Skocz do zawartości
Zapraszamy do udziału w tradycyjnym plebiscycie CMF Awards, edycji 2017! Nominacje w poniższym dziale można składać do 14.01 do godziny 23:59.
CMF Awards 2017

Rekomendowane odpowiedzi

yesyesyes, mam Krisa Bryanta i Bena Zorbista, także yaaay :)

A także Miguela Cabrerę i Starlina Castro.

 

Wśród pitcherów Snydergaard, Verlander, Liriano, Samardzija, Strasburg, O'Day, Chapman - niezła paczka :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Myślę, że Priestowi się odechciało grac, gdy zobaczył, że Madison Bumgarner nie zagra w Madison Bumgarners :keke:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Ja kojarzę Rizzo, Donaldsona, Moustakasa i Pereza. Gorzej z Pitcherami, tutaj nic. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Masz King Felixa z Mariners, jeden z najlepszych pitcherów ostatnich lat, Kubel był Cy Young w 2014, a Gray był trzeci w głosowaniu na Cy Young w 2015, także mocna paka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

musze zmienic nazwe zespolu :/

 

z tego co widze, krzysfiol ma spoko rotation. Greinke, Bumgarner (chlip), Keuchel.

Ernie troche marnie w OF: Ramirez, Ellsbury, Bruce. za to rotation i bullpen mistrzowski: Kershaw, Harvey, deGrom + Kimbrel i Miller.

 

schizzm, pitcherow masz bardzo dobrych, nie masz sie czym martwic :).

 

 

me_who, Kowalinho, propozycje trade'ow wyslane

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Czekam na odpowiedź Szczurka na moją propozycję, a nie chciałbym oddać zawodnika, którego być może on chce ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Szczurek, nie chcesz go, jest slaby :P

 

spoko, wyslalem do schizzma. jakby co, to daj znac. albo jesli ktos chce Pedroie, to chetnie oddam :)

 

btw, chyba troche skopalem rostery :D. poprawilbym, ale nie chce juz bardziej psuc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jeżeli chodzi o pitcherów to cała 10 punktuje?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

szczerze przyznam, ze nie wiem :-k. postaram sie znalezc, ale pewnie przekonamy sie jak zacznie sie sezon.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Masz Trouta, uważanego z najlepszego gracza w lidze ostatnich lat, no i Price'a, fenomenalnego pitchera, drugiego w głosowaniu na Cy Young w AL w ostatnim roku. To takie oczywiste topy.

Encarnacion jest świetny, McCann jak na catchera to kręci dobre staty, Correa to RotY w AL w ostatnim roku i raczej powinien się rozwijać, Evan Longoria to też swego czasu był niesamowity wymiatacz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

ogolnie masz bardzo dobry sklad. zastanowilbym sie na wyrzuceniem McCanna, chociaz jesli w tym sezonie przekroczy 20 HR to moze sie przydac :).

masz duzo mocy, Encarnacion, Trout, Correa, Gonzalez powinni spokojnie przekroczyc 25 home runs w sezonie, wiec o te kategorie mozesz byc imo spokojny. podobnie z OPS.

 

z pitcherow masz Hamelsa, Price'a i Cueto, wiec to czolowa paczka. Kazmir i Lackey to polka nizej, ale tez moga nazbierac punktow. Fernandez to troche znak zapytania, bo mial problemy ze zdrowiem, ale jesli uda mu sie zagrac caly sezon to powinienes byc zadowolony.

 

w standings masz co bedzie punktowane.

 

co do trade'u, ja tylko chce sie pozbyc goscia z Kansas City, bo ich nie lubie :D. Russell jest swietny defensywnie, ale poki co z ofensywa tak sobie. zobaczymy jak wyjdzie w tym sezonie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Nie mam pojęcia czy to dobrze, ale chciałem mieć parę znajomych i mam Tulowitzkiego, McCutchena, Cesepedesa i Bautiste so i am happy :) May the last man lose :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

A czy ja dobrze rozumiem, że wszystkich pitcherów, których mamy w składzie codziennie wystawiamy do gry? Nie ma tam żadnej ławki?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

jest lawka, trzy ostatnie miejsca

 

Ernie, cala 10 punktuje, na to wyglada.

 

tak jak pisalem wczesniej, skopalem troche rostery :/. pewnie zeby teraz poprawic trzeba by bylo resetowac draft. no nic, pierwszy sezon jakos musimy przezyc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Sezon nie wystartował a mi zawiesili Chapmana na 30 meczów za burdy w domu. W sumie to i tak się wykręcił sianem, bo wróżono mu karę 50+.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

jest lawka, trzy ostatnie miejsca

 

Ernie, cala 10 punktuje, na to wyglada.

 

tak jak pisalem wczesniej, skopalem troche rostery :/. pewnie zeby teraz poprawic trzeba by bylo resetowac draft. no nic, pierwszy sezon jakos musimy przezyc.

Spoko, w footballu też w pierwszym sezonie były eskperymenty. Dopiero w kolejnych sezonach sytuacja się unormowała.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Sezon nie wystartował a mi zawiesili Chapmana na 30 meczów za burdy w domu. W sumie to i tak się wykręcił sianem, bo wróżono mu karę 50+.

to spora strata, Chapman to maszyna jesli chodzi o K/9. no ale jeszcze jest Strasburg, jesli bedzie zdrowy to powinno byc ok.

chociaz Szczurek ma Sale'a i Scherzera.

 

widze, ze capnales Darvisha, ty #$@&%*! :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

no właśnie, kurde. zapomniałem o Darvishu, a miałem 1. pick w waivers...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×