Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, Morpheus napisał:

Duży masz progres ciężaru w martwym? Przyznam, że z plecami mam największy problem. Jestem teraz na etapie 70-75 kg i ciężko mi ruszyć dalej. Fakt, że ważę 74, więc tragedii nie ma.

Generalnie teraz ćwiczę raptem od dwóch tygodni, ale poprzednio jak na redukcje to szło całkiem niezle. Zaczynałem od 40kg i dokładając najpierw po 5kg, później po 2,5 doszedłem do 85kg.

 

Pozniej przestałem ćwiczyć, ale myśle że dalej bym progresowal do tych 95 na pewno. Może spróbuj sobie zrobić jakiś deload ze zwiekszona ilością powtórzeń? Albo micro plates - u mnie na siłowni najmniejsze są 1,25 ale na innej miałem kiedyś 0,75.

 

Na razie muszę popracować nad technika i się ponagrywać jak ćwiczę, bo czuję „zmęczenie” w lędźwiach czasami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Z tym zmniejszeniem ciężaru właśnie kminiłem. Chyba trzeba będzie tak zrobić :eusa_shhh:

Też u siebie mam najmniejsze 1,25, a to jednak już spora różnica przy 100% obciążenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, lad napisał:

Ja zrzucam sadło, bo znowu awansowałem do kategorii heavy weight w kilka miesięcy (z 85 na 93). Generalnie poza treningiem siłowym i liczeniem kalorii nie robię nic dodatkowo - jedyne cardio jakie mam to w pracy. Waga leci w dół spokojnym tempe

 

Co do treningu, to ja postanowiłem się zresetować i jadę 5x5 (uż. @Gabe też to chyba robił) dla początkujących, czyli podobnie jak @Morpheus trening wszystkich partii 3 x tygodniowo z niewielką ilością izolowanych ćwiczeń.

 

U mnie jest tak. Niektóre ćwiczenia po angielsku, bo nie chce mi się szukać tłumaczeń. Ale wystarczy przekopiować do google.

 

Wtorek:

Przysiady ze sztangą na barkach 5x5

Wiosłowanie w opadzie 5x5

Wyciskanie ławka pozioma 5x5

Push press 5x5

Cable rope triceps 3x10

Wznosy hantli bokiem 3x10

Łydki 3x10

 

Czwartek:

Martwy ciąg 5x5

Podciąganie nachwytem 5x5

Wyciskanie ławka skos 5x5

Overhead press 5x5

Barbell curls 3x10

Bent over flyes 3x10

Łydki 3x10

 

Sobota:

Przysiady 5x5

Pendlay rows 5x5

Pompki na poręczach 5x5

Single arm DB shoulder press 5x5

Cable front raises 3x10

Łydki 3x10

 

Spokojnie mogę taki trening polecić każdemu na dobre pół roku ćwiczenia. Oczywiście z każdym treningiem trzeba dokładać ciężaru i bić swoje rekordy (i szlifować technikę na deloadach co jakiś czas), bo z tego największa przyjemność.

Fajny plan, może też go u siebie zastosuję, bo póki co robię tylko te podstawowe 5x5, chociaż nie chcę przesadzić, bo 2xtyg gram sobie w piłkę. Generalnie w piątkach najfajniejszy jest progres siłowy, nic tak nie cieszy jak świadomość że jest się coraz silniejszym. W moim najlepszym okresie dojechalem do prawie 110 kg w przysiadzie w serii, no ale potem mi się odechciało i teraz znowu lecę od 50. Póki co dokładam co 5 kg na treningu i nie mam jakichś strasznych problemów. Chciałbym do końca roku robić stówę w przysiadzie i 150 w martwym.

  • Lubię! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość MitnickMike

Ciężar jest tylko "środkiem" do osiągnięcia celu a nie celem samym w sobie :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czy ja wiem? Jeden ćwiczy dla wyglądu, inny dla siły. Poza tym tylko wówczas, gdy się złapie to sensowne minimum na ciężarach to dalsze ćwiczenia są zdecydowanie bardziej efektywne.

  • Lubię! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
18 minut temu, MitnickMike napisał:

Ciężar jest tylko "środkiem" do osiągnięcia celu a nie celem samym w sobie :roll:

Zależy co kto lubi i po co ćwiczy. Mnie np. nic nie motywuje bardziej niż dopisywanie sobie coraz większych ciężarów do danego ćwiczenia. Oczywiście w ramach rozsądku i z minimalizowaniem ryzyka kontuzji.

  • Lubię! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość MitnickMike

Ja podchodziłem do tego zawsze na zasadzie "mam wyglądać" a nie "mam wyjebać xxx kg na płaskiej". Oczywiście w czasach świetlności zdarzały się głupie bicia rekordów w stylu 165kg na płaskiej lub rozgrzewka 110kg sztangą co by ludzie widzieli :kekeke: Ale po czasie mogę stwierdzić, że lepiej było się skupić na technice i czuciu mięśnia. Jeżeli masz "czucie" na 50kg to super, jak go nie masz to zwiększ (lub zmniejsz, wiadomo o co chodzi). Obserwuj ciało, trzymaj michę i nie wierz, że goście z 45cm w łapie ćwiczą na ryżu i kurczaku :kekeke:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

"Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki".

"Rośnie lapa, rosną bary, zaraz będą z nas kafary".

''Życie zaczyna się po 40... ale w bicepsie!'' :kekeke:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość MitnickMike

Clomid zawsze i wszędzie!!! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

"Nie wychodź z apteki bez kilograma deki!"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dawno nie korzystałem, więc w sumie nie wiem. Czy myfitnesspal już zakończył swoją działalność, czy to chwilowe problemy techniczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
3 minuty temu, beeres napisał:

Dawno nie korzystałem, więc w sumie nie wiem. Czy myfitnesspal już zakończył swoją działalność, czy to chwilowe problemy techniczne?

U mnie działa normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

U mnie cały czas wyświetla się, że nie znaleziono strony i żebym spróbował później :-k Czyli że mogę być grubym dalej?

Może znacie jakąś podobną stronę z równie dużą bazą produktów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

@lad, przetestuje jutro twoj trening, bo moj juz mi sie znudzil. Mam ostatnio straszny zastoj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dzisiaj zaczynam projekt „od lada do chada” :matrix: 

 

Waga startowa: 92 kg

Cel: 79 kg

 

Na początek 2300 kcal dziennie, a jak będzie za szybko leciało w dół (>kg tygodniowo na początku i >0,5 kg w dalszym etapie) to będę podbijał. Ostatnio mam trochę więcej pracy chodzonej, więc muszę to kontrolować.

 

Jesli chodzi o trening to standardowo 5x5, które chce pociągnąć przez jakieś pół roku. Zaczynam od baby weights, bo trochę martwi mnie ramię i nie chcę się skontuzjować na sam początek. Dokładać będę chyba 2,5 kg co trening, żeby progresować na spokojnie i pracować nad techniką. Jak nie będzie rezultatów wizualnych to wrzucę +5 kg.

 

Będę informował na bieżąco. Jutro wrzucę pomiary.

  • Lubię! 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wchodzę w ten challenge! 

  • Lubię! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Trzymam kciuki :D mój cel utknął na 2/3 realizacji :roll: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

@lad mało kalorii, serio! szybko pójdzie, ale mocy zabraknie 

 

ja teraz walczę z redu na poziomie 2800 kcal i juz jest chujowo :D 

 

jakbyście potrzebowali czegoś to piszcie bo ja słabo śledze forumka :)

  • Lubię! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Teraz, pawoj napisał:

@lad mało kalorii, serio! szybko pójdzie, ale mocy zabraknie 

 

ja teraz walczę z redu na poziomie 2800 kcal i juz jest chujowo :D 

 

jakbyście potrzebowali czegoś to piszcie bo ja słabo śledze forumka :)

No w sumie to może i do tych 2500-2600 podbiję i sprawdzę jak będzie szło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

gorąco polecam. 

 

możesz spróbować nawet koło 2800 żeby było z czego ścinać, wtedy będzie moc a co za tym idzie mocniejsze treningi i większe cieżary :) no i efekt lepszy !

  • Lubię! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×