Skocz do zawartości

GPRO - sezon 5


Rekomendowane odpowiedzi

no to może zwolniło się dużo miejsc w amatorach i poprostu awansowali więcej osób żeby liczba graczy w amatorach się zgadzała :?

 

Dokładnie tak było. Zawodnicy, którzy skończyli na minusie, ale nad kreską, również spadli.

 

 

Ale zawodnicy, którzy skończyli pod kreską na plusie zajmowali tamtych miejsce, więc wszystko się wyrównywało. No, chyba że sporo ludzi odeszło na emeryturę

 

A może tych na minusie, ale nad kreską było więcej niż tych na plusie, ale pod nią? Emerytów też było kilku np. u mnie.

 

To znaczy tak, przejrzałem wszystkie grupy Master i Amateur i tych nad kreską z minusem było mniej niż pod kreską z plusem, więc prawdopodobnie sporo osób odeszło na emeryturę i trzeba było pozapełniać luki, tylko że dlaczego z Rookie 10 awansowało 8 osób, podczas gdy z innych grup normalnie po 5.

Odnośnik do komentarza

Trochę sie oswoiłem z tymi wszystkimi opcjami, poczytałem i teraz zastanawiam sie nad driverem, bo wydaje mi sie, ze strasznie jest "kaso-żerny" jak na rookie (pensja to trochę ponad 3 miliony, to dużo? z tego co patrzyłem to 6 co do wielkości pensja w mojej grupie).

Odnośnik do komentarza

To jest właśnie trochę dziwne, gdyż średnia pensja kierowców w amatorach to może 1 mln a kierowcy są o niebo lepsi.

 

Pensja kierowcy w rookie spowodowana jest tym, że każdy, za wszelką cenę dąży do tego, żeby złapać jak najlepszego kierowcę i stąd takie wymagania finansowe kieorowców.

 

Jest za mało dobrych kierowców, no i nowi w grze nie patrzą zbytnio na koszty i walą tyle, byle zdobyć tego wypatrzonego.

 

Choć z drugiej strony, swojemu kierowcy płaciłem 3,5 mln za wyścig i dostałem się do amatorów ... Ale mój stan konta pozostawiał wiele do życzenia.

 

EDIT:

 

W tym sezonie postanowiłem, że nie zapłacę kierowcy więcej, niż 2,1 mln. Z chęcią zapłaciłbym mniej, no ale raczej nie ma na to szansy chcąc zdobyć konkretniaka :)

Odnośnik do komentarza

Ale oplaca sie wymieniac kierowce na tanszego przed koncem kontraktu? Czy lepiej poczekac 3 wyscigi, ktore ma zapisane w umowie i potem poszukac kogos tanszego? Statsy ma takie:

 

Overall: 76

Concentration: 17

Talent: 102

Aggressiveness: 186

Experience: 7

Technical insight: 38

Stamina: 51

Charisma: 196

Motivation: 0

 

Wiek: 26 Waga 103kg

 

Jeszcze nie do konca wiem co to wszystko oznacza. Musze poszperac troche na forum GPRO :P Czy ten koles nie jest troche gruby? :>

Odnośnik do komentarza

Ze statystyk wynika, że jest tragiczny. Koncentracja to jeden z głównych współczynników "do jazdy". Talent jak na rookie ok. Ma dobrą charyzmę, więc łatwiej Ci będzie zdobywać sponsorów. Za duża agresja, więc większe zużycie części.

 

A co do wagi zawodnika to niestety za wiele Ci nie poradzę. Widziałem świetnie jeżdzących grubasów, jak i tragicznie jeżdzących chudzielców.

Odnośnik do komentarza

A oplaca sie go zmieniac przed koncem kontraktu? Wtedy czeka mnie 4,5 mln odszkodowania + koszty zatrudnienia nowego. Ale jezeli niska koncentracja jest tak duzym problemem, to pewnie nie mam duzych szans na spore zarobki w 3 najblizszych GP, a 9mln bede musial mu zaplacic. Poza tym kasa bedzie potrzebna tez na zuzyte czesci z powodu wysokiej agresji. Moze, wiec zmiana juz teraz bylaby korzystna?

Myslalem nad kims takim:

 

Overall: 70 Concentration: 128 Talent: 84 Aggressiveness: 9 Experience: 9 Technical insight: 55 Stamina: 63 Charisma: 217 Motivation: 0

Weight(kg): 101

Age: 33

 

Niższy overall, ale znacznie lepsza koncentracja, mala agresja, niewiele wiekszy talent, no i cala reszta tez lepsza. Do tego 2 razy tanszy. Oplaci sie taka wymiana?

 

A tak na przyszlosc zdradzcie jeszcze, czy lepsze sa kontrakty dlugo, czy krotko terminowe? :>

Odnośnik do komentarza
A oplaca sie go zmieniac przed koncem kontraktu? Wtedy czeka mnie 4,5 mln odszkodowania + koszty zatrudnienia nowego. Ale jezeli niska koncentracja jest tak duzym problemem, to pewnie nie mam duzych szans na spore zarobki w 3 najblizszych GP, a 9mln bede musial mu zaplacic. Poza tym kasa bedzie potrzebna tez na zuzyte czesci z powodu wysokiej agresji. Moze, wiec zmiana juz teraz bylaby korzystna?

Myslalem nad kims takim:

 

Overall: 70 Concentration: 128 Talent: 84 Aggressiveness: 9 Experience: 9 Technical insight: 55 Stamina: 63 Charisma: 217 Motivation: 0

Weight(kg): 101

Age: 33

 

Niższy overall, ale znacznie lepsza koncentracja, mala agresja, niewiele wiekszy talent, no i cala reszta tez lepsza. Do tego 2 razy tanszy. Oplaci sie taka wymiana?

33 lata, więc z wyścigu na wyścig będą mu się obniżały staty. No chyba że to się robi od 34 roku, nie pamiętam :] Poszukaj w regulaminie :P

Odnośnik do komentarza
3 lata, więc z wyścigu na wyścig będą mu się obniżały staty. No chyba że to się robi od 34 roku, nie pamiętam krzywy.gif Poszukaj w regulaminie razz.gif

 

As drivers age they will start losing some of their abilities after every race at the age of 35.

 

33 nie beda wiec problemem.

Odnośnik do komentarza
Gość Profesor
A oplaca sie go zmieniac przed koncem kontraktu? Wtedy czeka mnie 4,5 mln odszkodowania + koszty zatrudnienia nowego. Ale jezeli niska koncentracja jest tak duzym problemem, to pewnie nie mam duzych szans na spore zarobki w 3 najblizszych GP, a 9mln bede musial mu zaplacic. Poza tym kasa bedzie potrzebna tez na zuzyte czesci z powodu wysokiej agresji. Moze, wiec zmiana juz teraz bylaby korzystna?

Myslalem nad kims takim:

 

Overall: 70 Concentration: 128 Talent: 84 Aggressiveness: 9 Experience: 9 Technical insight: 55 Stamina: 63 Charisma: 217 Motivation: 0

Weight(kg): 101

Age: 33

 

Niższy overall, ale znacznie lepsza koncentracja, mala agresja, niewiele wiekszy talent, no i cala reszta tez lepsza. Do tego 2 razy tanszy. Oplaci sie taka wymiana?

 

A tak na przyszlosc zdradzcie jeszcze, czy lepsze sa kontrakty dlugo, czy krotko terminowe? :>

 

Ale misiek jest ciężki jak cholera. To jest spory handicap.

Odnośnik do komentarza

o kurde :( ja popełnilem ten blad i wsyztsim zaoferowalem po 17 wyscigow ;/ ej ja bylem na 9 miejscu po sezonie i nie awansowałem :D a ten z 16 miejsce awansował :D ale mu sie przfarciło :D no ale nie chailbym awansowac bo mialem tylko 5 mln kasy i bolid 2 poziom teraz trzeba zdobywac punkciki

Odnośnik do komentarza
Rabandzia, mi chodziło bardziej o to, że awansowałeś z pierwszego miejsca z małą ilością kasy i o ile dobrze pamiętam to kilka razy jechałeś w wyścigu po to, aby wyjść na plus i naprawić auto. A jak wiadomo, bolidy zniszczone jeżdżą wolniej od tych z nowymi częściami..

tak tez bylo : ) malo kasy mialem i slaby bolid . do tego doszedl slaby kierowca i lipa. coz . pozdr

Odnośnik do komentarza
Ale misiek jest ciężki jak cholera. To jest spory handicap.

 

A to wpływa tylko na zużycie paliwa, czy na coś jeszcze? Serducho mu chyba podczas jazdy nie nawali z powodu otyłości... ::keke:

 

I jeszcze Edyta podsuwa mi jedno pytanie. Barierą po której spadają atrybuty jest 35 lat. Rozumiem, ze wiek zmienia sie co sezon? Nie ma takich zmian w trakcie? Bo zastanawiam sie nad 34 latkiem...

Odnośnik do komentarza
Gość Profesor
Ale misiek jest ciężki jak cholera. To jest spory handicap.

 

A to wpływa tylko na zużycie paliwa, czy na coś jeszcze? Serducho mu chyba podczas jazdy nie nawali z powodu otyłości... ::keke:

 

Zużycie paliwa, ale to wystarczy - bolid jedzie wolniej, zabierasz więcej paliwa. Pomyśl, o ile wolniej jedzie bolid z dodatkowymi 40kg paliwa - tyle będziesz tracił na każdym okrążeniu z kierowcą cięższym o 40kg.

Odnośnik do komentarza

Wie ktos moze dlaczego wyswietla mi sie blad podczas sciagania danych z konta do GPRO Organiser? Mam najnowsza wersje i net 1.1. Blad wyswietla sie podczas sciagania 'Finances', a pozniej w rubryce tej wyswietla cene jaka zaplacilem za Q2, choc wcale w nich jeszcze nie jechalem. Moze cos zle robie? Ktos jeszcze tak ma?

Odnośnik do komentarza

Problem rozwiązał się sam. Błąd przy ładowaniu finansów pojawiał się, gdy nie miałem jeszcze żadnej operacji za sobą. Po wydaniu 500,000$ błąd już nie wyskakuje i wszystko ładuje sie poprawnie. Widocznie program nie wie jak zinterpretować zero operacji finansowych na koncie użytkownika.

Odnośnik do komentarza

Jak wazny jest talent kierowcy? Przydaje sie to tylko do jazdy w deszczy czy jeszcze do czegos? A jezeli tylko do deszczu to jak czesto zdarza sie to podczas sezonu? Trudno mi znalezc kogos wywazonego, ale mam dosc ciekawego goscia na oku i jedynym mankamentem jest wlasnie niski talent (20). Drugi jest bardziej utalentowany, ale ma 0 staminy i wydaje mi sie, ze lepszy jest niski talent niz zerowa kondycja, zgadza sie? Z reszta i tak o moich kandydatow bije sie 3 managerow, wiec nie wiadomo czy sie uda. Jeden z tych kierowców punktowal i to nie najgorzej (20 GP, 52 punkty, 2 wygrane, 4 podium).

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...