Skocz do zawartości

Fantasy Football League


Decyzje dotyczące playoff, keeperów i punktacji  

10 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Playoff

    • Wariant A
    • Wariant B
    • Wariant C
      0
  2. 2. Keeperzy

  3. 3. Punkty za tackle


Ankieta została zamknięta

  • Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.
  • Ankieta została zamknięta 31.08.2019 o 06:00

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wszystkie zespoły graja równo dwoma RB, więc nie zawsze ta pozycja będzie dobrze zbalansowana, a WR zawsze kilku biega w niemal każdej akcji ;) Do tego przy bye week może skończyć się na dobieraniu drugich opcji rb, bo nie będzie nikogo na rynku, a tu na punkty będzie już ciężko liczyć. 

 

IMHO obecną opcja jest optymalna, chcesz dwa RB to grasz na flexie :)

Odnośnik do komentarza
35 minutes ago, schizzm said:

Nie wszystkie zespoły graja równo dwoma RB, więc nie zawsze ta pozycja będzie dobrze zbalansowana, a WR zawsze kilku biega w niemal każdej akcji ;)

 

Biegać może i biegają, ale jak punktują..

 

43 minutes ago, schizzm said:

Do tego przy bye week może skończyć się na dobieraniu drugich opcji rb, bo nie będzie nikogo na rynku, a tu na punkty będzie już ciężko liczyć. 

 

IMHO obecną opcja jest optymalna, chcesz dwa RB to grasz na flexie :)

 

Wystarczy rzucić okiem na średnie punktowe graczy i od razu widać, że RB punktują lepiej, jest więcej RB punktujących wysoko. Dopiero koło 30 najlepszego gracza na pozycji te średnie punktowe się wyrównują i trzymają na równi do 42 gracza (14 ekip x 3 - dwóch grających i zmiennik). 63 najlepszy RB ma średnią 3.2, gdzie ciut gorszą, 3.1 legitymuje się 71 WR :) To są minimalne różnice na korzyść WR, a gramy o 2 razy więcej recieverów niż backów :)

 

Nie wiem czemu sądzisz, że jest różnica między WR/RB na korzyść WR jak się podbiera niższe opcje, gdzie sam szukając WR przy bye weeks miałem mocno przejebane :D Samo punktowanie 2-3 opcji na WR jest często bardzo wybiórcze, tak samo jak RB :)

 

34 minutes ago, me_who said:

Mamy już tak mały wybor graczy, ze dodawanie kolejnego grywalnego, byłoby przesada.

A układ 2/1 miał odzwierciedlać to jak jest w rzeczywistości. Na boisku masz zazwyczaj kilku WR i jednego RB. Tylko Saints oidp grają na dwóch RB.

 

No sam rynek FA jest u nas mocno przetrzebiony przez ilość ekip, ale można to korygować zmniejszając ilość slotów rezerwowych, dając w zamian sloty IR.

 

Zgadzam się z tym, że na boisku jest zazwyczaj więcej WR niż RB, ale RB nawet jak wejdzie z ławki, to zazwyczaj dostanie te 10-15 carries, może nawet 3-4 targety w grze podaniowej, gdzie drugie opcje na WR bardzo często kończą mecz z 2-3 receptions i jak fartowne TD nie wpadnie, to jest dramat. Już nie mówiąc o Red-Zone opportunities, gdzie dużo ekip wstawia jakiegoś konia pociągowego z ławki, żeby przepchnął tego 1 YD, gdzie w grze podaniowej takie punkty imo częściej łapią TE niż WR :)

 

Odnośnie ekip grających na 2 (i więcej) backów (ofc w mniejszym i większym stopniu, w różnych rolach i t.p.), to jest ich nawet dużo (NO, ATL, CAR, MIN, NYJ, TEN, PHI, NE, DET, CHI, DET, CIN).

Odnośnik do komentarza

Jestem dziś w nastroju do wygłaszania swojej opinii (sorry :P ) także od razu napiszę co o tym sądzę.

 

51 minutes ago, Ernie Souchak said:

Sugerował bym przejście na half point per receive.

 

Niby spoko, negujemy przewagę QB w scoringu, aaaaaale topowi RB będą jeszcze bardziej rozpierdzielać system :) Jak patrzę na to, że Gurley dostałby dodatkowe 2 pts, a Bell czy Kamara prawie po 3, to mnie skręca :P 

 

51 minutes ago, Ernie Souchak said:

Do tego zmniejszenie ławek.

 

IMO tylko jak dodajmy kolejnego RB do składu grającego :)

 

51 minutes ago, Ernie Souchak said:

pół punktu za 1 tackle

 

Nie wiem. Imo obrona i tak ma spory wpływ na grę, nie wiem czy jest sens zwiększać ten wpływ.

 

51 minutes ago, Ernie Souchak said:

made field goal za max 3 punkty.

 

Trochę zbyt drastyczne IMO. Ja bym najwyżej zrezygnował z 4 PTS za 40-49YD FG i dał 4 za over 50YD, ale obecny system też mi pasuje :)

Odnośnik do komentarza

@kolek23

Ja dalej trochę nie rozumiem. Z jednej strony zwracasz uwagę, że było ciężko znaleźć drugiego punktującego WR przy Bye week, z drugiej strony chcesz dorzucić drugiego RB - tym samym przy bye week będzie ciężko znaleźć i WR i RB (czyli jeszcze gorzej), a kogo wówczas wsadzisz na Flex? Przecież w takiej sytuacji to już w ogóle nie ma żadnego pola wyboru. ;)

Odnośnik do komentarza
14 hours ago, schizzm said:

@kolek23

Ja dalej trochę nie rozumiem. Z jednej strony zwracasz uwagę, że było ciężko znaleźć drugiego punktującego WR przy Bye week, z drugiej strony chcesz dorzucić drugiego RB - tym samym przy bye week będzie ciężko znaleźć i WR i RB (czyli jeszcze gorzej), a kogo wówczas wsadzisz na Flex? Przecież w takiej sytuacji to już w ogóle nie ma żadnego pola wyboru. ;)

 

Wolność, równość, człowieczeństwo ;) 

 

Chodzi mi o to, że gramy większą ilością WR niż RB. Chciałem poznać tego powody, bo IMO nie ma to żadnego uzasadnienia patrząc na to jak te pozycje punktują. Wkurzało mnie to, że na pozycję, która punktuje słabiej i mniej regularnie trzeba było od draftu, aż do końca ligi zwracać większą uwagę.

Odnośnik do komentarza

Dokładnie o to chodzi. Nie chciałem, żeby trzeba było ślęczeć nad milionem statystyk i rozkminać punktację, bo np. z tego względu nie przyjęła się liga basebollowa. Chciałem, żeby to była gra dla zabawy, oczywiście co roku staramy się balansować ligę, więc każdy pomysł jest warty rozważenia. Jeśli chodzi o dodanie kolejnego RB, to jestem na nie. Spokojnie można to zapełnić flexem.

  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Każdy uczestnik ma drużynę, a w niej 16 miejsc na zawodników. Na każdej pozycji są limity ilu graczy może być w drużynie: np. maksymalnie 3 QB i 3 RB itd. Do meczu wystawiasz drużynę złożoną z 9 graczy: QB, 2 WR, 1 RB, 1 TE, 2 obrońców, 1K i jeden na pozycji FLEX - do wyboru z WR/RB/TE. Drużynę wybieramy w drafcie. Każdy ma prawo zatrzymać dwóch graczy (keeperów) z poprzedniego sezonu, którzy są wtedy automatycznie wybierani w dwóch pierwszych rundach draftu. Jeśli nie masz keeperów, możesz wybierać w tych dwóch pierwszych rundach dowolnego zawodnika. Chyba nie muszę mówić, że zawodnik może grać w tylko jednej drużynie ;)

Punktacja w skrócie: 6 punktów za zdobycie TD, 1 punkt za każde 10 zdobytych jardów. Dla QB punkty są liczone inaczej: 4 punkty za udany TD-pass i jeden punkt za każde rzucone 25 jardów. Obrońcy mają punkty za udane zagrania defensywne, gdzie najbardziej punktowane jest INT, potem wymuszone FUMB, SACK i na końcu TACKLE i "obronione" podanie. Kicker za udane podwyższenie po TD dostaje 1 punkt, 3 za FG do 39 jardów, 4 za FG 40-49 i 5 za 50 jardów i powyżej. Za każde pudło ma odejmowany jeden punkt. Punkty odejmowane są też za straty: -2 zarówno za INT rzucone przez QB jak i każde FUMB.

Mecze rozgrywamy przeciwko sobie w ciągu 13 kolejek regular season. Kolejki 14-16 są przeznaczone na playoffs, gdzie w 16 jest finał.

Mecz trwa jedną kolejkę (week) obejmujący spotkania w NFL od czwartku do poniedziałku. Graczy możemy wstawiać do składu w dowolnym momencie, dopóki nie zacznie się mecz w którym dany gracz ma wystąpić.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...