Skocz do zawartości

[FM12] Same porażki w III lidze...


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

gram drużyną, która występuje w III lidze polskiej. Pomyślałem sobie - stworzę wielką drużynę. Powoli, krok po kroku, będę piął się z nią do góry, aż w końcu zagram w Ekstraklasie. Niestety rzeczywistość zweryfikowała moje plany.

Przegrywam wszystkie mecze. 0:4, 0:3, 0:5, 0:7, długo by wymieniać. A najgorsze jest to, że o ile na początku miałem dużo fanu z tego, że objąłem najgorszą drużynę w lidze i muszę pogłówkować, aby coś z nią osiągnąć, to jednak moja cierpliwość osiągnęła zenitu i po prostu jestem wkurwiony. Wkurwiony dlatego, że nijak nie potrafię ustalić taktyki. I to nie jest tak, że jestem kompletnym amatorem. W przeszłości potrafiłem wprowadzać polskie drużyny do europejskich pucharów, a naprawdę dobrymi klubami wygrywałem Ligę Mistrzów.

Mam do was prośbę - na co mogę zwrócić uwagę? Co mógłbym poprawić? Nie chciałbym ściągać dobrej, gotowej taktyki z neta, bo to zepsuje zabawę. Mój post na forum traktuję w kategorii... kursokonferencji. Powiedzmy, że jestem trenerem z prowincjonalnego klubu i pojechałem na konferencję trenerów, aby się czegoś nauczyć... :)

Z góry dzięki za pomoc. Jeżeli założyłem temat w złym dziale, to przepraszam. W górę wzięły nerwy i bardzo późna pora :) Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza

Panowie,

 

gram drużyną, która występuje w III lidze polskiej. Pomyślałem sobie - stworzę wielką drużynę. Powoli, krok po kroku, będę piął się z nią do góry, aż w końcu zagram w Ekstraklasie. Niestety rzeczywistość zweryfikowała moje plany.