Icon Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Wczoraj wyszła kolejna poprawka do Empire, Patch 1.5: Fixed a bug which which occasionally allowed factions who were not allied to be invited to join a warImproved campaign map performance Republics will no longer dispute a claim to a throne via a war of succession Fixed a crash when pathfinding for embarking/disembarking Fixed situation where balance-of-power bar on battle screen was not considering the correct set of reinforcements Made the decision of which third-party factions can be involved in a campaign battle slightly fairer Interceptions are no longer suppressed when blockading a port Fixed rare crash after naval battles Fixed rare crash caused by successful revolutionary armies containing units that were not permitted for the resulting government type Fixed crash in AI logic structures Reduced AI army clustering Improved AI invasion troop movement Various light infantry behaviour fixes Naval and Land unit balancing General AI improvements Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 8 Października 2009 Udostępnij Napisano 8 Października 2009 Empire - Warpath Campaign Całkiem niezły dodatek do Empire, ale nie wiem czy wart 7 euro :-k Fakt, że na Steam wszystko kosztuje wielokrotność tej kwoty, ale zawsze pozostaje pytanie dlaczego nie było tego w podstawce ;) Kampania całkiem przyjemna, choć troszkę CA poszło na łatwiznę kompletnie nie ruszając wojsk europejskich/amerykańskich. Można było choćby Amerykanom zrobić jednostki jak w "Droga do niepodległości". A tak, gdy spaliłem osady pionierów, to utworzyli "normalną" milicję zamiast jakiś Rangersów, pionierów, whatever. No ale zachodnimi krajami i tak nie da się grac, więc skupię się na Indianach. Każdej nacji zrobiono parę high-endowych jednostek, trochę imo przegiętych, ale wpisujących się w charakterystykę elitarnych oddziałów w TW. Ogólnie w bitwach trzeba troszkę kombinować, bo jedna salwa znosi "miejscowych" (zresztą każdy kto się bawił w kolonie to wie ;) ) Zmieniono zasięg łuczników, ale za to tzw. arkebuzerzy mają zasięg dalszy niż wraża piechota, co należy wykorzystywać. Konnica świetna w szarzy, ale potem ginie błyskawicznie. Podstawą jest manewr a nie jak w "zwykłych" bitwach naparzanka z bliska "kto więcej odstrzeli" ;) Zrobiono nowe drzewko rozwoju, całkiem fajne muszę powiedzieć, klimatyczne. Tak samo jak genialna (naprawdę) muza odpowiednia dla tematyki. Grafika - poza interfejsem bez zmian, choć wydaje mi się, że pola bitwy trochę "zamerykanizowano" - znaczy, widać, ze walczymy na prerii, a nie europejskiej łączce ;) W sumie dodatek skierowany do fanatyków TW, którzy muszą mieć wszytko do swojego Empire. Może skusić się na nią czytelnik Karola Maya; ktoś kto siedzi po uszy w indiańskich klimatach pewnie będzie kręcił nosem, bo są oczywiste uproszczenia. Ogólnie niezła rzecz, choć szkoda, że za 3 dychy. Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Dodatek Warpath aka Na wojennej ścieżce doczekał się wydania na płycie Dodatkowo są Elite Units of the West. Oczywiście "moja" wersja ze Steam była droższa Nigdy nie zrozumiem tego "fenomenu", że taniej wychodzi wydać coś w pudełku niż zassać od Valve :/ ale moja ocena dodatku zostaje niezmieniona, choć za 20 zeta wydaje się lepszy niż ten za 9 ojro ze Steam... Cytuj Odnośnik do komentarza
Icon Napisano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2009 Można już zamawiać Napoleon TW > link Ja na razie się powstrzymam z zakupem, bo nie dość, że nie będzie można grać Polską (bo jej po prostu historycznie nie ma na mapie kampanii), to jeszcze z zapowiedzi można wnioskować, że będzie to tylko ulepszony patch do Empire. Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2009 Nareszcie Znalazłem malutkiego moda, który pozwala zagrać każdą, ale to każda nacją w Empire (łącznie z piratami czy Eskimosami). Wczoraj sobie troszeczkę pograłem Dagestanem i jest to jazda bez trzymanki, bo każde posunięcie się liczy. Na początku z braku możliwości rozwoju najechałem jedynego kandydata - Gruzję. Pamiatkowa fota ze starcia :] Potem przez 30 kolejek miałem około 10 buntów, które mnie rujnowały, choć w sumie i tak nie miałem czego budować, bo wszystko już było "zapełnione". Nastała pora ataku - w pierwszej kolejności źle wybrałem najeżdżając Persję, która wydawała się o wiele słabsza niż Turcy. No to owszem, dwie armie starłem, ale potem nastąpił impas z braku pieniędzy i tureckiego noża w plecy. Na dwa fronty nie mamy szansy, więc reload. Druga próba - atak na Turków, a dokładnie kierunek Armenia i Mezopotamia. Przyszła armia z Anatolii i koniec - reload Trzecia próba - atak na Anatolię - bunty + kontratak z Mezopotamii, reload Dopiero za czwartym razem, w sojuszu z Persami najechałem Turków i gdy ja zająłem Armenię, to Persowie zrobili blitzkrieg w Mezopotamii, co zabezpieczyło mi południowa flankę. Tyle, że pojawił się kłopot, że nie dotrę do Syrii przed rozpędzona armią perską. Na szczęście dosłownie na kolejkę przed Persami zameldowałem się w Damaszku i stałem się światowym graczem Gra się doskonale, bo startujemy z poziomu karzełka i na początku - jak widać po ilości prób znalezieni "odpowiedniej" ścieżki rozwoju, mamy łamigłówki i zawijasy. Kłopotem podstawowym jest brak "dużego" miasta, tak więc brak solidnej bazy rozwoju z koszarami, arsenałami itp. W startowym Dagestaine miałem jedną farmę z owcami i koniec. Na szczęście w Gruzji była szkoła, więc mogłem rozwijać technologie rolnicze, bo wojskowych nie mogłem z braku koszar Dlatego jest takie parcie na zajęcie jakiegoś dużego miasta i chcąc nie chcąc musimy walczyć. Przynajmniej jest motywacja Kolejnym dużym kłopotem jest jednak to, że nie mamy budynku admiralicji, więc rozwój floty jest niemożliwy. A admiralicje są o ile się orientuję, tylko w stolicach "głównych" krajów. Więc żeby rozwijać flotę musimy naprawdę się postarać. Minusów w działaniu nie zauważyłem. Mogę handlować, zawierać sojusze, wymieniać się technologiami itp. Agenci wszelkich typów pojawiają się normalnie. Są warunki zwycięstw jak dla "normalnych" krajów. Gra się ani razu przez te 5-6 godzin nie wysypała. Minusem jest pewnie tylko to, że nie będzie bardziej wyszukanych jednostek, no ale umówmy się, ze 90% armii i tak stanowi zwykła liniowa, więc jakaś strata to nie jest. Szczerze polecam, doskonale odświeża Empire. Następny sejw chyba Szpitalnikami Link do moda i wątku na forum TW Cytuj Odnośnik do komentarza
Icon Napisano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2009 Ja z kolei zagrałem Gruzją. Na początek zawarłem sojusz z Persją i Dagestanem aby mieć zabezpieczoną północną i zachodnią granicę. Rozwój kraju rozpocząłem od podboju Imperium Osmańskiego, które na Bliskim Wschodzie ma opustoszone miasta bez wojska. Blitzkrieg i zajęcie Armenii, Egiptu, Jerozolimy, Ankary starczyły mi do rozwoju. Turcy podpisali ze mną pokój, miałem czas na rozwój. Przebudowa wiosek rybackich na porty handlowe przyczyniły się do zwiększenia handlu z innymi krajami. Wysłałem swoje Indiamany do Indii i Afryki. Kiedy sytuacja w kraju była już stabilna dokonałem zamachu stanu obalając króla. Zaznaczyć należy jednak, że grałem na najniższym poziomie trudności. Całkiem sympatycznie gra się najmniejszymi państewkami, bo nawet na najniższym poziomie trudności rozwój kraju trwa 3 razy dłużej niż w przypadku krajów rozwiniętych, które mają sporą liczbę prowincji. Nowy patch sprawił, że podbój prowincji kończy się nieustannymi buntami. Dopiero stłumienie 3-4 rebelii jest w stanie uspokoić niezadowolenie w regionie. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Jaki byście polecali najlepszy mod do Medievala II ? Bez dodatku Królestwa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Podymczak Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Od jakiegoś czasu nurtuje mnie identyczne pytanie. Zastanawiałem się nad modami wprowadzającymi nas w realia LoTR'a, ale dobry średniowieczny mod też by się nadał. Cytuj Odnośnik do komentarza
Icon Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Modek Midek by Zgrzybek jeżeli chodzi o ilość nowych prowincji i rozbudowę mapy kampanii. Anno Domini - Modyfikacja skierowana do graczy uwielbiających strategię oraz historyczną poprawność. Wprowadza do gry mapę ze 191 prowincjami, historycznie poprawne nazwiska postaci, nowe wydarzenia mające wpływ na rozgrywkę, zmiany w systemach reputacji, kosztach utrzymania armii oraz cechach generałów. To jedynie część modyfikacji wprowadzonych przez twórców tego znanego moda. Darth Mod - Mod dokonujący poważnych zmian w AI komputera, które mają wpływ na wszelkie elementy związane z bitwami oraz oblężeniami, wprowadzający nowe, bardziej uporządkowane i funkcjonalne formacje oraz szyki jednostek. Road to Jerusalem - Combo-mod zawierający w sobie wiele modyfikacji, m.in. mody >b>Dartha, Ultimate AI, Titles, Bishops, Princesses, Privy Council Mod, Byzantium Armor Progression, Retextured Blood oraz kilka własnych modyfikacji, począwszy od statystyk jednostek, przez skuteczność agentów, aż po poziom rolnictwa. Stainless Steel - Stainless Steel jest jednym z najpopularniejszych modów dostępnych dla graczy M2TW, wprowadzono całkowicie nową mapę (50 nowych prowincji),zwiększono odstępy między miastami, zlikwidowano i wprowadzono nowe surowce, dodano nowe frakcje - Ruś Kijowska,Aragonię i Templariuszy,SS zawiera bardzo znany "Ultimate AI" mod który poprawia AI komputera, wprowadzono masę nowych najemników oraz poprawiono ich występowanie,dodano nowych cech,tytułów i elementów RPG, zwiększono historyczność i dodano nowe wydarzenia (eventy), oprócz powyższych modyfikacji poprawiono działania agentów, budowę budynków, rekrutację wojsk, bitew i dodano nowe tekstury, symbole itd. Ultimate AI - jest jak do tej pory najlepszym modem ingerującym w AI komputera na mapie kampanii. Rozumie się przez to usprawnioną dyplomację, trwałość sojuszy, inteligencję komputera, zwiększone znaczenie religii oraz wielu innych współczynników wpływających na realizm gry. Teraz sobie odpowiedz czego oczekujesz od tego moda i ściągnij ten, który Ci najbardziej odpowiada. Wszystkie są sprawdzone i pewne. Cytuj Odnośnik do komentarza
marlox Napisano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Jaki byście polecali najlepszy mod do Medievala II ? Bez dodatku Królestwa. Moim zdaniem najlepszy który nie potrzebuje dodatku Kingdoms to Broken Crescent - super mod w którym możemy poprowadzić wyprawy krzyżowe aż po Indie... a tak na prawdę to objąć Królestwo Jerozolimy i podjąć wyzwanie. http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=274922 Cytuj Odnośnik do komentarza
Monti Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Co kilkanaście minut gra wychodzi mi do pulpitu, obojętne czy jest to jakaś większa bitwa, czy mapa kampanii. Najnowszy patch zainstalowany, tryb zgodności z Windows XP też próbowałem. Z tego co patrzyłem to w menedżerze zadań zużycie pamięci przy dużych bitwach dochodzi do 2 GB ( z 3,5), procesor mam czterordzeniowy i także nie widać że zbytnio się męczy ( ok. 50 % CPU :> ) Pamięć jądra jest malutka ( stronicowane 110, niestronicowane 44), ale nie wiem czy tak ma być bo się nie znam :/ Problemy z komputerem mam, ale w FMie grę wyłączają crash dumpy, a w innych dochodzi do jakichś błędów w renderowaniu grafiki, ale nie wychodzi do pulpitu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Brachu Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Włączyłem sobie Medka II i cisną mi się na klawę takie dwa pytania: 1)W jaki sposób można ustawić grywalna grę Polską ?? 2)Którym krajem zacząć na początek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 1) Najpierw musisz znaleźć plik descr_strat (u mnie ściezka dostępu to: E:\MTW2\data\world\maps\campaign\imperial_campaign). Potem przenosisz Polskę i inne kraje, którymi chciałbys zagrać z pozycji UNLOCKABLE do PLAYABLE. Tych NONPLAYABLE nie ruszaj 2) Anglią jest najprościej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Brachu Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 1) Najpierw musisz znaleźć plik descr_strat (u mnie ściezka dostępu to: E:\MTW2\data\world\maps\campaign\imperial_campaign). Potem przenosisz Polskę i inne kraje, którymi chciałbys zagrać z pozycji UNLOCKABLE do PLAYABLE. Tych NONPLAYABLE nie ruszaj 2) Anglią jest najprościej. Dziękować. Cytuj Odnośnik do komentarza
sefko1 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Co byście polecili, komuś kto ostatni raz grał w RomeTW? M2? Empire? Poczekać na Napoleona? Cytuj Odnośnik do komentarza
dragonfly Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Nawet Medieval 2 jeszcze cieszy. Ja katuję kampanię Egiptem i wciągnęło mnie na całego. Cytuj Odnośnik do komentarza
sefko1 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Też raczej skłaniam się do M2. Tańszy w sklepie. Mniej ramo/procko żerny. No i chyba ma mniej bugów, choć nie czytałem opinii o Empire po ostatnim patchu 1.5. Cytuj Odnośnik do komentarza
dragonfly Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Ja mam standardowego medka, nie Kingdoms. Na Allegro kupiłem za trzy dyszki. Modów jest od cholery, więc możesz sobie go ubarwić. Cytuj Odnośnik do komentarza
Brachu Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Medek II wciągnął mnie. W Empire nie grałem, bo jest net potrzebny. Włączyłem grę Polską i dopiero rozkimiam do czego są potrzebni kapłani Mam nawet jednego kardynała Cytuj Odnośnik do komentarza
sefko1 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 A jak wygląda sprawa patchów. Szukam trochę po internecie i się pogubiłem. Ostatni do wersji PL to 1.2 czy 1.3? I jak wygląda patchowanie Królestw? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.