Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki Gabe, o to chodziło :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Z resztą, zależy jaką masz przewagę mięśni - tlenowców czy beztlenowców =]

 

Tlenowa albo beztlenowy to może być praca mięśni (rodzaj wysiłku). Mięśnie można podzielić na takie, w których dominują włókna wolno- lub szybkokurczliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mam pytanie, które nie wiem czy w jakiś sposób nie powtarza pytań innych Chodzę na siłownię i mam dwa cele: poprawienie swojej rzeźby (obecnie jest bowiem ona raczej zenująca), ale przede wszystkich schudniecie 7-8 kilo do końca roku.. W tygodniu na siłowni jestem 3-4 razy, dopiero zaczynam i nie podnoszę jakichś wielkich ciężarów, natomiast treochę czasu spędzam na rowerze. Czy spędzanie ok. 25 minut na rowerze (spalone kCal: ok. 260-280) choć trochę pomoże mi w ambitnym celu stracenia paru kilogramów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Pomoc pomoze, ale ZTCW to na dobra sprawe tluszcz zaczynasz spalac po circa 20 min wysilku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Pomoże, podkręcając tempo metabolizmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Może ktoś mi doradzić, którą piłkę do ćwiczeń kupić? Z linkami czy bez? Używać ją będę głównie do brzuszków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jako, że mam teraz mnóstwo wolnego czasu, zaplanowałem sobie, że zapiszę się na siłownię. Nie chodzi mi o jakieś tam specjalne pakowanie, tylko ćwiczenia dla zdrowia i po to żeby zgubić nieco kilogramów, ewentualnie przetopić tłuszczyk na mięśnie ;). Polecacie jakiś specjalny trening? To moje pierwsze zetknięcie się z w miarę poważnymi ćwiczeniami, więc niewiele wiem w tym temacie :). Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Na siłowni nie zrzucisz kg. Od tego są ćwiczenia areobowe (bieganie, rower itp).

 

Na początku najlepiej obrać sobie jakiś cel (poprawa siły, zwiększenie masy, trening na rzeźbę itp) i w oparciu o to ułożyć sobie jakiś plan treningowy.

Jak dla początkującego to polecałbym trening obwodowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jako, że mam teraz mnóstwo wolnego czasu, zaplanowałem sobie, że zapiszę się na siłownię. Nie chodzi mi o jakieś tam specjalne pakowanie, tylko ćwiczenia dla zdrowia i po to żeby zgubić nieco kilogramów, ewentualnie przetopić tłuszczyk na mięśnie ;). Polecacie jakiś specjalny trening? To moje pierwsze zetknięcie się z w miarę poważnymi ćwiczeniami, więc niewiele wiem w tym temacie :). Z góry dzięki.

 

No jeśli zapiszesz się na siłownie, to rozumiem, że to jakaś profesjonalna? Na której będzie instruktor i to chyba jego będzie najlepiej zapytać się o zdanie? Będzie Cie widział, więc przyjdzie mu to łatwiej. Moim zdaniem natomiast jesli to jest Twój naprawdę początek, to obwodówka jest jak znalazł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie ma tam żadnego instruktora ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja mam pytanie do forumowych koksów odnośnie kreatyny. Generalnie waham się czy tego nie spróbować no i największą wątpliwość stanowią efekty uboczne, bo w necie znalazłem bardzo wiele opinii często zaprzeczających sobie. Po za tym jaką kreatynę byście polecali na pierwszy raz? No i mniej więcej jakie efekty pozytywne można osiągnąć podczas jednego cyklu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A jaki masz staż na siłowni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Zdecydowanie za krótko :)

możesz łyknąć owszem, siła pewnie odrobinę skoczy, ale można osiągnąć dokładnie to samo jedząc odpowiednie rzeczy a na cykl kreatynowy skusić się dopiero po jakimś czasie.

Kreatyna na pierwszy raz hmm co chcesz osiągnąć? po co chcesz ją brać? trening siłowy? czy masowy? Czy po prostu wymyśliłeś sobie krete i chcesz urosnąć duży ;) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No generalnie to chciałem osiągnąć zwiększenie siły. Pewnie, o diecie sporo czytałem i w miarę możliwości staram się ją stosować (wzrost masy raczej mnie zadawala) tyle, że właśnie nie zawsze mam warunki by jej dokładnie pilnować. Tylko teraz mam pytanie jaka jest różnica czy wezmę kreatynę po pół roku, roku czy dwóch latach trenowania? Po jakim czasie byłby najlepsze efekty? No i czy jeśli brałbym teraz to ta "odrobina" jest warta świeczki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Najlepiej jak wyciśniesz maksa "na sucho" z organizmu (stagnacja, brak przyrostów). Wtedy weź się za kreatynę (np. Universal http://gksuple.pl/miniaturki/1060.jpg, dobra jakość w dobrej cenie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No i żeby wycisnąć maksa na sucho trzeba też co jakiś czas zmieniać programy treningowe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No myślę, że takie podstawowe podstawy to wie. Przecież rok już przerzuca żelastwo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki za rady.

 

A tak ostatnie pytanie: wiecie jak jest w końcu z tymi efektami ubocznymi, bo różnie pisują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

O jakie efekty chodzi, co takiego wyczytałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×