pakoczesiu Napisano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2012 Dzieki za fatyge - troche niepotrzebnie jednak, bo nie tego oczekiwalem. Az glupio to pisac... Tak czy siak - uzyles jakiejs funkcji czy kreatora? Cytuj Odnośnik do komentarza
jasonx Napisano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2012 A czego potrzebujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza
pakoczesiu Napisano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2012 Potrzebuje wiedziec, jak - najlepiej w Wordzie - stworzyc kalendarz. ;) W wersji 2010 nie ma kreatora, a dostepne szablony nie odpowiadaja mi. Chcialbym sam ustalic szerokosc, rodzaj ramki, formatowanie dat, etc. Chyba ze istnieje jakis program do takich spraw. Cytuj Odnośnik do komentarza
jasonx Napisano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2012 http://office.microsoft.com/download/file.aspx?AssetId=TS010283371&lc=pl%2DPL&ax=1&CTT=204 moze to? Poza tym jaki problem, z mojego mozesz skopiowac same dane, a sam sobie przygotuj format. Cytuj Odnośnik do komentarza
pakoczesiu Napisano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2012 O, ten drugi to strzal w dziesiatke. Dziekuje! Cytuj Odnośnik do komentarza
jasonx Napisano 22 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2012 Moje pytanko - ktory z "darmowych" odpowiedników MSO jest darmowy takze dla firm/instytucji? I czy którys z tych darmowych potrafi bez problemu obłużyć makra z Excela? Cytuj Odnośnik do komentarza
zovalik Napisano 22 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2012 Libre Office jest darmowy do osobistego i komercyjnego użytkowania. Co do makr to nie mam pojęcia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 22 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2012 Libre Office nie radzi sobie z excelowymi makrami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sopell Napisano 2 Marca 2012 Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 IMO - z Excelowymi makrami to i sam Office sobie nie radzi, jeśli były pisane w innych wersjach Excela. Zmiana lokalizacji bibliotek VBA (bodajże od wersji 2007) i wcięcie niektórych już sprawiło, że Excel się wykładał. Sugeruje sprawdzić organoleptycznie na konkretnym zestawieniu program/makro. Cytuj Odnośnik do komentarza
Meler Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 Yo, mam problem z vlookup. Jak wiecie składnia jest =vlookup (co,gdzie,kolumna,TRUE or FALSE) i o tą ostatnią część chodzi - otóż niezależnie czy tworzymy formułe z kreatora czy piszemy ręcznie wartość znika po wciśnięciu entera i wyniki generują się tak jakby było TRUE, a ma być FALSE of kors ANy ideas? Przeisntalowano cały office, wszelkie SP zaisntalowane, bez sukcesu Cytuj Odnośnik do komentarza
shqvarny Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 Podepnij jakiś przykładowy arkusz. Wpisujesz false, czy 0? Niby róznicy brak, ale jak coś nie śmiga, to warto wszystko sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza
Meler Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 Yo, nie napisałem bo nie miałem czasu, ale problem okazał się lolowy, kolo miał ustawione regional settings tak, że zamiast przecinka robił się ; czy jakoś tak i po prostu obcinało wszytko po tym znaku Case closed, dzięki za chęci Cytuj Odnośnik do komentarza
Keith Flint Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Mam zagwozdkę, jak ustawić aby obszar miedzy dwoma seriami danych był w innym kolorze niż reszta wykresu? Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 nie do końca kminię... możesz zrobić print screen i zakreskować obszar, który chcesz zakolorować ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Keith Flint Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 http://i44.tinypic.com/2celmk6.png chodzi o wykres tego typu, co zrobić żeby zakolorować taki obszar jak na screenie. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 możesz gdzie indziej wrzucić, nie chce się otworzyć pod żadną przeglądarką, tpic widocznie przeciążone Cytuj Odnośnik do komentarza
Keith Flint Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 http://www.picshot.pl/public/view/full/84909 Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 środowisko MSO 2010 nie umożliwa takiego formatowania, pozostaje Ci Gimp Cytuj Odnośnik do komentarza
Keith Flint Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 A jeszcze jedno pytanko, chce zrobić etykiety dla wartości do wykresu Webb'a (oś x - przyrost naturalny, oś y - saldo migracji) z poszczególnymi latami. Jak chce dać normalne etykiety, to mi daje wartości osi x, lub y, a ja chce dać te daty. Czy to jest do zrobienia w office, czy też bede musiał sie pomeczyc z jakmis graficznym programem. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 co należy rozumieć przez wspomniane przez Ciebie etykiety ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.