Skocz do zawartości
Fenomen

Euro 2016 - temat wspólny i ogólny ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Gdybyscie nie przypomnieli Suareza, to chyba nie byłbym w stanie napisać ani jeden historii z tego turnieju. Nawet nie pamiętam z kim Hiszpania grała w finale albo meczu o 3. miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Moim zdaniem Euro 16 > MŚ 2010

 

No ale to pewnie przez dobry występ Polaków i to że wreszcie coś Portugalia wygrała :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Gdybyscie nie przypomnieli Suareza, to chyba nie byłbym w stanie napisać ani jeden historii z tego turnieju. Nawet nie pamiętam z kim Hiszpania grała w finale albo meczu o 3. miejsce.

 

Hiszpania- Holandia

O brąz Urugwaj- Niemcy

;)

Nie no na tym Euro parę emocji było :-k Węgry- Portugalia fajna gra Islandii no i karne Niemcy- Włochy

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mi się znacznie gorzej oglądało wuwuzelowate MŚ w RPA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dlaczego Bale'a nie ma w żadnej jedenastce turnieju, skoro wg whoscored osiągnął najwyższą średnią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mysle, ze niektorzy zwyczajnie sie starzeja i rowniez dlatego te mistrzostwa im sie nie podobaly ;) Dla mnie byly ok - cieszy zwyciestwo doskonalej defensywy Portugalii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mysle, ze niektorzy zwyczajnie sie starzeja i rowniez dlatego te mistrzostwa im sie nie podobaly ;) Dla mnie byly ok - cieszy zwyciestwo doskonalej defensywy Portugalii.

...której 3 bramki wbili tacy mocarze jak Węgrzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mysle, ze niektorzy zwyczajnie sie starzeja i rowniez dlatego te mistrzostwa im sie nie podobaly ;) Dla mnie byly ok - cieszy zwyciestwo doskonalej defensywy Portugalii.

Cos Ty sie tak uczepil tej doskonalej defensywy? W grupie byla tragedia, a i w fazie pucharowej wiele razy ratowal ich Patricio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dobry mecz to był Walia - Belgia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

IMHO słaba atrakcyjność euro to ciąg dalszy trendu, nie jakiś incydent. W XXI wieku niemal w każdym turnieju było z tym słabo. Nasze euro dajmy na to było bardzo podobne. I to nie jest kwestia liczby zespołów tylko tego, że ci najlepsi mają już po prostu dość grania w czerwcu/lipcu. To nie jest przypadek, że to był turniej underdogów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

 

Mysle, ze niektorzy zwyczajnie sie starzeja i rowniez dlatego te mistrzostwa im sie nie podobaly ;) Dla mnie byly ok - cieszy zwyciestwo doskonalej defensywy Portugalii.

Cos Ty sie tak uczepil tej doskonalej defensywy? W grupie byla tragedia, a i w fazie pucharowej wiele razy ratowal ich Patricio.

 

Tak jakby gra w grupie, w której 1) Santos szukał jeszcze optymalnego składu i 2) 3 z 4 drużyn wychodziło miała jakieś znaczenie. Portugalczycy grali świetnie wtedy, kiedy należało - czyli w fazie pucharowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

 

 

Nie no na tym Euro parę emocji było Węgry- Portugalia fajna gra Islandii no i karne Niemcy- Włochy

Po części podzielam opinię. Zapamiętam zasadniczo: wygrana Portugalii z gospodarzami, kontuzja w finale CR7 oraz Walijczyków i Islandczyków.

W sumie tyle chyba :-k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Piłkarskie święto się skończyło, teraz wracamy do naszej szarej rzeczywistości na dniach nasze drużyny w europejskich pucharach poodpadają.

 

Dla mnie powiem tylko tyle, żę dziwne były te Mistrzostwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A we mnie cos peklo po odpadnieciu naszych. W zasadzie to co bylo dalej juz mnie srednio emocjonowalo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie tylko chyba Ty tak miałeś ;)

ja jeszcze do teraz to czuję i przeżywam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jak będzie wyglądała sprawa gospodarza za 4 lata? Wszystkie kraje które są gospodarzem nie będą grały w elminacjach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie będzie automatycznych kwalifikacji. W eliminacjach zagrają wszyscy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×