Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 6


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie Masterzy, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu Technical Directora? Które jego statystyki się przydają? Chyba te do Pitów są superważne, jeśli się nie robi dużo testów?

 

Ja w zeszłym sezonie rozumowałem dokładnie tak samo jak Buła i tez poszedłem na maksimum Pit Coordination + maks Leadership. Czasy pitów miałem bardzo przyzwoite więc to chyba faktycznie są najważniejsze (oprócz pensji ;)) parametry jeśli w testowanie nie idziesz.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli kierowca nie jest prawdziwym rzeźnikiem, który da Ci pewność regularnego zdobywania punktów, to ja bym nie stawał do wyścigu po jego usługi. Bo, potem zajmując miejsca w 3 dziesiątce facet nie zarobi na swoją pensję, nie przysporzy Ci żadnych sponsorów...

 

Trzeba szukać tańszych, minimalnie słabszych, albo tych fantastycznych i wtedy można im płacić nawet do 3 mln.

 

Mój kierowca, którego miałem przez 2 sezony miał takie statystyki (początek - koniec)

OA: 119 - 133

CON: 209 - 220

TAL: 182 - 182

AGR: 0 - 0

EXP: 61 - 95

TI: 120 - 140

STA: 18 - 18

CHA: 125 - 129

MOT: ??? - 250

 

W pierwszym sezonie płaciłem mu około 1,5 mln, w drugim dostawał już 1,9. W pierwszym sezonie w amatorach kierowca ten nie miał zbyt wiele szans na walkę o awans, bo miał zbyt słaby samochód. Gdy tylko ulepszyłem bolid (poz. 6 potem 7 i 8) to był cały czas w czołówce i dzięki niemu zająłem pierwsze miejsce w grupie.

 

Aha, dzięki dosć niskiej pensji, po każdym sezonie miałem coraz więcej kasy. (jak awansowałem do A to miałem 34 mln, po pierwszym sezonie 39, a teraz, po awansie do Master mam 55 mln :) )

 

Także kluczem powinno być znalezienie złotego środka.

Odnośnik do komentarza

martin - Marcin Szewczyk - Amateur 1

 

Ooo... znowu z devilem :D. Może wreszcie z Tobą powalczę... o 30 miejsce :D

 

Overall: 109

 

Concentration: 250

 

Talent: 109

 

Aggressiveness: 49

 

Experience: 71

 

Technical insight: 114

 

Stamina: 0

 

Charisma: 243

 

Motivation: 0

Nada się? :-k
Odnośnik do komentarza
hmm kolejny zmarnowany sezon . wolalbym byc w rookie bo tu nie mam szans na walke .

 

To trzeba było wydać kasę przed ostatnim wyścigiem i nie ryzykować szansy przypadkowego awansu... :roll:

 

Teraz możesz tylko zacisnąć zęby i próbować się utrzymać - najważniejsze będzie znalezienie dobrego i dość taniego kierowcy - nic więcej do utrzymania nie jest potrzebne - uwierz mi.

Odnośnik do komentarza
Dlaczego niektórzy z Was, którzy są w amatorach pojechali quale swoimi kierowcami z rookie? Trzeba było poczekać aż zatrudnicie nowego kierowcę.

nie mam kasy na odprawe. po drugie ten jeden wyscig moge przebolec :) a po3 czekam na innego kierowce :D .

willow :

myslalem ze nie awansuje bo sadzilem iz kase dostaje sie po rozpoczeciu nowego sezonu a tu za miejsce w generali dostalem no i wszedlem . i tez myslac ze zostane w rookie downgrade auta z 5 poziomu na 2 (zeby pojechac caly ostatni wyscig) -> do dupy: )

Odnośnik do komentarza

A ja z kolei mam na myśli co innego. Planuję łyknąć kierowcę z wysoką charyzmą, i baaaardzo taniego (jakieś 100k za wyścig). Zdaję sobie sprawę, że na awans i tak szansy nie ma, to liczę, że dzięki kasie zaoszczędzonej na jego pensji będę miał na tyle dobry samochód, żeby ten jeden punkcik zdobyć. I liczę na wypłukanie się finansowe innych beniaminków :)

 

Chociaż z drugiej strony, jest paru fajnych gości z pensją około 1,5 mln ... Hmmm.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...