Skocz do zawartości

Miniracing Online


me_who

Rekomendowane odpowiedzi

[Dziękuje me_who :*]

 

Wstępne zasady I sezonu CMF

 

1 liga - 5 zespołów - 10 uczestników

 

Planuje zrobić pierwszy sezon testowy dlatego proponuje tylko 10 tras (2/3 na tydzień - do ustalenia - podobnie jak godzina - będzie do ustalenia)

Aby zabawa była ciekawsza to zrobi się klasyfikacje generalną zawodników (o tym zaraz) i zespołów. Proponuje aby na 5 zespołów w pierwszej lidze spadały aż dwa (dlatego istnieje możliwość, że Pavlo mimo tego, że będzie ciągle wygrywał, a Henk nic pkt nie będzie zdobywał to zespół może spaść z ligi - dlatego dwóch kierowców musi zdobywać punkty smile.gif ). Klasyfikacja generalna będzie polegała na tym, że pierwsza ósemka zawodników z pierwszej ligi będzie brała udział w pucharze razem z ósemką zawodników z II ligi).

 

2 liga - 5 zespołów - 10 uczestników

 

Taka sama ilość tras (nie wiem tylko czy inne trasy czy mają być te same co w pierwszej lidze?). Dwa zespoły po 10 trasach, które będą w klasyfikacji konstruktorów zajmować pierwsze dwa miejsca awansują do I ligi. Najlepsza ósemka indywidualnie będzie brała udział w pucharze.

 

Puchar CMF MRO

 

Po 5 (?) pierwszych wyścigach ósemka z I i II ligi (łącznie 16 kierowców) będzie brała udział w pucharze (system drzewkowy smile.gif ) Ustalanie par będzie losowane.

 

Oczywiście będzie możliwość zamiany kierowców podczas sezonu, ale tylko raz na sezon. Fajnie byłoby aby tak jak w temacie Escorta w opowiadaniach (Magazyn Orange Ekstraklasa), każdy po wyścigu pisał coś w temacie (może jak się ktoś zgodzi to się założy nowy temat aby wszystko było ładne i przejrzyste smile.gif.

 

Jakieś propozycje i zmiany?

 

Tak jak jakubkwa wspominał w starym temacie - Puchar CMF może jeszcze transformować :)

 

I LIGA CMF

 

I liga

 

1. Renault F1 Team - Pavulon & Henkel

2. LegiaFans F1 Team - Grzelo & Lotokot

3. Rainbow II - qubiak & darker b

4. Kolorowe Kredki - Trzmielu & BuLa

5. Cohones - karwas & Gun

 

II LIGA CMF

 

II liga

 

1. Rainbow I - Żyłek & dviper

2. Red Naughty Bulls - Johniss & jakubkwa

3. (noname) - og02r & martin

4. Luźne gatki - Wojtmen & Muciek

5. F1 EMO Racing - Szczurek & mixerczak

 

Wyniki pierwszego wyścigu na torze Interlagos

 

I Liga CMF

 

1. Grzelo (LegiaFans) - 10 pkt

2. BuŁa (Kolorowe Kredki) - 8 pkt

3. Gun (Cohones) - 6 pkt

4. Trzmielu (Kolorowe Kredki) - 5 pkt

5. lotokot (LegiaFans) - 4 pkt

6. Qubiak (Rainbow II) - 3 pkt

7. Henkel (Renault) - 2 pkt

8. karwas (Cohones?) - 1 pkt

9. pavlo (Renault) - DSQ

 

Kategoria konstruktorów:

 

1. LegiaFans (Grzelo&lokot) - 14 pkt

2. Kolorowe Kredki (BuŁa&Trzmielu) - 13 pkt

3. Cohones (Gun&karwas(??) ) - 7 pkt

4. Rainbow II (qubiak&darker_b) - 3 pkt

5. Renault (Henkel&pavlo) - 1 pkt

 

Największe zaskoczenie: Cała trójka na podium. Grzelo, BuŁa i Gun już w pierwszym wyścigu potwierdzili, że ich zespoły będą się liczyć w walce o zwycięstwo w CMF LIDZE. Zespoły takie jak Kolorowe Kredki i LegiaFans mogą stać się objawieniem tych rozgrywek.

 

Największe rozczarowanie: pavlo. Niestety "awaria" bolidu sprawiła, że główny faworyt do wygrania wszystkiego co może być do zdobycia musiał się wycofać z wyścigu. Jakby tego było mało teraz zastanawia się nad opuszczeniem ligi. Plotki mówią, że dostał propozycje jazdy w konkurencyjnej lidze... ;)

 

II LIGA CMF

 

1. jakubkwa (Red Bull) - 10 pkt

2. dviper (Rainbow I) - 8 pkt

3. martin (noname) - 6 pkt

4. Johniss (Red Bull) - 5 pkt

5. Szczurek (EMO) - 4 pkt

6. Ustian (noname) - 3 pkt

7. Wojtmen (Luźne Gatki) - DSQ

8. Żyłek (Rainbow I) - DSQ

9. Mix (EMO) - DSQ

10. Muciek (Luźne Gatki) - DSQ

 

Kategoria konstruktorów:

 

1. Red Bull (jakubkwa & Johniss) - 15 pkt

2. noname (martin&Ustian/og02r) - 9 pkt

3. Rainbow I (dviper&Żyłek) - 8 pkt

4. EMO (Szczurek&mix) - 4 pkt

5. Luźne Gatki (Wojtmen&Muciek) - 0 pkt

 

Największe zaskoczenie: jakubkwa. To co wyczyniał na torze ten uzdolniony kierowca przechodziło ludzkie pojęcie. Prawie na każdym okrążeniu był szybszy od rywali o kilka sekund. Zwyciężył z ogromną przewagą i jeśli on i jego partner z zespołu - Johniss - utrzymają taką formę to mogą być pewni awansu.

 

Największe rozczarowanie: Ilość popełnianych błędów przez kierowców z dolnej części tabeli. Aż czterech kierowców nie ukończyło wyścigu! To prawie połowa z całej stawki! Jednak widać różnicę poziomów między I i II ligą...

 

-----------------------------------------------------------------

 

Jeśli ktoś chce się wypowiadać w tym temacie proszony jest o to aby wypowiedź wyglądała w ten sposób:

 

Żyłek, Rainbow I

 

[tekst][tekst][tekst][tekst][tekst]

 

Zachowa się dzięki temu ład i porządek.

 

Następna trasa:

 

Propozycja: Silverstone - Wtorek - godzina 20.15 Q / 20.30 wyścig.

Odnośnik do komentarza

lotokot, LegiaFans

 

Muszę przyznać, że nasz liderowanie w klasyfikacji generalnej jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Pierwszy kierowca naszego teamu, Grzelo, pokazał, że ma ogromne możliwości, które poparte odpowiednimi ustawieniami bolidu mogą dać mieszankę wybuchową. Tak się właśnie stało na Interlagos. Ze swojej strony mogę obiecać, że w następnym wyścigu postaram się pojechać o wiele lepiej niż ostatnio oraz mam nadzieję, że nie oddamy do końca pierwszego miejsca w generalce.

Odnośnik do komentarza

Ustian, noname

 

Jako, ze jestem zaledwie trzecim, albo az trzecim kierowca zespolu "noname" chcialbym zlozyc propozycje. Czy nie lepiej, aby kwalifikacje tez odbywaly sie z wlaczonymi wypadkami?? Bylo wczoraj widac w wyscigu na samym starcie zamieszanie, ktore w pewnym sensie zawazylo na dalszym rozwoju wydarzen. Niektorzy nie potrafia jezdzic z kolizjami i pozniej wyscig wyglada jak wyglada, dlatego qual moga byc traktowane jako trening z wlaczonymi wypadkami. Mozna tez trening dac z wypadkami, a qual bez, zeby wyciagac jak najwieksze czasy. Jak myslicie??

Odnośnik do komentarza

martin, noname

Żeby był zachowany "ład i porządek", będę pisał w punktach i baaardzo kulturalnie:

 

1. Co do propozycyji Ustiana, nie mogę nie zabrać w tej sprawie głosu i nie wyrazić swego stanowczego sprzeciwu. W czasie sesji kwalifikacyjnej wszystkim zależy na uzyskaniu jak najlepszych czasów, a nie na wyprzedzeniu rywala. Gdyby dobremu kierowcy plątał się (proszę mi wybaczyć użycie kolokwializmu) cały czas pod nogami (kołami?) jakiś słabszy kierowca, to ten pierwszy uzyskiwał by gorsze czasy, skupiając się na wyprzedzeniu tego drugiego. Gdy wypadki są wyłączone, takiego problemu nie ma, każdy zajmuje się tylko sobą.

2. W sprawie daty wyścigu. Niektóre osoby we wtorki i piątki o 20. mają wyścig w GPRO, więc wnoszę o rozważenie prośby, by w tych dniach nie organizować zawodów w grze Miniracing.

 

Dziękuje za uwagę i proszę o rozważenie moich wniosków.

Odnośnik do komentarza

Grzelo, LegiaFans

Bardzo cieszę się ze zwycięstwa. Nikt się tego nie spodziewał, nawet ja sam. Osobiście nie liczyłem na wygraną, nawet przez pierwsze 7-10 kółek, gdy BuŁa "siedział mi na ogonie" i wszystko wskazywało na to, że da radę wyprzedzić niedoświadczonego kierowcę, jakim niewątpliwie jestem. Myślę, że zespół LegiaFans ma szansę na zwycięstwo w rozgrywkach, gdy będzie sumiennie pracował. Chcę bardzo podziękować mojemu koledze z drużyny - Lotokotowi. To on obmyślił ustawienia bolidu, które sprawdziły się fantastycznie. Mam nadzieję, że to moje niejedyne zwycięstwo i pokażę, na co jeszcze mnie stać :]

Odnośnik do komentarza

Buła, Kolorowe Kredki

 

Popieram postulaty Martina ;) W kwalifikacjach imho wypadki trzeba zdecydowanie wyłączyć. Wystarczy jak w practice i w wyścigu będą częste wypadki :kekeke: A co do dni w którym mają być rozgrywane wyścigi, to mi tez zbytnio wtorki nie pasują. Moja propozycja to Środa i Sobota. Dwa wyścigi w ciągu tygodnia spokojnie wystarczą.

 

ps. Proszę o poprawne pisanie mojego nicka B-)

Odnośnik do komentarza

Johniss, Red Hot Naughty Bulls

 

Jechalem troche na zywiol, poniewaz nie mialem zadnych mozliwosci wczesniejszego treningu na tym torze, zreszta spoznilem sie na trening 10 minut. Sam wyscig nedzny, szczegolnie pierwsze okrazenie, gdzie, tradycyjnie zreszta, panowal chaos. Sle podziekowania kubusiowikwa za setup

 

ps. a mi w srode nie pasuje

Odnośnik do komentarza

Muciek, Luźne Gatki

 

Sędziowie się na mnie uwzięli. Zostałem wykluczony za jazdę pod prąd, choć cały czas poruszałem się w dobrą stronę. To zdarzenie pozbawiło mnie i mój zespołu realnej szansy na choćby punkt. Mam nadzieję, że takie rzeczy w przyszłości się nie powtórzą. W dodatku sędziowie uwzięli się także na mojego kolegę z zespołu dyskwalifikując również jego.

 

Nie pasuje mi w środę chyba, że wyścig odbywałby się z 30 minutowym opóźnieniem. Jeżeli chodzi o te osoby którym nie pasuje we wtorek bo mają wyścig w gpro. Ja też mam. Na pewno udało by się wam trafić na drugą połowę wyścigu w gpro. MRO trwało by maksymalnie do 21:00. Więc może przemyślcie moją propozycję.

Odnośnik do komentarza

darker_b aka Witu, Rainbow II

 

Szkoda pavlo, że chcesz kończyć. Spróbuj jakiś reinstalek, zmiany portów w grze, zamykania zbednych aplikacji podczas grania itd itp. Jest troche możłiwosci.

 

Żyłek w poprzednim poście, sam nie dotrzymał zasad które ustalił :P (wygląd posta)

 

I pytanie ostatnie Czy dzisiaj jest ten wyścig?? I czy na torze Silverstone?

Odnośnik do komentarza

jakubkwa, Red Hot Naughty Bulls

 

Udało mi się pojechać zgodnie z założeniami inżynierów, więc jestem zadowolony. Nie miałem żadnych problemów z samochodem, który wydaje się znakomicie przygotowany do sezonu. Szkoda natomiast, że kłopoty z bolidem nie ominęły to mojego kolegi z zespołu, który przez usterki nie wyrobił normy treningowej :P Jestem pełen nadziei, że na Silverstone będziemy równie silni albo i silniejsi, mimo tego, że z wcześniejszej wersji kalendarza Mistrzostw wynikało, że drugi wyścig będzie w Indianapolis :P Prosiłbym organizatora o opublikowanie i przesłanie faksem władzom zespołu Red Hot Naughty Bulls kalendarza wyścigów do końca sezonu :>

Odnośnik do komentarza

Marcel, Renault

 

Niestety pierwszy wyscig sezonu okazal sie bardzo nieudany... Ogromne tudnosci z doborem ustawien bolidu, potem klopoty Pavlo, do tego do ostatniej chwili nie moglem zdecydowac sie na ile pitstopow pojechac... Wszystko to spowodowalo, iz do wyscigu przystepowalem lekko rozkojarzony co w ostatecznosci przelozylo sie na kiepska postawe - miedzy innymi przejechalem linie wyjazdu z boskow po pierwszym postoju co juz calkowicie przekreslilo moje szanse na uzyskanie dobrego miejsca.

 

Generalnie wiec siodma pozyje postrzegam jako sukces - nie spadlem na nizsza pozycje niz startowa, a na to sie zanosilo.

 

Mam nadzieje, ze w kolejnym wyscigu pojdzie mi o wiele lepiej. Jedyna dobra wiadomoscia jest to, iz chec na starty w barwach Renault F1 Team zglosil Smetek. Mam nadzieje, ze godnie zastapi on Pavlo, ktoremu chcialbym podziekowac za to, iz walczyl do konca... :)

 

Organizator

 

Dzis podczas sesji kwalifikacyjnej zostana wylaczone wypadki - faktycznie ostatnio qual przypominal szkole przetrwania wiec wszystkim powinno to wyjsc na dobre.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...