Skocz do zawartości
Między 26 a 29 lipca w LIPINACH odbędzie się XVIII Zlot CMF. Serdecznie zapraszamy do zgłaszania się!
TEMAT ZLOTOWY
nalyr9

Wasze osiągnięcia z CM 03/04

Rekomendowane odpowiedzi

Jest ale chce odejść z klubu by szukać nowych wyzwań ;)

Tak miał zanim przyszedłem....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

@cichy768- ale o jakim opku piszesz? :D "Diabelska..."? tam się niestety nie udało z LE. w Irlandii o to powalczę ;)

a tu w CMie jakoś idzie, wyniki są z kosmosu, mało realistyczna wersja, ale jak pisałem wcześniej- idzie szybko i bezstresowo.

jak odejdę ze Stranraer będę miał wyzwanie w Irlandii. wezmę chyba od razu Shamrock Rovers.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

To moze Prejuce krzyknie "Będę go zjadl" i zapoluje na tytul mistrza kraju :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Tabelka ligowa po 19. kolejkach.

w League Cup odpadliśmy z Celticiem 2-1 w ćwierćfinale. w Scottish Cup 3. runda pokonaliśmy na wyjeździe Inverness 2-0 i w kolejnej rundzie zagramy z Aberdeen.

 

Rangers pozbyli się swojego menago Alexa McLeish`a i zaproponowali mi robotę. oczywiście odmówiłem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

ładny mecz, jeszcze chwila i stworzymy historię ;) - Scottish Cup Półfinał. a do 52. minuty przegrywaliśmy 0-3.

tabela ligowa. za to dostajemy 1,5 miliona ojro.

gdyby nie ja, to Aberdeen by wróciło na tron po 21 latach.

 

Scottish Cup jest nasze! podwójna korona zdobyta. opłacało się tego młodego ofensywnego pomocnika Brennana przestawić do ataku ;) kolejne milion ojro trafia na nasze konto.

jak na beniaminka to całkiem nieźle nam poszło. teraz idziemy do LM, tam powalczymy trochę. wielkich spotkań nie oczekuję, też zależy na kogo trafimy...

 

tylko ta Irlandia mi ucieka trochę w czasie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

MaKK tylko pogratulowac dobrego sezonu zakonczonego we wspanialy sposob zdobyciem dubletu :P ja sie pochwale ze udalo mi sie wygrac TME i PP co odbilo sie w koncu na zarobku na koniec sezonu ok 4 M zł a teraz powoli ide w strone LM w 2 rundzie wyeliminowalem FC Midtyljand a teraz w 3 rundzie na wyjezdzie wygralem z 3:2 z Dynamem Kijow i czas na rewanz co do transferow to wiadomo staram sie sciagac ludzi na wypozyczenia i za darmo :) w zeszlym sezonie zarobki z transferow siegnely 2.3 M zł a na poczatku jesieni udalo mi sie zarobic jak narazie 500 k zł no coz teraz walcze na 3 frontach i mam nadzieje ze cos sie ugra :P powodzenia innym życze szczególnie tobie MaKK :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No to co, to relacja z Górnika xd

Wyprzedaż trwa, niestety mam ciągutki do zagranicznych gwiazd i liczba "zagraniczniaków" się nie zmniejsza pomimo "wielkiej wyprz" którą urządziłem.

Ale:

Sezon(do końca zostały 4mecze):

1. Górnik 52 pkt.

2. Legia 44 pkt.

3. Sandecja 36 pkt.

 

Podsumowanie sezonu... taki meczyk 5 kolejki przed końcem: (a mogło być dużo więcej bramek xd)

http://img202.imageshack.us/img202/3019/gzwisla.png

 

wybijający się gracze:

Fernando Galvan 18 występów/ 14 bramek/ 7 asyst/ 7 gracz meczu (śr. ocena 8.00)

Txusta 7 występów/ 2 bramki/ 7 asyst/ 1 gracz meczu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

no to widze górnik idzie na majstra :) no mi sie udalo awansowac do oslawionej LM i zarobilem 17M zł i dzieki temu dlugi klubu zniknely a na koncie widnieje ladne 14 M zł no widac awans dal takze mozliwosci wieksze z karnetami i biletami i kaska leci :D:) ale niestety nie zmienia to faktu ze nadal w klubie mnie nie docieniaja nie chca rozbudowac mi bazy treningowej ani stadionu :( no coz sezon sie dopiero teraz zaczyna w grupie LM mam: Bayern M., Atletico M. i Lille wiec grupa dosc ciezka ale liczy sie awans :D z zawodnikow to caly czas zachwyca mnie duet srodkowy pomocnik Eun i napastnik Oskarsson no we dwojke potrafia rozmontowac obrone prawie kazdego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czekam aż SzKoDi ukróci takie talenciaki w bazie,jak Oskarsson,bo przecież ten typ się wszędzie sprawdza. Zbyt przekoksowany. O wiele realistycznej będzie grać bez takich zawodników,jak on już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Smigler sorki ale ja o nim nigdy nie slyszalem dla mnie najlepszym atakiem jaki zawsze mialem w kazdej ekipie w Cm-ie w kazdym zespole to Carlos Daniel Hidalgo i Anatoli Todorov ktorych gdzies tam kiedys moi skauci wypatrzyli i tak zostalo a w ŁKS-ie musze szukac alternatyw wiec sciagalem kogo sie dalo z wolnego transferu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Affellay w Wiśle. :D

 

Sprowadziłem go do Sandecji na wolnym, później sprzedałem do Górnika, a w tym sezonie jak objąłem górnika to go sprzedałem do wisły bo się nadarzyła okazja a ja miałem na oku Txusta który ma fenomenalne asysty xd 11 meczy i 10 astyst na koniec sezonu xd

Galvana w królach strzelców wyprzedził jedynie Baran (sandecja - też ja go sprowadziłem do klubu - a teraz widziałem, że nawet barca się nim interesowała :D)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

@cichy

 

spoko. Ja oskarssona miałem nawet w Chelsea. Koleś jest świetny. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Smigler co fakt to fakt ze strzela na zawolanie :P co do Affelaya w wisle no widze ze polska liga sie rozwija :D gwiazdy przychodza az milo popatrzec :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No ja gram na tym 1 upie, wiec obce ligi są nie zedytowane i jest dużo młodych tanich talanciaków xd

Ale fakt jest taki że do polskiej ligi ciężko ściągnąć zagraniczną gwazde, trzeba jej bardzo dużo zaoferować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A ten Pedro z Wisły to ?? :D Freddy Adu ? Wow :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

 

Mimo braku wolnego czasu nie mogłem sobie odmówić rozegrania sezony na nowej łatce od Szkodiego. Objąłem jako manager Polonie Bytom. Klub ma na początku dług 3 mln zł. Prognozy przedsezonowe nie są zbyt optymistyczne. Zapowiadał się długi i trudny sezon w którym trudno będzie uniknąć strefy spadkowej.

 

Na początku sprowadziłem do klubu Marcina Włodarczyka, Dariusza Kołodzieja, Krzysztofa Chrapka i Michała Karwana. Z tej czwórki mogę polecić Chrapka (23 mecze 15 goli i 3 asysty) tylko często trapią go kontuzję i Dariusza Kołodzieja (28 meczy 2 gole i 5 asyst) może nie powala statystykami ale był czołową postacią w moim zespole. W drużynie, którą objąłem nie doceniałem na początku kilku zawodników. Warto zwrócić uwagę na Michała Plokarza (12(5) meczy 10 goli i 4 asysty) , Dawida Cempa (24(2) mecze 10 goli i 9 asyst) i Kamila Białkowskiego (32 mecze 5 goli i 6 asyst). Ostoją obrony był Jacek Broniewicz i James Sinclair. Z młodych zawodników dobrze zapowiada się Kamil Wałęsa, Paweł Ancalewicz i Dawid Krzemień.

 

W Pucharze Polski odpadłem już na początku z Jarotą. Po pierwszej części sezonu zajmowałem 11 miejsce. Na końcu znalazłem się na 8 pozycji. Gdy nie moje błędy byłaby szansa na baraże do T-ME ale mówi się trudno ;) może następny sezon będzie lepszy.

 

Na koniec sezonu dług klubu niestety wzrósł do 6 mln i będzie trzeba mocno zacisnąć pasa aby nie zbankrutować ;/

 

W Polonii najbardziej sprawdziła się taktyka 4-4-2 z nastawieniem defensywnym i grą z kontry. Próbowałem taktyk ofensywnych ale zawsze kończyło się tęgim laniem. Oczywiście udawało mi się wygrać z ŁKS 4-1 ale większość meczy z takim nastawieniem przegrywałem.

 

Podsumowując, sezon można uznać za udany. 8 miejsce to całkiem dobry wynik ale cieniem kładzie się na nim dług klubu i to że była szansa na dużo lepsze miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No to relacja z dzisiejszej gry ;P

W TME zostałem wybrany na 1 miejscu jako faworyci rozgrywek, co mnie zdziwiło troszkę, bo legia ma wg mnie dużo lepszy skład, finanse, droższych piłkarzy itp :)

PP - Jak na razie gładko Pogoń 3-0,

Widzew do przerwy przegrywałem 1-0 (po takim dziwnym błędzie gry bo obrońca podał lekko do bramkarza, a on po prostu nie ruszył się z miejsca i piłka wtoczyła się do bramki). W drugiej połowie już atakowałem ja... i tu kolejne dziwne zdarzenie, 1 bramka wpadła z karnego, po faulu na moim napastniku i 2 bramka też padła z karnego po ręce w polu karnym jednego z obrońców widzewa :D Mecz zakończył się wynikiem 2-1, teraz kolej na Bełchatów.

LM - 2mecz z Kowno [litwa] (5-1), póżniej wylosowałem barce :(

1 mecz (1-2), 2 mecz (0-0) no i się pożegnałem w 3 fazie kwf. choć barcelona nie istniała w rewanżu wgl. Moi grajkowie atakowali bramke przez cały mecz, a txusta potrafił nawet przejść z pod mojej bramki, przejść 4 zawodników ale tak samo jak w innych akcjach po prostu nie umieli wykończyć. No i Valdes który grał na 9/10 i został zawodnikiem meczu.

 

EDIT: Szukałem bramkarza i przypadkiem wpadłem na takiego słodziaka ze znanym mi nazwiskiem :D

Był wystawiony za 30k euro i zarabiał 300 tyg. (więc to bardzo mało, patrząc na to że w górniku zgromadziłem już 12mln i moge oferować 15k tyg. płacy xd)

http://img703.imageshack.us/img703/5568/velosoc.png

No i taka mała gwiazdka wzmocni mój skład przy kolejnym okienku transferowym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

O jakim bramkarzu mowisz Boixos?

 

Affelay to w tej Wisle ile ma lat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×