Skocz do zawartości
Vami

Hall of Fame

Rekomendowane odpowiedzi

Sporządziłem w Excelu listę zjazdowiczów. Liczę na Was, byście pomogli mi ją udoskonalić.

 

:gool:Zlotowicze :gool:

 

Błędy:

- niekompletny skład z Pieczysk (2003)

- brak zapewne wielu osób, które dojechały na 1 dzień/noc, a nie były ujęte w tematach organizacyjnych (na podst. których sporządzono listę)

- wpisani zjazdowicze, którzy zapłacili, acz nie dojechali, z powodu jak wyżej

 

W tym temacie zgłaszajcie rzeczy do poprawki. Zróbmy w końcu porządne archiwum zlotowe :)

 

Przede wszystkim apeluję do uczestników III Zjazdu w Pieczyskach, na którym mnie nie było ;)

 

Lista aktualna na 23.07.2012 godz. 11:25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

- Qcz i Rem-8 byli w Sielpi.

- Henkela nie było w Antoninie

- wwosik był w Soczewce

 

ciąg dalszy zapewne nastąpi ;)

 

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Byłem w Pieczyskach. Kojarzę też na pewno stamtąd chociażby Pereza. Podobnie jak małoletniego Speeda, Vadera czy też Krzyśka Ścibiorka.

 

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Super. Kto jeszcze był w Pieczyskach?

 

De Raph dał mi skład z Łodzi :*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Łba sobie uciąć nie dam, ale wydaje mi się, że ze mną do Pieczysk jechali Fat, Vader i Guli (?). Plus Nigel, który dosiadł się na dworcu w Bydgoszczy.

 

Na 99% silnie reprezentowana była standardowo grupa poznańska (Qcz, charlee, Barola, wspomniany Speed, Profesor). Kojarzę też AmicęFana, ale nie wiem, czy w tym przypadku już mi się spotkania w Poznaniu ze zlotem nie mieszają.

 

Edyta natomiast podpowiada osobę lakersa.

 

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Vami, ja byłem jeszcze rok wcześniej w Pieczyskach.

 

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Kojarzę też AmicęFana, ale nie wiem, czy w tym przypadku już mi się spotkania w Poznaniu ze zlotem nie mieszają.

 

AmicaFan był tylko w Sierakowie.

 

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czyli kojarzę go ze spotkania w Poznaniu. Po ośmiu latach mogło mi się pomieszać ;)

 

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Takich kilka pytań:

 

1) Czy wwosika nie było w: Sierakowie i Gołuchowie?

2) Czy enchanter nie opuścił żadnego zlotu od Pieczysk?

3) Czy Vadoxa nie było w Soczewce?

4) Czy Barola miał trzyletnią przerwę w zlotach (2006, 2007, 2008)?

5) Czy Barmana nie było w Kobylej Górze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Fubert w Pieczyskach? Raczej na bank. W Sulejowie Beboka nie było na pewno. Do Pieczysk spokojnie możesz dorzucić Kangora.

 

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Takich kilka pytań:

 

1) Czy Qcz nie opuścił żadnego zlotu od Sierakowa?

2) Czy wwosika nie było w: Sierakowie, Pieczyskach, Gołuchowie?

3) Czy enchanter nie opuścił żadnego zlotu od Pieczysk?

4) Czy charleego nie było w Kobylej Górze?

5) Czy Vadoxa nie było w Soczewce?

6) Czy Beboka nie było w Sulejowie i Gołuchowie?

7) Czy Barola miał trzyletnią przerwę w zlotach (2006, 2007, 2008)?

8) Czy Vlad nie pojechał do Sulejowa? (Woodstock?)

9) Czy Barmana nie było w Kobylej Górze i Soczewce?

10) Czy Fubert był w Pieczyskach?

11) Czy Smętek pojawił się dopiero w Kobylej Górze? (wydaje mi się, że wcześniej...)

 

 

itd.

 

1) TAK

2) Głowy nie dam, ale wwosik chyba był w PIeczyskach

4) TAK

8) TAK

9) Barman był w Soczewce

11) Smętek był na bank w Sulejowie

 

Tyle z głowy. Jak będę w domu będę mądrzejszy.

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Beboka w Gołuchowie nie było.

Smętek był w Sulejowie.

 

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Fubert był w Gołuchowie

Soku był w Pieczyskach

 

 

3) Czy Vadoxa nie było w Soczewce? NIE był

5) Czy Barmana nie było w Kobylej Górze? Nie był

 

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czy Plastek aby nie był w Pieczyskach? Kojarzę, że gdy ekipa poznańska jako pierwsza dojeżdżała na miejsce, czekał już na nas taki szczupły koleś w okularach i z długimi włosami. Qcz powinien go lepiej pamiętać.

 

Fubert w Pieczyskach był na 100%, waletował w naszym domku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Tak był Plastek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

To był Plastek na 100%. Tak charakterystycznego gościa się nie zapomina :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Konkurent był w Pieczyskach

Fenomen był w Soczewce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Updated!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Debiut Smetka - 2006, a nie 2007 (na liscie zlotu '06 widnieje, pewnie reczne wpisywanie daty debiutu spowodowalo blad).

 

DONE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

szery za cztey :muza:

 

Sulejów 2006, naturlich :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...