Skocz do zawartości
Zapraszamy do udziału w tradycyjnym plebiscycie CMF Awards, edycji 2017! Swój głos można oddać w poniższym dziale do 25.01 do godziny 23:59.
CMF Awards 2017

Rekomendowane odpowiedzi

Z resztą, zależy jaką masz przewagę mięśni - tlenowców czy beztlenowców =]

 

Tlenowa albo beztlenowy to może być praca mięśni (rodzaj wysiłku). Mięśnie można podzielić na takie, w których dominują włókna wolno- lub szybkokurczliwe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Mam pytanie, które nie wiem czy w jakiś sposób nie powtarza pytań innych Chodzę na siłownię i mam dwa cele: poprawienie swojej rzeźby (obecnie jest bowiem ona raczej zenująca), ale przede wszystkich schudniecie 7-8 kilo do końca roku.. W tygodniu na siłowni jestem 3-4 razy, dopiero zaczynam i nie podnoszę jakichś wielkich ciężarów, natomiast treochę czasu spędzam na rowerze. Czy spędzanie ok. 25 minut na rowerze (spalone kCal: ok. 260-280) choć trochę pomoże mi w ambitnym celu stracenia paru kilogramów?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Pomoc pomoze, ale ZTCW to na dobra sprawe tluszcz zaczynasz spalac po circa 20 min wysilku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Pomoże, podkręcając tempo metabolizmu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Może ktoś mi doradzić, którą piłkę do ćwiczeń kupić? Z linkami czy bez? Używać ją będę głównie do brzuszków.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jako, że mam teraz mnóstwo wolnego czasu, zaplanowałem sobie, że zapiszę się na siłownię. Nie chodzi mi o jakieś tam specjalne pakowanie, tylko ćwiczenia dla zdrowia i po to żeby zgubić nieco kilogramów, ewentualnie przetopić tłuszczyk na mięśnie ;). Polecacie jakiś specjalny trening? To moje pierwsze zetknięcie się z w miarę poważnymi ćwiczeniami, więc niewiele wiem w tym temacie :). Z góry dzięki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Na siłowni nie zrzucisz kg. Od tego są ćwiczenia areobowe (bieganie, rower itp).

 

Na początku najlepiej obrać sobie jakiś cel (poprawa siły, zwiększenie masy, trening na rzeźbę itp) i w oparciu o to ułożyć sobie jakiś plan treningowy.

Jak dla początkującego to polecałbym trening obwodowy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jako, że mam teraz mnóstwo wolnego czasu, zaplanowałem sobie, że zapiszę się na siłownię. Nie chodzi mi o jakieś tam specjalne pakowanie, tylko ćwiczenia dla zdrowia i po to żeby zgubić nieco kilogramów, ewentualnie przetopić tłuszczyk na mięśnie ;). Polecacie jakiś specjalny trening? To moje pierwsze zetknięcie się z w miarę poważnymi ćwiczeniami, więc niewiele wiem w tym temacie :). Z góry dzięki.

 

No jeśli zapiszesz się na siłownie, to rozumiem, że to jakaś profesjonalna? Na której będzie instruktor i to chyba jego będzie najlepiej zapytać się o zdanie? Będzie Cie widział, więc przyjdzie mu to łatwiej. Moim zdaniem natomiast jesli to jest Twój naprawdę początek, to obwodówka jest jak znalazł ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Nie ma tam żadnego instruktora ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Ja mam pytanie do forumowych koksów odnośnie kreatyny. Generalnie waham się czy tego nie spróbować no i największą wątpliwość stanowią efekty uboczne, bo w necie znalazłem bardzo wiele opinii często zaprzeczających sobie. Po za tym jaką kreatynę byście polecali na pierwszy raz? No i mniej więcej jakie efekty pozytywne można osiągnąć podczas jednego cyklu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

A jaki masz staż na siłowni?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Zdecydowanie za krótko :)

możesz łyknąć owszem, siła pewnie odrobinę skoczy, ale można osiągnąć dokładnie to samo jedząc odpowiednie rzeczy a na cykl kreatynowy skusić się dopiero po jakimś czasie.

Kreatyna na pierwszy raz hmm co chcesz osiągnąć? po co chcesz ją brać? trening siłowy? czy masowy? Czy po prostu wymyśliłeś sobie krete i chcesz urosnąć duży ;) ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

No generalnie to chciałem osiągnąć zwiększenie siły. Pewnie, o diecie sporo czytałem i w miarę możliwości staram się ją stosować (wzrost masy raczej mnie zadawala) tyle, że właśnie nie zawsze mam warunki by jej dokładnie pilnować. Tylko teraz mam pytanie jaka jest różnica czy wezmę kreatynę po pół roku, roku czy dwóch latach trenowania? Po jakim czasie byłby najlepsze efekty? No i czy jeśli brałbym teraz to ta "odrobina" jest warta świeczki?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

No i żeby wycisnąć maksa na sucho trzeba też co jakiś czas zmieniać programy treningowe :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

No myślę, że takie podstawowe podstawy to wie. Przecież rok już przerzuca żelastwo :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Dzięki za rady.

 

A tak ostatnie pytanie: wiecie jak jest w końcu z tymi efektami ubocznymi, bo różnie pisują?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

O jakie efekty chodzi, co takiego wyczytałeś?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×