Mariolo Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Czy ktoś z Was się orientuje jak zrobić w Excelu terminarz wraz z tabelą? Chodzi mi o taki piłkarski terminarz. Coś takiego jak jest na stronie Excely.com - na przykład http://www.excely.com/football/euro2008/euro2008.zip Cytuj Odnośnik do komentarza
og02r Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 makra trzeba pisać, bo bez makr nie zrobisz chyba automatycznego sortowania teamow w tabeli. Cytuj Odnośnik do komentarza
Brudinho Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 Wie ktoś jak wstawić tło pod tekst w wersji 2003 bodajże? Cytuj Odnośnik do komentarza
jasonx Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 Wstaw obraz z pilku a potem formatuj obraz -> układ -> za tekstem. O to Ci chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza
Karwas Napisano 8 Maja 2008 Udostępnij Napisano 8 Maja 2008 Wie ktoś skąd można ściągnąć nowe motywy do powerpointa 2003? Te ze strony microsoftu mnie nie satysfakcjonują. Cytuj Odnośnik do komentarza
grepio Napisano 2 Września 2008 Udostępnij Napisano 2 Września 2008 czy można prezentację zapisaną w Power Point 2007 otworzyć na MS Office 2003? Cytuj Odnośnik do komentarza
Pientka Napisano 2 Września 2008 Udostępnij Napisano 2 Września 2008 @frepio - tak jesli jest zapisana w formacie nie xml czyli .ppt a nie .pptx @Karwas Wujek nie boli Cytuj Odnośnik do komentarza
Paulus Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Mam w Excelu kolumnę około 100 liczb, o wartościach od 1 do 5, potrzebuję sprawdzić ile jest 1, ile 2, ile 3 itd. Niby najprościej policzyć ręcznie ale może jest jakaś formuła Cytuj Odnośnik do komentarza
T-m Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Nie wiem którego office masz, ale w 07 to jest w funkcjach bazy danych: bd.ile.rekordów (baza;pole;kryteria) Cytuj Odnośnik do komentarza
krk924 Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Użyj funkcji "Licz.jeżeli": LICZ.JEŻELI(zakres;kryteria) Cytuj Odnośnik do komentarza
T-m Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Użyj funkcji "Licz.jeżeli": LICZ.JEŻELI(zakres;kryteria) Wtedy zliczy mu sumę wszystkich np. jedynek :-) Cytuj Odnośnik do komentarza
krk924 Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Użyj funkcji "Licz.jeżeli": LICZ.JEŻELI(zakres;kryteria) Wtedy zliczy mu sumę wszystkich np. jedynek :-) Nie. Ta funkcja zliczy mu ile jest np. jedynek. Funckja SUMA.JEŻELI zliczy mu sumę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paulus Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Dzięki, LICZ.JEŻELI(zakres;kryteria), działa wyśmienicie. Cytuj Odnośnik do komentarza
xemi Napisano 4 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2008 czy można prezentację zapisaną w Power Point 2007 otworzyć na MS Office 2003? Jest dodatek do Office 2003 zeby otwieral dokumenty z 2007, ale nie testowalem tego w PowerPoincie. Jesli cie to nadal interesuje to sprawdze i ci najwyzej podesle ten dodatek jak nie znajdziesz na necie. Cytuj Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 Za bardzo sie nie znam na Wordzie, wiec moze ktos mi moze pomoc. Jak zrobic takie ustawienie na stronie, ktore przypomialoby pierwsza strone gazety. Chodzi mi o duzy tytul na gorze, a potem tekst i zdjecia w boksach umieszczonych w 3 kolumnach. Wiem jak zrobic 3 kolumny, ale nie moge ustawic tak by zaczynaly sie one dopiero od pewnego miejsa na stornie, pod glownym tytulem. Z gory dzieki za pomoca Cytuj Odnośnik do komentarza
Henkel Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 Za bardzo sie nie znam na Wordzie, wiec moze ktos mi moze pomoc. Jak zrobic takie ustawienie na stronie, ktore przypomialoby pierwsza strone gazety. Chodzi mi o duzy tytul na gorze, a potem tekst i zdjecia w boksach umieszczonych w 3 kolumnach. Wiem jak zrobic 3 kolumny, ale nie moge ustawic tak by zaczynaly sie one dopiero od pewnego miejsa na stornie, pod glownym tytulem. Z gory dzieki za pomoca zrob sobie 3 kolumnowa tabele, usun obramowanie i bedziesz mogl nad nia wpisac co tylko zechcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza
barman Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 a czy tego nie mylisz z Exelem? Bo ja takie rzeczy, ze szpaltami robię w exelu, wiec stąd moje pytanie. a tak wogóle, to chyba lepiej takie coś zrobić w exelu. Scalanie komórek, wyrównywanie, poziomowanie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pientka Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 Najlepiej to poszukaj gotowego szablonu Na necie na pewno coś znajdziesz. W Office 2007 w opcji nowy jest możliwość pobrania z zasobów microsoft.com jakiś szablon, warto tam poszukać bo bardzo ciekawe są niektóre. Ofkoz musisz mieć oryginał Cytuj Odnośnik do komentarza
grepio Napisano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2009 mam pytanie: chodzi mi o możliwość korzystania z excela jako bazy danych ; jeżeli mam w arkuszu listę pacjentów wg schematu: lp. Imię i Nazwisko. PESEL. Adres Zamieszkania itd- chciałbym móc korzystać przy kolejnych arkuszach w ten sposób aby wpisując PESEL- wyskakiwało nazwisko i imię- czy jest to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza
og02r Napisano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2009 Jest. Używa się wyszukaj poziomo o ile dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.