Skocz do zawartości
kolek23

Fantasy NBA 2018/19

Rekomendowane odpowiedzi

Ale Ty nie dyskutujesz tylko ze mna, kilka osob ma podobne podejscie. Nigdzie nie pisalem o zwiekszaniu limitu wymian, nie wkladaj mi w usta czegos, czego nie napisalem (o 80 grach per week). 1 ruch per dzien jest optymalne. Chodzi tylko o kosmetyke na waiverze. Nie podoba mi sie sposob argumentacji poprzez pokazywanie skrajnosci, do ktorych nikt nie probuje dazyc. A osoba, ktora ciezko do czegokolwiek przekonac tez raczej nie jestem ja ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ale to dyskusja z Tobą jest jałowa, bo mając opinię w temacie nigdy jej nie zmieniasz, nie ważne jak słabo temat znasz, czy rozumiesz :) i mówię to na podstawie prywatnych dyskusji, więc nie mów, że nie mam czym tego poprzeć ;)

 

Nie napisałeś tego, ale każda zmiana, jaką proponujesz ma na celu zwiększenie ilości rozegranych slotów, a nie ich ograniczenie. Reductio ad absurdum.

 

Ja za reformowanie tematów, w których mam mizerne doświadczenie, się nie zabieram. Tematów, które rozumiem, widziałem z wielu kątów, oraz już nie raz organizowałem, staram się bronić przed błędami.

 

Jak już pisałem w przypadku wcześniejszych jasonxowych reformacji - ja się kopać z koniem nie zamierzam, proszę to przegłsować większością ligi i od 2019/2020 będzie ustawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Kolek, Ty kazda probe dyskusji odbierasz osobiscie i kazdy, kto ma inne zdanie niz Ty sie myli :) Nigdzie nie cisne, stawiam okoniem, po prostu dyskutujemy.  A zdania krowa tylko nie zmienia. Jakos nie pamietam, zebym np robil aj waj przy przejsciu na aukcje. Dostalem argumenty, przyjalem i korona mi z glowy nie spadla.

Tu mam problem, bo podnosisz argument ktory nie istnieje. Jakim cudem przy limicie 7 ruchow skrocenie waivera zwiekszy mi rozegrane sloty - chyba za glupi jestem, zeby to zakumac. Zmieni co najwyzej ich jakosc.

Niezaleznie od tego co ustalimy, bede gral teraz czy za rok.Wiec chill, po prostu gadamy. Rownie dobrze moglibysmy prowadzic dyskusje o przejscie na 11 kategorii. Wiecej luzu, mniej ad personam ;) To nie liga 6 gracza tylko for fun, gdzie nawet amazing (Brachu) happens ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Gdyby mi się Rudy Gej nie połamał :(

 

Graty Lucas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Smutek straszny :(

Przegrana w niedzielę :( Teraz w pupę z Dossers :/

Jestem załamany :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja też w pupę i jeszcze Anthony wypiął się. Dupa tam.

Moi codziennie będą jedli po żuliku, który będzie niczym bułka z bananem, pokarmem zwycięstwa !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Zaległe staty za zeszły tydzień

 

2128034.jpeg

2128035.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Prawie wszyscy by mnie zjedli :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
35 minut temu, Brachu napisał:

Prawie wszyscy by mnie zjedli :/

Słabszy tydzień :/

Spoko w tym się nie przejmuj :) Pokombinuję oczywiście, ale bez przekonania to robię :) Także luzik. Miałem hejtować, ale jednak za bardzo pana szanownego lubię ;) Chociaż Dossers mogliby pojechać na urlopy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Słabszy tydzień
Spoko w tym się nie przejmuj  Pokombinuję oczywiście, ale bez przekonania to robię  Także luzik. Miałem hejtować, ale jednak za bardzo pana szanownego lubię  Chociaż Dossers mogliby pojechać na urlopy
Już prowadzisz, pewnie dzięki pańskiej skórce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
1 minutę temu, Brachu napisał:
6 minut temu, Wujek Przecinak napisał:
Słabszy tydzień emoji32.png
Spoko w tym się nie przejmuj emoji4.png Pokombinuję oczywiście, ale bez przekonania to robię emoji4.png Także luzik. Miałem hejtować, ale jednak za bardzo pana szanownego lubię emoji6.png Chociaż Dossers mogliby pojechać na urlopy emoji6.png

Już prowadzisz, pewnie dzięki pańskiej skórce.

Z Blackhawks prowadziłem do soboty i jeb przegrana :) Dla mnie każda wygrana jest cudem w tym sezonie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×