Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.07.2018 w Odpowiedzi

  1. Dziękuję za głosy Cieszy mnie przede wszystkim to, że pomimo niezbyt chlubnej przeszłości na forum, udało mi się nieco odbudować reputację i zdobyć zaufanie użytkowników. Skład komisji też mi bardzo odpowiada, więc mam nadzieję że będzie nam się dobrze współpracowało Nominację oczywiście przyjmuję.
    9 punktów
  2. Miło się emteowało w dobrym towarzystwie, nawet w kontrowersyjnych momentach nie było spin, osobistych wycieczek, za to była atmosfera wzajemnego szacunku. Także wszystkiego dobrego gajz, fajnie było .
    9 punktów
  3. Do XIII kadencji MT zostali wybrani: Feanor - 37 głosów krzysfiol - 34 głosy Reaper - 31 głosów Dudek - 30 głosów lad - 25 głosów ——————————————- ajerkoniak - 24 głosy Ingenting - 23 głosy Meler - 22 głosy Proszę wybranych o przyjęcie lub odrzucenie nominacji. Dziękujemy też Hawkeyowi za wieloletnią posługę. Osobiście byłem pewien, że zrezygnuję, jeśli Ajer i lad będą mieli tyle samo głosów, aby dać im szansę, ale skoro jeden z nich wygrał, to przyjmuję nominację i dzięki za zaufanie. Obiecuję nie grzebać już sam w adminie
    6 punktów
  4. Śmierć possession football może wreszcie. Niemcy, Hiszpania. Może wreszcie też Bayern to zmieni.
    5 punktów
  5. Wczoraj miałem małą imprezkę, bo przyjechałem na dwa tygodnie do Bartoszyc, więc byłem witany. No i rano zdziwiłem się, że podsumowałem wybory, a nawet zdjąłem ogłoszenie z góry strony i obyło się chyba bez błędów a za nic nie pamiętam, że to zrobiłem.
    5 punktów
  6. Proszę bardzo Mody do oryginalnych gier: Fallout 1: Fallout Fixt - http://www.nma-fallout.com/threads/fallout-fixt-0-81alpha-july-5th-2015.194562/ - chyba nie było bardziej kompletnego moda. W pierwszym poście podanego wątku masz wszystkie informacje Fallout 2: Fallout 2 Restoration Project, czyli ten najlepszy i najbardziej kompletny mod. Generalnie wszystko działa, kilka pomniejszych modów możesz dodać/odznaczyć w trakcie instalacji - https://www.nexusmods.com/fallout2/mods/13 - przeszedłem, nic mi się nie sypało, tylko jedna z nowych lokacji działała BARDZO wolno i wymagała dużej dozy cierpliwości, aby ją ukończyć. Reszta to cud, miód, orzeszki. Mody z nowym contentem: Fallout 1.5 Resurrection - http://resurrection.cz/en/download/ - czeska robota, przetłumaczona już i na angielski jak i na polski, oparta na silniku F2. Spoko historia, rozgrywka bardzo fajna, widać, że robili to maniacy Fallouta. Bardzo dużo zależności pomiędzy miastami/ugrupowaniami, co ma wpływ na questy. Tzn. jest BARDZO dużo questów, które wpływają na to, jak będą Cię postrzegać inne organizacje i generalnie każdy coś tam może mieszać w historii (czasem po dość długim czasie). Większość to wybory na zasadzie mniejszego zła lub po prostu kierujesz się swoim ego . Grę stworzono tak, żeby była możliwość wykorzystania niemal wszystkich (a może wszystkich?) skilli, np. są misje, w których możesz wykorzystać skill "Sneak", który w podstawowych falloutach był w zasadzie bezużyteczny. Niemal każdy quest da się rozwiązać na kilka sposobów. Nie jest to długi mod (przeszedłem go chyba w 3 dni ale z długimi posiedzeniami). Pamiętam, że był dość wymagający, ale to przez to, że gmerano trochę w zadawanych obrażeniach broni i amunicji. Nawet mając Power Armoura mogłem być łatwo wykoszony przez typa walącego serią z SMG (co w F1/F2 mogło się zdarzyć tylko przy pechowym krytyku). Czy to dobrze, czy źle - nie wiem, czasem irytowało, ale z drugiej strony zwiększało poziom trudności. Różnie bywało też ze stabilnością, pamiętam, że kilka razy mnie wywaliło z gry (z reguły po zakończeniu walki), ale były to pojedyncze incydenty. Ogólnie rzecz biorąc bardzo dobra robota i polecam Fallout of Nevada - http://www.nma-fallout.com/resources/fallout-nevada-1-02-hd-russian-version.86/ - z góry zaznaczam, że jeszcze nie grałem, ale jest chwalony. Nowa historia zrobiona na silniku F2 przez Rosjan, doczekała się w tym roku angielskiego tłumaczenia http://www.nma-fallout.com/resources/fallout-nevada-1-02-hd-english-patch.91/. Jeśli dałbyś radę to obadać przede mną, czekam na opinię
    5 punktów
  7. 4 punkty
  8. O jak parskłem z tego zestawienia
    4 punkty
  9. Chorwacjo, dziękuję! Dzięki Tobie mam jeszcze po co oglądać Mistrzostwa Świata
    3 punkty
  10. MT weźcie mu tam ograniczcie uprawnienia do gmerania w bebechach bo on naprawdę kiedyś nas skasuje Ej, dałoby się zrobić tak, że wołałoby się jakąś grupę użytkowników przy pomoc "@"? Np. "@MT" i wówczas powiadomienie dostawałby cały ModTeam?
    3 punkty
  11. Zasady działu Karier zostały zmienione Poprzednie już lekko zaczęły trącić myszką. Nie dziwne w sumie, gdyż główne punkty pochodziły z roku Pańskiego... uwaga!... 2007 Nowy regulamin znajduje się w odpowiednim dziale -> http://forumcm.net/index.php?/topic/8672-regulamin-działu-kariery/ Dziś bądź jutro powinniśmy przedstawić nowe rzeczy z działem Opowiadania. Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, sugestie, propozycje, to zapraszam do dzielenia się nimi.
    3 punkty
  12. W końcu zostałem prawilnie wybrany, to nie wypada odmówić Dzięki wszystkim za głosy!
    3 punkty
  13. bracia Słowianie, podobne barwy, mały kraj z b. dobrą reprezentacją, zadziorny charakter, taki europejski Urugway - jest tego trochę
    2 punkty
  14. Najgorszy mecz drugiej rundy zdecydowanie. Można umrzeć z nudów, zmartwychwstać i umrzeć ponownie.
    2 punkty
  15. Pozwoliłem sobie przenieść posta @schizzm do tematu o Fallout, żeby nie zginął Ile zajmuje przejście F1 i F2?
    2 punkty
  16. No właśnie planuję ożywić dział ATT, tylko że chyba mam za dużo pomysłów i muszę to jakoś ogarnąć.
    2 punkty
  17. ja nie jestem za dobrym graczem, więc się pochwalę duo z Kowalinho, razem 6 killi, z czego wszystkie (poza 1) w ostatniej fazie gry
    2 punkty
  18. Dziś nie chce mi się rozpisywać o mniejszych i większych problemach z rozpoczęciem. Może jutro się za to zabiorę i coś tam skrobnę, żeby choć trochę pokrzepić serce i ogórek @jmk 17 czerwca były już wykopane dołki na fundament i w sumie brakowało już tylko parawanów do plażingu Studni nie dało się niestety zrobić, żeby była darmowa woda, gdyż wyszły dwa problemy: 1) głęboko kopać, bo gliny dużo, 2) za duży koszt by wyszedł zrobienie głębokiego wykopu. Więc daliśmy sobie z tym spokój. Trudno. Będziemy zbierać deszczówkę Wczoraj już większe "dla oka" robótki się zakończyły. To fotka z dzisiejszego przedpołudnia: W tym tygodniu mają zacząć stawiać ściany. Zdjęcie panoramiczne z rogu działki z widokiem od tyłu do przodu
    2 punkty
  19. szanuję Modrica i Rakitica, że przełamali demony z Euro 2008.
    1 punkt
  20. Żółta kartka? Kpina chyba jakaś
    1 punkt
  21. Dobra, na razie ogarnąłem to nieco radziecką metodą, ale powinno działać.
    1 punkt
  22. 1 punkt
  23. Ja naprawdę powinienem siedzieć cicho
    1 punkt
  24. Ogromne gratki za wytelepanie się z tej ligi
    1 punkt
  25. De Gea jeśli policzyć karne to w turnieju na 12 strzałów przepuścił 11 o_O
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. nie no co Ty No nie wiem, dla mnie nieprawidłowy.
    1 punkt
  28. https://twitter.com/MajewskiMichal/status/1013456392064327680
    1 punkt
  29. A tak przy okazji. Jak szukałem linków dla @ladpoczytałem na NMA co tam sądzą o Fallout 76 (a nie muszę dodawać, że NMA to głównie puryści, choć niektórzy F3 jeszcze przełknęli, FNV zaliczają do kanonu F1/F2, a F4 generalnie hejtują ). No i ktoś napisał bardzo smutne zdanie na temat nowego projektu Bethe$dy (który to projekt już całkowicie złamał moje uczucie względem ""nowych" Falloutów, a jesli kiedyś przypadkiem spotkam Todda Howarda na ulicy, to sprzedam mu plaskacza ), a dokładniej do tego trailera, który został wypuszczony podczas niedawnego E3 - Oto rzeczony cytat z forum: No i trudniej o bardziej trafne podsumowanie tego, co Bethesda zrobiła z tą serią
    1 punkt
  30. Bóg jest jednak prawosławny. Wyraźnie widać było jak nagle szarpnął w górę sznureczkiem odpowiedzialnym za rękę Pique.
    1 punkt
  31. chyba tylko CR sie nie cieszy, jak pada gol dla jego druzyny a to nie on strzelil
    1 punkt
  32. Myślałem, że Ruscy trochę dłużej powalczą. IMO już pozamiatane.
    1 punkt
  33. I zaczęło się wyciąganie brudów na pozbycie się nowego moderatora
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. @Makk Jak gra Stefan Ljubicic i Ollie Pearce to odgrywający atak oraz wysunięty napastnik. Natomiast jak gra Ibra Sekajja i Ollie Pearce to lis pola karnego i wysunięty napastnik. Ostatnim rywalem w lutym był Hampton&Richmond. W 11. minucie gospodarze wychodzą na prowadzenie. Z prawej strony dośrodkował Harry Crawford, a zamykający akcję Christian Jolley, pakuje futbolówkę do siatki. W 25. minucie rywale podwyższają prowadzenie. Z prawej strony dośrodkował Jack Cook, a nie kryty Christian Jolley, pakuje piłkę głową do siatki. 3. Minuty później strzelamy bramkę kontaktową. Stefan Ljubicic zagrał do stojącego przed polem karnym Harveyem Wyhtem. Wpadł w pole karne i strzałem po ziemi w prawy dolny róg bramki, umieszcza futbolówkę siatce. W 43. minucie rzut karny zmarnował Harry Crawford, strzelając w słupek. W 63. minucie z powodu kontuzji boisko opuścił Harvey Whyte, w jego miejsce zameldował się Ian Rees. W 70. Minucie z powodu kontuzji boisko opuścił Stefan Ljubicic i musieliśmy grać w 10. W doliczonym czasie gry, rywale strzelają 3 bramkę. Z prawej strony pola karnego zagrał McAuley, a piłkę do siatki skierował Harry Crawford. Stefan Ljubicic będzie pauzować przez 3-4 tygodni z powodu skręcenia stawu skokowego. Keaton Wood będzie pauzować 2-3 tygodnie z powodu naciągnięcia mięśnia czworogłowego uda. Miesiąc w skrócie:
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. Parę tygodni temu byli u nas na wizycie koledzy z Niemiec. Zgodnie ze swoją narodową cechą przysłali email z podziękowaniami za hosting zatytułowany Tank Yous Nawet w takich mailach przysyłają czołgi No ale czas na kontratak, silna reprezentacja mojego zespołu ze mną na czele rusza na Berlin na ten jakże ciekawy event: https://www.eiseverywhere.com/ehome/330410 #lekkilans
    1 punkt
  38. Nie mogę oglądać Suareza, drugiego takiego obrzydliwego symulanta to naprawdę ze świecą szukać :|
    1 punkt
  39. Czy to ważne o co poszło O nic nie poszło. Normalny temat, ktoś uważa że jednak fakt, że mamy orliki i inne ulepszenia infrastruktury dają nam lepszy start, ktoś że nie - spoko. Ale Ikon oczywiście nie mógł powstrzymać się od tekstów typu "wyjdź jak dorośli rozmawiają" (jest młodszy ode mnie) oraz "przykro mi, że miałeś zjebane dzieciństwo" (miałem, ale to nie jego sprawa).
    1 punkt
  40. Dla wielu z was to chleb powszedni, ale ja się z tym spotkałem pierwszy raz w życiu. Skontaktowała się ze mną konkurencja z zapytaniem, czy to aby nie dobry moment na zmianę barw klubowych. Nie wiem jeszcze co i jak, ale sam fakt cieszy, zwłaszcza w mojej branży!
    1 punkt
  41. Dobra, zabieram się za Wasteland. Będzie dość staro szkolnie. Interfejs gry jest dość - delikatnie mówiąc - toporny i w wielu miejscach nie pomaga, także początki mogą być trudne. Przede wszystkim wracam do starej i sprawdzonej metody, której już dawno nie używałem. Wszelkie questy, uwagi i wskazówki, które mi się rzucą w oczy, będę zapisywać ręcznie w zeszycie, bo gra żadnej pomocy w tym względzie nie daje. Samo to już dodaje +10 do klimatu . Druga rzecz. Postanowiłem zaryzykować i stworzyć drużynę Rangerów od zera. Z reguły przy pierwszej rozgrywce w RPG-ach boję się tworzyć własne drużyny (chyba, że jestem do tego zmuszony), bo nie mam pojęcia, czego tak naprawdę będzie wymagać gra. Wasteland w tym aspekcie też nie ułatwia wyboru, ponieważ liczba skilli jest dość duża i są one nieoczywiste i niespotykane. Kilka przykładów - Climb, Brawling, Pugilism (jak to się ma w rozgrywce do Brawling? ), Anti-Tank Weapons, Confidence, Forgery (podrabianie dokumentów), Bureaucracy (nie mam zielonego pojęcia, jakie to będzie mieć przełożenie), Metallurgy. Jak widać jest tego dużo, reszta to dość oczywiste skille dotyczące walki, rozmów, kradzieży czy medycyny. Niestety lektura dołączonego do gry manuala też za dużo nie wyjaśnia, także wszystko sprawdzimy w praniu. Ach, od tego powinienem zacząć. Jeśli ktoś nie wie, Wasteland do post-apo RPG z 1988 roku stworzone przez inExile Entertainment (a dokładniej z pomysłu Briana Fargo). Stanowił podwalinę pod Fallouta. Ostatecznie zdecydowałem się na taki czteroosobowy skład Rangerów: (Daję w spoiler, jak ktoś chcę poczytać, to zapraszam, fani RPG zrozumieją . Ostrzegam DŁUGA lektura, bo postanowiłem stworzyć biogramy, zamiast podawać suche statystyki, uważni czytelnicy wyłapią główne skille i cechy charakteru. Tak, mam wkrętkę ). Na koniec screen z początku przygody: Żeby nie było, że tak się rozpisałem dla forumka. Chyba mam ochotę na małe sfabularyzowanie rozgrywki przy późniejszej recenzji, jak przejdę (mam nadzieję) całość .
    1 punkt
  42. Gajz, dostałem pracę na jakiej mi zależało (w sensie poważną, nie tylko tyle, że zarabiam pieniądze jak dotychczas xd). Pan Hawkeye Analityk Danych Biznesowych. Heh, fajny miesiąc ^_^.
    1 punkt
  43. 1 punkt
  44. No właśnie, grono dzieciaków zapatrzonych w streamerów. To nadal nisza. Mając lat 30 nie będą tego oglądać (albo nie tak intensywnie), a piłka nożna to sport każdego pokolenia. e-sport nigdy nie dorówna popularnością futbolowi.
    1 punkt
  45. Na wstępie z grubsza powiem, że FFP jest elementem procedury licencyjnej i właśnie na etapie przyznawania licencji bada się m.in sytuację finansową klubu na dwa sposoby: a. Bieżącą - poprzez zbadanie 3 ostatnich sezonów, na podstawie czego przyznaje się licencję na dany sezon - w przypadku Milanu w zeszłym roku było to badanie okresu od 1.07.2014 do 30.06.2017 i zakończyło się przyznaniem licencji, na podstawie której Milan grał w LE w minionym sezonie; b. Przyszłą - poprzez zbadanie sytuacji na sezon bieżący, miniony oraz jeden wcześniejszy, czyli w przypadku dzisiejszej sytuacji Milanu: okresu od 1.07.2016 do 30.06.2019. Tu sprawa się rypła, gdyż UEFA prosząc raz po raz o dodatkowe dokumenty dotyczące płynności finansowej klubu i wątków zabezpieczeń udziałów - o czym niżej - zgłaszała zastrzeżenia nie do stanu dzisiejszego, lecz do bardzo złych perspektyw na przyszłość. Wątki badane przez UEFA i zakończone odrzuceniem ugody (czyli prawdopodobnie też stanowiące podstawę kary dla Milanu) były dwa: 1. Po pierwsze, klub od lat generuje straty. Przez szereg lat były one refinansowane przez Fininvest (koncern Berlusconiego), ale to się skończyło w chyba 2016 roku, stąd przyspieszenie sprzedaży klubu, o której mówiło się tak naprawdę od 2012 r. Straty były generowane na poziomie około 75 milionów euro rocznie, podczas gdy limit UEFA z grubsza można określić na 30 milionów rocznie. Czyli grubo. W międzyczasie zgodnie z doniesieniami prasy Milan przeszedł z rozliczeń kalendarzowych (od 1.01 do 31.12 każdego roku) na rozliczenia sezonowe (od 1.07 do 30.06 roku następnego), a zatem zamknął rok 2017 robiąc podsumowanie roczne, zrobił podsumowanie pierwszego półrocza 2018 r. (po pierwszym pełnym sezonie z chińskimi władzami) i miał przejść na nowy system od 1.07.2018. W ostatnim czasie pojawiły się doniesienia, że straty tylko za pierwsze półrocze 2018 r. wyniosły już około 75 milionów euro... Czyli sytuacja finansowa okazała się nie być tak różowa, jak twierdził zarząd, a zeszłoroczne okienko przeżyte "na bogato" jednak okazało się mieć konsekwencje dla budżetu. Choć to oczywiście nie są dane oficjalne i należy je traktować z pewną rezerwą, to brzmią prawdopodobnie. Trzeba wam wiedzieć, że rozmowy o ugodowym załatwieniu tej kary (na które poszły m.in. Inter i Roma w przeszłości) toczyły się od jesieni zeszłego roku i aż do końca maja roku bieżącego ta opcja cały czas była możliwa - dopiero ok. miesiąca temu UEFA odrzuciła propozycję ugody. W mojej ocenie oznacza to, ze bardzo długo liczono się z tym, że klub zwiększy swoje przychody (bo LM, może zmiany właścicielskie), ale to się nie udało i stąd zmiana kursu UEFA. Hasła o tym, jak to Berlusconi i Galliani (poprzednie władze) są winni zaistniałej sytuacji, włóżmy między bajki. One nie mają żadnego oparcia ani w obowiązujących przepisach, ani w chronologii zdarzeń - w końcu dziedzictwo Berlusconiego było możliwe do zweryfikowania już rok temu, sprawę można było zamknąć dawno temu, zatem pozbawione sensu byłoby prowadzenie postępowania tak długo i analizowanie prognoz finansowych klubu, o czym mówił m.in. Fassone, CEO Milanu. Obecną zagrywkę władz ze zrzuceniem odpowiedzialności na poprzedni zarząd jako właśnie niczym nie popartą uznaję za próbę ratowania własnego wizerunku - gdyby tak bowiem było naprawdę, to Milan by się wyłożył już rok temu na etapie badania płynności opisanego w pkt a powyżej. Na tym etapie sytuacja jest faktycznie bardzo podobna do sytuacji np. PSG czy City, to jednak nie jest koniec. 2. Po drugie, UEFA badała od samego początku transparentność struktury własnościowej Milanu - czyli spełnienie kryterium z art. 46 (AFAIR) FFP. Tu sytuacja była skomplikowana, gdyż co prawda umowy zakupu klubu przez Chińczyków nikt z prasy nie publikował, a kibice też jej nie znają, ale powszechnie wiadome jest, że transakcja została dopięta przy udziale funduszu Elliott, który w momencie niespełnienia przez Li warunków transakcji może... i tu się wersje rozchodzą: albo przejąć klub, albo nabyć określoną pulę udziałów itd. To jest sprzeczne z zasadami FFP, które nakazują transparentność struktury korporacyjnej, wskazanie wszystkich spółek mających wpływ na klub i tak dalej. UEFA się to od początku nie podobało i stąd były paniczne próby Fassone uzyskania refinansowania Chińczyków na wiosnę, a później (maj/czerwiec) sprzedaży klubu do nowych właścicieli, by pozbyć się Elliott z równania i ograniczyć dyskurs tylko do kwestii finansowych. To się nie tylko nie udało, ale też Li podobno zawalił płatność kolejnego podwyższenia kapitału (które to środki miały iść na spłatę Elliottu), co miało miejsce w ostatnich dniach - podczas gdy UEFA wstrzymywała się z decyzją (pierwotnie zapowiadaną na 2 tydzień czerwca) przez dłuższy czas, jak się domyślam czekając właśnie na wyklarowanie sytuacji. Ja to widzę tak: - Milan nie wygenerował większych strat niż Inter ani znacznie większych strat niż Roma, a został ukarany znacznie dotkliwiej = nie chodzi tylko o finanse; - Postępowanie prowadzone było przez prawie rok, w którym to czasie władze oficjalnie mówiły o konieczności spłaty Elliotta, uzyskania refinansowania zobowiązań i przedstawienia gwarancji finansowania klubu po październiku 2018 r., kiedy to jest deadline do spłaty Elliotta (podobno...) = niejasności struktury własnościowej klubu były istotnym zarzutem kierowanym wobec Milanu; Z kategorii zupełnych domysłów: gdy w ostatnich dniach było głośno, że deal z nowymi (amerykańskimi) właścicielami jest tuż tuż, to UEFA opóźniała ogłoszenie decyzji. Gdy wczoraj padła informacja o wstrzymaniu rozmów, UEFA decyzję ogłosiła. PSG i City borykają się tylko z "kłopotami" finansowymi, a po drugie mają kasę na zabezpieczenie wydatków, wątpliwości są tylko co do ich źródła. Milan ma sytuację niestety poważniejszą. W ciągu najbliższych dni UEFA ma opublikować decyzję w sprawie Milanu i sytuacja się trochę rozjaśni, choć biorąc pod uwagę wiele koincydencji i niejasności w sprawie nigdy do końca nie będziemy mieć pewności co się wydarzyło. Na ten moment z całą pewnością można odrzucić domysły hejterów poprzednich władz, że chodziło tylko o finanse przed 2017 rokiem, z dużą rezerwą podchodziłbym też do ewentualnego odwołania do TAS, bo nawet błyskawiczna sprzedaż klubu do zaufanych podmiotów nie załatwi nam od ręki problemu z finansami za ostatnie kilkanaście miesięcy.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...