Skocz do zawartości
Między 26 a 29 lipca w LIPINACH odbędzie się XVIII Zlot CMF. Serdecznie zapraszamy do zgłaszania się!
TEMAT ZLOTOWY

Rekomendowane odpowiedzi

Czas na temat o drukarkach.

Problem w tym jakże potrzebnym sprzętem pojawia się w mnie średnio raz na trzy-cztery lata.

Właśnie tyle wytrzymał mój Canon i320. Wczoraj wyskoczył komunikat o "nie zainstalowanej głowicy". Z tego co czytaliśmy może oznaczać to koniec naszej drukarki. Trudno, trzeba będzie zakupić nową. I tutaj pojawia się problem. Poszukujemy solidnej drukarki w cenie do 300 zł. Wpadliśmy na taki sprzęt -> http://znak.pl/index.php?cid=52&scid=1...d=drlSamML2010P . Co wy na to? Opłaca się? Poradźcie moi drodzy :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja z kolei polecam Canona XP1500. Sam takowego posiadam. Nie był może tani, ale jest bardzo ekonomiczny i szybko się zwraca (tani tusz).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Zakupliliśmy z bratem HP LJ 1018. Nieduża, zgrabna, tania z dobrą jakością wydruku. Wreszcie można normalnie drukować.

Zobaczymy jak będzie z eksploatacją :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Pomóżcie mi, bo się chyba załamię. Skończył mi się tusz do drukarki. Kupiłem nowy i chcę wydrukować magisterkę. Niestety ciągle drukuje z plamami i przerwaniami. Uprzedzę, że wszedłem w opcje konserwacji i chyba z 10 stron zużyłem na czyszczenie głowic, rolek itd. Mimo wszystko drukarka dalej drukuje w gównianej jakości. Macie jakieś rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Pomóżcie mi, bo się chyba załamię. Skończył mi się tusz do drukarki. Kupiłem nowy i chcę wydrukować magisterkę. Niestety ciągle drukuje z plamami i przerwaniami. Uprzedzę, że wszedłem w opcje konserwacji i chyba z 10 stron zużyłem na czyszczenie głowic, rolek itd. Mimo wszystko drukarka dalej drukuje w gównianej jakości. Macie jakieś rady?

 

 

Ja mialem takie przygody 2 razy:

1) Kupilem zestaw do uzupelniania tuszu i za duzo tego tuszy wstrzyknolem do pojemnika

2) Tusz kiepskiej jakosci, skusilem sie na cene

Objawy byly takie o jakich piszesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mam pytanie, poszukuje nowych tuszow do HP 920c nie koniecznie oryginalnych i w miare tanio. Moze mi ktos cos polecic? Na allegro jest masa tego, ale ze nie mam doswiadczenia to wole w ciemno nie kupowac. prosze orade ;)

 

PS. Dodam tylko ze kolory tuszy to 78 i 15. Nie mam tez zamiaru we wlasnym zakresie ich napeniac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja polecam drukarki HP. pracuje w serwisie komp w duzej firmie i praktycznie mamy tylke tej firmy drukarki. Jesli juz trafi do nas do naprawy, to jest to raczej konserwacja, ktora polega na jej rozebraniu na zcesci, przedmuchaniu sprezonym powietrzem z kurzu, wymyciu wszystkich mozliwych rzeczy, nasmarowaniu gum odpowienimi preparatami;) i zlozeniu. Tak wiec drukarki te do nas trafiaja glownie dlatego ze nie chca ciagnac papieru, czego przyczyna jest poprostu brud. W laserowych zurzywa sie jeszcze separator no i wtedy nalezy go wymienic. tak ze wydaje mi sie ze te drukarki sa dosc niezawodne, a ich ewentualna konserwacja nie jest uciazliwa (no jesli sie chce to samemu robic, to niestety trzeba miec klucze torx )

 

A co do tuszu to nie polecam nie oryginalnych, strasznie one brudza wszystko w srodku drukarki.

 

dragonfly: sprobuj spirytusem przeczyscic stytki na pojemniku z tyszem, oraz w 'karetce' a takze na pojemniku miejsce skad tysz sie wydostaje (ewentualnie nalej do jakiejs miseczki goracej wody i wsadz tam na jakis czas pojemniki, ale tylko tak zeby zanurzone bylo miejsce skad sie wydostaje tus (styki zeby bylo nad woda) ale to zazwyczaj pomaga jesli tysz jest zaschniety.

Jesli pojemniki dlugo lze poza drukarka, to zalecam zaklejenie ich tasma klejaca (styki oraz miejsce skad wychodzi tusz) po tem oczywiscie myjemy te miejsac z kleju spirytusem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
A co do tuszu to nie polecam nie oryginalnych, strasznie one brudza wszystko w srodku drukarki.

Co masz na myśli? Jeśli tusz jest nieoryginalny, ale nie napełniany, tylko po prostu innej firmy może brudzić drukarkę? Rozwiń to. Pytam, gdyż chcę zebrać jakieś informacje przed zakupem nowych tuszy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
A co do tuszu to nie polecam nie oryginalnych, strasznie one brudza wszystko w srodku drukarki.

Co masz na myśli? Jeśli tusz jest nieoryginalny, ale nie napełniany, tylko po prostu innej firmy może brudzić drukarkę? Rozwiń to. Pytam, gdyż chcę zebrać jakieś informacje przed zakupem nowych tuszy :]

Chodzi mi o to ze nie polecam za bardzo tuszy regenerowanych, najlepiej oryginalne, tylko jak wiadomo drukarki sa sprzedawane ponizej kosztow produkcji, a producenci sobie odbijaja wlasnie na tyszach:/ Tak ze niestety oryginalne sa dosc drogie w porownaniu z regenerowanymi. Nie mowie ze bedzie Ci sie z tego tonera lało czy cos, ale moze sie tak zdazyc, napewno jest wieksze prawdopodobienstwo niz z oryginalnego. Zalana drukarka przez taki tusz niewyglada ciekawie:p mycie w rekawiczkach nawet nie uchroni przed duzym pobrudzeniam:P

Jesli mozesz to kup oryginalne, ale wiadomo ze cena tez sie liczy, wiec jak kupisz regenerowane to amm nadzieje e nic zlego sie nie stanie (tzn ze nie zaleja drukarki) Regenerowane nie sa najgorsze, no ale zdecydowanie lepsze sa oryginalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Poszuję do firmy w miarę taniego, przedewszystkim funkcjonalnego urządzenia wielofunkcyjnego, które zawierałoby drukarkę, ksero, faks i skaner. Myślę, że nie będę drukował więcej niż 1000 stron miesięcznie. Może ktoś coś poleci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mam domową sieć LAN. Chciałbym sobie udostępnić drukarkę. I stąd moje ptanie: co się dzieje w wpadku gdy chcę wydrukować coś ale komputer do którego podpięta jest drukarka jest wyłączony. Dokumenty do druku czekają na włączenie kompa w jakiejś kolejce czy po prostu wyskakuje błąd, że drukarka nie jest dostępna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mam problem ze swoją hp3550 otóż nie mogę jej zainstalować. Na początku zaczęła wariować dźwięk usb powtarzał się co pare sekund, później coś jej się odwidziało i postanowiła się nie włączać :| Jak naciskam przycisk power zapala się na sekundę światło, dźwięk usb i gaśnie. :( Serio nie wiem o co tutaj chodzi....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Po wielu latach wreszcie zdecydowałem się na zakup drukarki (ew. urządzenia wielofunkcyjnego), nie mam jednak pojęcia co powinienem wybrać. Drukować będę mało, parę stron w miesiącu, na pewno nie regularnie. Zależy mi na tym, by nawet dość długie przerwy w drukowaniu nie powodowały zasychania głowicy ani żadnych takich niespodzianek :) Właściwie żadne parametry mnie nie obchodzą - kluczowy jest koszt eksploatacji i długość życia sprzętu. Co lepiej wybrać, atramentówkę czy laserową? Z chęcią obejrzę również propozycje konkretnych modeli :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Zakupliliśmy z bratem HP LJ 1018. Nieduża, zgrabna, tania z dobrą jakością wydruku. Wreszcie można normalnie drukować.

Zobaczymy jak będzie z eksploatacją :) .

minelo 5 miesiecy i jak?

Mojej kobiecie sie wlasnie skopalo urzadzenie wielofunkcyjne HP z drukarka atramentowa. Duzo drukuje i kurcze malo ekonomiczne to jest. Na ile stron starcza lasorowka? Wujak jak u Ciebie z tym?

Czy ktos mial do czynienia z urzadzeniem wielofunkcyjnym ale laserowym? Znalazlem cos takiego..ale czy to zjadliwe wogole?

http://www.komputronik.pl/Drukarki/Hewlett...pelny,id,32080/

http://www.komputronik.pl/Drukarki/Brother...pelny,id,45015/

http://www.komputronik.pl/Drukarki/Canon/l...pelny,id,39133/

 

Pytanie laika:

rozdzielczość druku w czerni600 x 600 dpi im wiecej tym lepiej czy jak? Jaki jest wymog-standart przy drukowaniu glownie tekstu?

rozdzielczość skanera600 x 1200 dpi Jaki tu standart-norma?

 

dzieki za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Mam domową sieć LAN. Chciałbym sobie udostępnić drukarkę. I stąd moje ptanie: co się dzieje w wpadku gdy chcę wydrukować coś ale komputer do którego podpięta jest drukarka jest wyłączony. Dokumenty do druku czekają na włączenie kompa w jakiejś kolejce czy po prostu wyskakuje błąd, że drukarka nie jest dostępna?

najprościej wyposażyć się w drukarkę z możliwym bezpośrednim podłączeniem do sieci :) wtedy nie jesteś zależny od posiada komputera, do którego podłączona jest drukarka :) ja tak zrobiłem i mogę z całą świadomością powiedzieć, że takie rozwiązanie jest bardzo komfortowe :)

 

a to jak się zachowa drukarka w Twoim przypadku to trudno powiedzieć; wydaje mi się, że to może zależeć od modelu, ale moim zdaniem najbardziej prawdopodobne jest kolejkowanie dokumentów i wykonanie zaplanowanych działań po włączeniu drugiego komputera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czy jest możliwość wydrukowania konturów herbu o wielkości 1m. Kiedyś słyszałem o opcji "wydruk plakatowy", ale nie wiem czy moje urządzenie wielofunkcyjne (hp psc 1210) to obsługuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czy Canon PIXMA iP2500 jest dobrym zakupem w tym przedziale cenowym? Do 200 zł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×