Skocz do zawartości
Między 26 a 29 lipca w LIPINACH odbędzie się XVIII Zlot CMF. Serdecznie zapraszamy do zgłaszania się!
TEMAT ZLOTOWY

Rekomendowane odpowiedzi

z węgli kasze polecam, jem ostatnio je właśnie zamiast chleba (albo różne wariacje owsianki i jest to dobrazmiana. Zwłaszcza przekonanie się do kaszy jaglanej tak jak Pan Michał powiedział dało mniejszy katar sienny dla mnie. Białka sobie możesz wyjebać, bo raczej nie pomaga w tyciu, na masie ilość białka nie jest tak istotna jak na redukcji wbrew pozorom i 1,2-1,6g na kg masy ciała jak się nie jest kulturysta to z reguły max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Polecam też soczewicę. Dużo węgli, poza tym też białka, więc możesz czasem zastąpić mięcho czymś innym ;) no i dobra w smaku jak fajnie zrobić. Czerwona soczewica z marchewką :wub:

 

Wspomaga trawienie i tak dalej, chyba byś mógł jeść :-k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Generalnie nie chciałem się chwalić, ale jako że jestem cholernie obolały to może mi ulży podczas pisania ;)

Jak pewnie większość znajomych wie - jestem taksówkarzem. Moje ćwiczenia fizyczne to kręcenie kierownicą, zmiana biegów i operowanie gazem/sprzęgłem/hamulcem. Od biedy zdarzy się jeszcze włożenie i wyjęcie walizki z bagażnika. Bęben mi urósł, a w sumie to nie chciał spaść, więc postanowiłem zrobić coś ze sobą.

 

Poszperałem w Internecie, zasięgnąłem opinii i zapisałem się do trenera personalnego. Za mną jak na razie 2 treningi. Po pierwszym nie miałem siły na nic i mecz z Ukrainą… przespałem. Dzisiaj był drugi, ale mam nadzieję, że nie usnę na 1/8 finału.

 

Zrobiłem sobie zdjęcia i będę chciał zobaczyć za 6-8 miesięcy czy zrobię jakiś progres. Jak na razie jest to dla mnie zupełna nowość, i najprostsze ćwiczenia sprawiają mi ból, ale w sumie od dawien dawna nic nie ćwiczyłem, więc spodziewałem się, że początki będą ciężkie, ale mam nadzieję, że z treningu na trening będzie lepiej.

 

W przyszłym tygodniu dostanę rozpiskę diety + suplementację. Moje cele to na pewno redukcja bębna, poprawa siły i samopoczucia. Wierzę, że jestem w stanie to osiągnąć i zrobię wszystko, żeby za rok w wakacje powiedzieć na plaży "kur*a! było warto!".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Guli, dawaj raport jak po kilku tygodniach treningach :) jak z trzymaniem się diety idzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiem w sumie, czy właściwy temat :-k ostatnio jeżdżę dużo na rowerze i wiem, że zbliża się zima i ciężko będzie z jazdą. Dlatego myślę o zakupie stacjonarnego rowerka. Warto? Na co zwracać uwagę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ma ktoś może jakiś link do fajnego filmiku na youtubie, gdzie będą dobre i skuteczne ćwiczenia rozciągające na całe ciało? Jakoś nic odpowiedniego nie mogę znaleźć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Pobierz sobie apke z atlasem ćwiczeń na telefon albo zobacz atlas ćwiczeń w necie na rozciąganie znajdziesz multum ćwiczeń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Siemka, jestem początkujący gdzie znajdę jakieś fajne plany treningowe typowo dla początkujących ? Możecie coś polecić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Siemka, jestem początkujący gdzie znajdę jakieś fajne plany treningowe typowo dla początkujących ? Możecie coś polecić?

Plan ogólnorozwojowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Siemka, jestem początkujący gdzie znajdę jakieś fajne plany treningowe typowo dla początkujących ? Możecie coś polecić?

Jezeli jestes kompletnym poczatkujacym to powinienes zaczac od trenowania glownych partii miesniowych 2-3 razy w tygodniu. Pierwsze przyrosty sily sa zwiazane z neurologia - nie jestes slaby tylko z powodu niewielkich miesni, ale tez przez to, ze twoj uklad nerwowy jest nieprzystosowany do odpowiedniego wykorzystania wlokien miesniowych.

 

W zwiazku z tym, ze na poczatku nie dzwigasz zbyt duzych ciezarow, nie "uszkadzasz" mocno miesni, wiec nie potrzebujesz dlugiego odpoczynku, stad spokojnie mozesz cwiczyc 3 razy w tygodniu, a w tym dwukrotnie te same partie miesniowe.

 

Ja bym ci na pierwsze 3-4 miesiace taki trening:

 

Dzien I

Wyciskanie na lawce skosnej 4 x 5 powt

Podciaganie (mozesz zmieniac chwyty) 4 x 5

Wyciskanie sztangielek siedzac 4x8

Wyciskanie poziome w siadzie na maszynie 3x10

Uginanie ramion ze sztangielkami stojac 3x10

Prostowanie ramienia nachwytem na wyciagu 3x10

 

Dzien II

 

Przysiady ze sztanga na plecach 4x5

Martwy ciag 4x6

Wypychanie na suwnicy 4x8

Wspiecia na palce w siadzie 4x12

 

Dzien III

 

To samo co dzien I, tylko dodaj przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie 4x8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja muszę wrócić na siłownię. Ostatnio nie miałem na to zabardzo czasu i zaczyna mi jej brakować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

dziś drugi dzień IF ' a. Zobaczymy, czy faktycznie to pomoże mi zrzucić parę zbędnych kg. Dziś rano na liczniku: 91.8. Na początku czerwca 93.5. Jadymy dalej.

Ciężko z rana zebrać się na siłownie, ale jutro punkt 8:00 zaczynam tą nierówną walkę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Miałem takie, rozpuszcza się średnio. Czasami mogą zostawać grudki. Smak ok, da się to normalnie pić. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jesień, trzeba wrócić do starych nawyków. Jakie ciekawe aplikacje polecacie do treningu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Z aplikacji do treningu najskuteczniejsza jest aplikacja testosteronu domięśniowo.

 

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Siema forumowi pakerzy, jest sprawa. Ostatnio zdobyłem się na ten szalony ruch i nabyłem swoją pierwsza odżywkę. Ponieważ był to spontan i jako zupełny laik zdałem się na opinię "Pana ze sklepu", który stwierdził, że w moim przypadku najlepiej sprawdzi się Profi Mass z Olimpu Ogólnie chodziło mi o coś, co pomoże mi nabrać masy, bez robienia jeszcze większego bandziocha. Już teraz mam sylwetkę jak Pan Bulwa - chude rączki, chude nóżki i okrąglutki brzuszek ;) Oczywiście trochę koloryzuję, gdyż przy 180cm wzrostu ważę 71kg, ale ogólnie mam tendencje do odkładania się tłuszczu na brzuchu. Dopiero teraz poszedłem po rozum do głowy i zajrzałem do tego tematu i widzę, żę Wy raczej odradzacie gainery, polecając białko. Możecie polecić jakieś konkretne, najlepiej jeszcze w cenie która nie zrujnuje mi i tak już pustych kieszeni? Tak, wiem że poza odżywkami ważna jest dieta, wcinam tuńczyka regularnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

dawno się nie pokazywałem... większość forumowiczów kojarzy mnie ze zdjęcia po lewej stronie :D 

 

coś tam ćwiczę:D 

f1c781fd8a2c8.jpg

  • Lubię! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Postarzałeś się okrutnie! Ćwiczenia Ci nie służą :P

  • Lubię! 3
  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×