Skocz do zawartości

Overclocking


Gość MikeMitnick

Rekomendowane odpowiedzi

Gość MikeMitnick

Nie moglem znalezc tematu poswieconego "prockom" a co by nie obciazac zbytnio bazy forum nowym tematem,mysle, ze miejsce na moje pytanie jest wlasnie tutaj :>

 

A mianowicie...jak podkrecic procesor C2D 2,66Ghz ? :>

 

Od razu zaznaczam, ze jestem kompletnym laikiem i nigdy takich rzeczy nie robilem dlatego prosze o wyrozumialosc ;)

Odnośnik do komentarza

U siebie podniosłem magistralę o 50%. Procek pracuje na nominalnym napięciu i boxowym chłodzeniu. Nie grzeje się. Możesz próbować zmienić mnożnik ale efektywniejsza jest zmiana magistrali . Wszystko ustawisz w BIOSie płyty. Z tego co znalazłem w necie to E6750 z reguły bez problemu biega na 3,5-3,8 GHz. Aaa... Obowiązkowo zmniejsz CL RAMu do 4 i zaopatrz sie w programy Everest i CPUZ.

 

A tu masz opis OC do 3,8 GHz. Wątpię jednak czy wytrzyma to Twój zasilacz (tylko 400W :>) i BOXowy fan. KLIK !!!

Rekordzista, jak widzę, wykręcił magistralę 517 Mhz :]

 

Edyta: A jednak nie możesz ruszyć mnożnika bo E6750 ma tenże zablokowany :( Pozostaje magistrala i nadzieja, że ta płyta nadaje się do OC.

Odnośnik do komentarza
Gość MikeMitnick
A jednak nie możesz. E6750 ma zablokowany mnożnik cry.gif

 

Patrzac na moj informatyzm 21 to moze i dobrze. Dla dobra procesora :]

 

Gosc w sklepie mowi za to, ze podobno pamieci nizej taktowane (np. 533MHz) mozna podkrecic i co za tym idzie, dzialaja one duuuzo szybciej niz np 800MHz :> Prawda li to ? Jak to sie ma do procesora ? :>

Odnośnik do komentarza
A jednak nie możesz. E6750 ma zablokowany mnożnik cry.gif

 

Patrzac na moj informatyzm 21 to moze i dobrze. Dla dobra procesora :]

 

Gosc w sklepie mowi za to, ze podobno pamieci nizej taktowane (np. 533MHz) mozna podkrecic i co za tym idzie, dzialaja one duuuzo szybciej niz np 800MHz :> Prawda li to ? Jak to sie ma do procesora ? :>