Skocz do zawartości
krzysfiol

Piłkarski livescore wiosenny

Rekomendowane odpowiedzi

Jak Zieliński ma grać dobrze, jak on kupę grał we Włoszech na AMC i dopiero po przesunięciu na pozycję a'la Gattuso, RMC zaczął wymiatać? Naprawdę nie ogarniam tego uporu Nawałki z ustawianiem go tam, gdzie on od lat nie gra.

Nawałka mu robi więcej krzywdy wystawianiem na złej dla niego pozycji niż jest pożytku z jego gry.


Krytykujecie Hajtę za paplanie bzdur, a może on po prostu dla upamiętnienia Zarzecznego wszedł w jego buty, przyjmując też coś mocniejszego przed meczem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Szwajcaria, Portugalia, Kazachstan i w dalszym ciągu prowadzenie = dekoncentracja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jaki gol :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No, no, Zieliński cofnięty na pozycję środkowego pomocnika i od razu zachwyca, kto by pomyślał? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

I co? Kopnął idealnie Zieliński

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Zieliński w końcu mi coś pokazał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Zieliński dobrze piłki nie kopnął w swojej karierze reprezentacyjnej, nie ogarniam

No i dał :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jaka piłka Zielińskiego... jaki lob.... Brazylia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Piszczek!!!!!!!!!!

 

In your face, ajerkoniak!


Dobra, zmiany i teraz murujemy, Adaś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czemu Peszko nie wchodzi xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeszcze trochę i Tomek Iwan wejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeeeeest!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czemu Peszko nie wchodzi xD

 

Jest!!! Na utrzymanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja pierdolę, już naprawdę nie ma kogo wpuścić? :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Pięknie:)

 

Sędzia total chuj. Kto to był w ogóle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Do tego Rumuni zremisowali z Danią.

 

Chociaż w następnym meczu z tymi pierwszymi bez Glika :-k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ale nawet po tych kilku sekundach było widać, że Peszko to już nie jest poziom reprezentacyjny. Wszedł na 30 sekund i nie był w stanie powalczyć szybkościowo z obrońcą, który ma ponad 90 minut w nogach.

 

No ale 6 punktów przewagi, 5 meczów do końca. Awans już jest formalnością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja pierdolę, już naprawdę nie ma kogo wpuścić? :|

A byli na ławce jacyś inni boczni pomocnicy?

Pięknie:)

 

Sędzia total chuj. Kto to był w ogóle?

He? Jak dla mnie sędziował bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

 

Ja pierdolę, już naprawdę nie ma kogo wpuścić? :|

A byli na ławce jacyś inni boczni pomocnicy?

 

No tak, bo kiedy do końca meczu została plus/minus minuta ma to ogromne znaczenie, żeby za bocznego pomocnika wstawić bocznego pomocnika :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

spoko sędzia dzisiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×