Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 7 i 8


Rekomendowane odpowiedzi

Specem nie jestem, ale zakładam. ;) Proszę o podanie następujących danych (przez PW lub na forum): nick, imię i nazwisko, grupa.

 

 

 

Przydatne linki

 

gpro.se

Zasady Gry - aktualna wersja tylko w języku angielskim

GPRO Organiser - świetne narzędzie dla początkujących, jak i wyjadaczy

 

 

 

Elita

 

Jeszcze nie w tym sezonie :P

 

 

 

Masterzy

 

Master - 3

binki - Tomasz Wypych [banana Hunters] - (26. w Master - utrzymanie)

Buła - Łukasz Marcinkiewicz [Polonez Racing Team] - (11. w Master - utrzymanie)

 

Master - 4

Abaddon - Łukasz Bajda [banana Hunters] - (4. w Amatorach - awans)

handballer - Łukasz Dawgiert [CMF Team] - (9. w Amatorach - awans)

 

 

 

Amatorzy

 

Amateur - 1

devil162 - Michał Leżoń [Polish Racing Team] - (16. w Amatorach - utrzymanie)

larry - Krzysztof Kubica [CMF Team] - (5. w Rookie - awans)

martin - Marcin Sz - (18. w Amatorach - utrzymanie)

 

Amateur - 2

Willow - Adam Wierzba [CMF Team] - (27. w Master - spadek)

 

Amateur - 3

michal85 - Michał Maślyk [banana Hunters] - (15. w Amatorach - utrzymanie)

rabandzia - Krzysiu Rabandzia [Lightning Fast Racing Team] - (25. w Amatorach - utrzymanie)

 

Amateur - 4

Lakers - Jarek Kawecki [CMF Team] - (27. w Amatorach - utrzymanie)

 

Amateur - 7

Jabol - Michał Jabłonski - (19. w Amatorach - utrzymanie)

 

Amateur - 8

Leon - Łukasz Pieczonka - (22. w Amatorach - utrzymanie)

plastik - Sebastian Gdawiec [Lightning Fast Racing Team] - (25. w Amatorach - utrzymanie]

 

Amateur - 12

Andrew - Andrzej Wyrozumski - (18. w Amatorach - utrzymanie)

kkamillo - Kamil Kubica [CMF Team] - (2. w Rookie - awans)

 

Amateur - 13

Powdel - Andrzej Chmielewski - (14. w Rookie - awans)

 

 

 

Żółtodzioby

 

Rookie - 32

mixerczak - Bartek Oczkowski - (36. w Amatorach - spadek)

 

Rookie - 36

Muciek - Maciej Przybylski [CMF Team] - (7. w Rookie)

 

Rookie - 39

szramek - Tomek Szramke [CMF Team] - (29. w Amatorach - spadek)

Odnośnik do komentarza
Specem nie jestem, ale zakładam.

 

No pełny profesjonalizm. :)

 

Oszukali mnie !! Miałem zostać w Amatorach . Kurde, miła niespodzianka, ale kompletnie się tego nie spodziewałem i w ogóle nie jestem przygotowany

 

Było uważnie czytać ogłoszenia i forum. :) Ostrzegali... Było wiadomo, że kończą restrukturyzację i dodają ostatnią grupę master to i mnóstwo nowych miejsc będzie. ;)

Odnośnik do komentarza
Master - 4

handballer - Łukasz Dawgiert [CMF Team] - (9. w Amatorach - awans)

 

Oszukali mnie !! Miałem zostać w Amatorach :/. Kurde, miła niespodzianka, ale kompletnie się tego nie spodziewałem i w ogóle nie jestem przygotowany

Nom, mnie tak samo :/ Ale lipa :/

Eee, mnie inaczej :D

Spadłem do rookie nie wiem czemu :/

Odnośnik do komentarza
Oszukali mnie !! Miałem zostać w Amatorach . Kurde, miła niespodzianka, ale kompletnie się tego nie spodziewałem i w ogóle nie jestem przygotowany

 

Było uważnie czytać ogłoszenia i forum. :) Ostrzegali... Było wiadomo, że kończą restrukturyzację i dodają ostatnią grupę master to i mnóstwo nowych miejsc będzie. ;)

 

Uważnie wsztkiego nie czytam, ale wiedziałem, że będzie dodatkowa grupa Master, ale i tak nie spodziewałem się, że do niej trafię. No dobra, nic już nie poradzę, trzeba zacząć nowy sezon i znależć jakiegoś lepszego kierowcę niż obecy, tylko że wszyscy mają agresywność prawie na maksa. Czym się kierować przy wyborze dyrektora technicznego ??

Odnośnik do komentarza
żaden Maślyk, tylko Masłyk Proszę o zmianę

Na końcu posta miałem zapytać, czy dobrze trafiłem z nazwiskiem, ale już nie mogę zmienić. :P Jak wszyscy podadzą swoje dane, to poślę Edytę do Gabe'a (ciekawe, co na to jego żona ;)) i będzie poprawione. :)

 

Ja w tym sezonie znowu postaram się utrzymać, zaoszczędzić trochę kasy i rozbudować bazę. :)

Odnośnik do komentarza
Uważnie wsztkiego nie czytam, ale wiedziałem, że będzie dodatkowa grupa Master, ale i tak nie spodziewałem się, że do niej trafię. No dobra, nic już nie poradzę, trzeba zacząć nowy sezon i znależć jakiegoś lepszego kierowcę niż obecy, tylko że wszyscy mają agresywność prawie na maksa. Czym się kierować przy wyborze dyrektora technicznego ??

 

Zależy czego od niego oczekujesz. ;) Mój np. ma Leadership 246 i Pit Coordination 247, a resztę w granicach 50-80pkt.

Odnośnik do komentarza

Specjalnie obniżyłem statsy kierowcy na koniec sezonu aby nie przekroczył 85 by spokojnie jeździł jeszcze rok w rookie, bo podpisałem z nim kontrakt na 17wyścigów, a tu pech awansowałem i znowu mam słabego kierownika w amatorach i jestem na dodatek bez kasy.Czyli zaliczę pewnie spadek do rookie :doh!:

Odnośnik do komentarza

Hmm w tym sezonie miałem zamiar trochę pooszczędzać... :doh!: No ale znów mnie coś podkusiło i znów złożyłem 3 wysokie oferty, trzem świetnym kierowcom :kekeke: Mam nadzieję, że się nie przejadę na tym i nie zostanę z pustymi rękoma, bo wszyscy trzej mają kilka innych ofert od innych graczy :>

 

 

No i mam kierowce :] Zatrudniłem tego samego, co sezon temu ( tylko, że płacę mu o 200 tys. mniej :keke: )

Odnośnik do komentarza

No to jestem już ustawiony do końca sezonu

 

Driver

 

Overall: 154

Concentration: 250

Talent: 240

Aggressiveness: 86

Experience: 103

Technical insight: 179

Stamina: 28

Charisma: 149

Motivation: 0

 

Weight(kg): 92

Age: 29

 

TD

 

Overall: 105

Leadership: 219

R&D mechanics: 43

R&D electronics: 76

R&D aerodynamics: 51

Experience: 85

Pit coordination: 212

Motivation: 0

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...