adamus Napisano 21 Października 2018 Udostępnij Napisano 21 Października 2018 Sprawdź na serwerze, czy nei masz zblokowanego portu 80. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kaczy Napisano 21 Października 2018 Udostępnij Napisano 21 Października 2018 1 godzinę temu, adamus napisał: Sprawdź na serwerze, czy nei masz zblokowanego portu 80. jak?;) Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 23 Października 2018 Udostępnij Napisano 23 Października 2018 Zapytaj dostawcę najprościej. Jest jakieś narzędzie, które pokaże mi które skrypty na stronie powodują wolne działanie lub niepoprawne na... Iphone i innych applach? Cytuj Odnośnik do komentarza
Kaczy Napisano 23 Października 2018 Udostępnij Napisano 23 Października 2018 Cytat W systemie OVH naniesiona została blokada w ramach Pana hostingu na wykonywanie połączeń wychodzących TCP. Powodem tego było wykonywanie nadmiernych połączeń tego typu. W celu przywrócenia dostępu proszę o modyfikację konfiguracji skryptów na hostingu w celu zmniejszenia ilości wykonywanych połączeń i informację zwrotną. taka odpowiedz dostalem, ale dalej nie wiem w czym rzecz Cytuj Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 24 Października 2018 Udostępnij Napisano 24 Października 2018 Jeśli nie wiesz co nawiązuje połączenia to napisz pytanie do OVH z zapytaniem, czy w swoich logach widzą źródło połączeń. Cytuj Odnośnik do komentarza
Brudinho Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Zna się ktoś na optymalizacji strony pod urządzenia mobilne na joomli? Posiadam stronę na joomli, którą udało mi się dociągnąć w speed insights do oceny 85-99, natomiast jeśli chodzi o komórki to wyciągam max 40 i nie jestem w stanie już tego zoptymalizować W teście optymalizacji mobilnej wyskakuje ocena: "Strona jest dostosowana do komórek. Obsługa tej strony na urządzeniu mobilnym jest łatwa". Nie mam już specjalnie czego wyciąć. Jedynym rozwiązaniem byłoby amp Cache nie wiem natomiast o ile w tym przypadku spadnie odbiór strony. Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Chyba najlepszym sposobem na optymalizację Joomli jest przeniesienie jej na Wordpressa? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Podeślij linka to zobaczę co możesz wyciąć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Brudinho Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 14 minut temu, Reaper napisał: Chyba najlepszym sposobem na optymalizację Joomli jest przeniesienie jej na Wordpressa? Zgadzam się Zmieniłem dodatek odpowiedzialny za wyświetlanie map google i podskoczyło powyżej 55 Z tego co mnie informują strony pomiarowe jeszcze mogę pomajstrować przy przekierowaniach oraz przy plikach js. Bez dodatku z mapą googla wykręcam 100 na komputerach i 69 na mobilnych Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 Miał ktoś taki błąd? Cytat BŁĄD: Pliki ciasteczek zostały zablokowane. Więcej na ten temat można przeczytać w dokumentacji lub spróbować na forum. Jak wchodzę na wp-login.php, wp-admin w ogóle jest białą stroną. Inne strony na tym hostingu działają, sprawdzane na kilku przeglądarkach i kompach, to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 Próbowałeś incognito? Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 To samo - wgrywałem też wp-admin i wp-include od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Brudinho Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 Próbowałeś zmienić nazwę katalogu z pluginami, żeby wykluczyć błąd któregoś z nich? https://www.steckinsights.com/how-to-fix-a-cookies-blocked-error-on-wordpress-admin-dashboard/ - spróbuj tego rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 Nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 A cokolwiek innego dodasz? Co się stało zanim się wyjebało? Robiłeś jakieś zmiany? Instalowałeś coś? Zmieniałeś adres strony? Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 Znaczy tak - działało Oddana była strona do użytku i po kilku miesiącach coś tam trzeba zmienić i nagle nie mogę wejść. Cytuj Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 Sprawdź .htaccess (ew. functions.php i wp-config.php) czy tam nie ma niczego co by blokowało dostęp do wskazanych url. Dodatkowo w narzędziach developerskich zobacz jaki masz kod błędu wchodząc na te adresy. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 27 Marca 2019 Udostępnij Napisano 27 Marca 2019 Znacie darmową wtyczkę do synchronizacji kalendarza z booking z Wordpressem? W booking w eksporcie generuje się plik .ics. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 Znacie szablon lub wtyczkę do wordpressa, która pozwala na coś w stylu "załatw sprawę" i otwiera się miejsce na wpisanie problemu, do którego zawsze można powrócić i do którego admin strony ma dostęp, aby odpowiedzieć, z powiadomieniami itp. Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 Nie używałem czegoś takiego, ale poszukałbym keywordsów "question and answer" np. https://kinsta.com/blog/wordpress-qa-plugin/ ewentualnie jakieś support tickets: https://www.isitwp.com/best-wordpress-help-desk-plugins/ Ewentualnie system komentarzy działa tak samo, tylko wtedy wszystko masz publicznie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.