrzymać i uciec (zostaniesz ranny) albo płacić jak masz dużo kasy. W drugiej próbie po 5 dniach miałem wymagane 900 platyny. Btw - po zapłaceniu okupu musisz jeszcze dojechać do lądowiska, więc nie pozwól by ci się skończyło paliwo - ja tak miałem za pierwszym razem Cytuj Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 25 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2008 Wez może pograj w Putt-putt saves the Zoo skoro Cię takie rzeczy przerastają Dzięki za radę, może powinienem pytać na innym forum? A te skoki o XX parsek to się jakoś wykonuje, czy po prostu się leci? Miałem jakąś misję początkową z tym, ale po prostu doleciałem do krańca mapy i teleportowało mnie na inną... to już 'skok'? Właśnie w misji początkowej miałeś wyjaśnione jak robić skoki. Otwierasz mapę galaktyczną (czy jak to się nazywa, taki guzik po prawej stronie z rysunkiem mgławicy), klikasz na wybrany układ i naciskasz lot No właśnie tak robiłem i mi wyznaczało drogę, którą musiałem przelecieć Edit: Dzięki Vend, o to mi właśnie chodziło . Cytuj Odnośnik do komentarza
Vend Napisano 25 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2008 No i na tym polega skok, im lepszy masz silnik tym więcej układów za jednym razem możesz przelecieć Cytuj Odnośnik do komentarza
Vend Napisano 26 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2008 Pograłem trochę po dłuższej przerwie i znalazłem kilka ciekawych rzeczy Czarne dziury: Świetna sprawa, po pokonaniu wszystkich przeciwników dostajemy jakiś sprzęt + artefakt A jeszcze lepsze jest to, że można włączyć autopilota i radzi on sobie wyśmienicie Programy: O ile sygnał alarmowy (o którym pisałem wcześniej), jest świetny (aczkolwiek trzeba mieć szczęście), o tyle odłączenie systemu jest genialne. Zapuszczamy taki program dominatorowi i mamy go z głowy. Po prostu nie może on się ruszać ani atakować Ostatnio pojechałem 6 kosmitów, dwóm odłączyłem system, pozostałym włączyłem sygnał alarmowy i poszło bardzo łatwo Cytuj Odnośnik do komentarza
Vend Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 Skończyłem. Wspaniała gra. Wchłonięcie gwiazdy przez Terrona genialne . Na pewno zagram jeszcze raz, jako pirat Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.