Skocz do zawartości
Między 26 a 29 lipca w LIPINACH odbędzie się XVIII Zlot CMF. Serdecznie zapraszamy do zgłaszania się!
TEMAT ZLOTOWY

Rekomendowane odpowiedzi

JACK po dłuzszej przerwie zamierzam wrócić do piwnicy(patrz siłowni) bo troszkę, a nawet troszkę bardziej się zapasłem praktycznie ostatnio prawie zero wysiłku fizycznego od dwóch miesięcy. Ale trudno trzeba się za siebie wziąść. Powiem od razu, że diety nie dam rady trzymać ścisłej, będę po prostu żywił się rozsądnie. Jak najepiej połączyć trening siłowy z aerobami. Do dyspozycji dziennie będę miał myśle 1,5h. Mam do dyspozycji ławeczkę, hantle, sztangę prostą i orbiterek. Z góry dzięki.

 

PS. Myślałem nad 1h na ławeczce + 30min na orbiterku, 3x w tygodniu. Z góry dzięki za rady, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jako, ze wykupilem 'sport pass', ktory upowaznia mnie rowniez do uzywania silowni, dlaczego nie mialbym z niego skorzystac :P . Ogolnie jestem totalnie zielony w tym temacie, wiec mozecie poradzic, od czego zaczac? Chcialbym popracowac nad gornymi partiami ciala szczegolnie, bo wzmocnienie ich bedzie przydatne w breakdancie i plywaniu, ktore trenuje. No i ogolnie chcialbym sie troche fizycznie "wzmocnic" :>

 

Sprzetu jest cala masa, mialem krotkie szkolenie, co do pracy na poszczegolnych urzadzeniach. Od czego powinienem zaczac i jaki trening sobie narzucic? Cwiczyc na danym sprzecie jakis czas seriami, czy jak? Ile czasu poswiecac na silowni w tygodniu, zeby mialo to jakis sens i ile powinien trwac jeden trening?

 

Po tym wstepnym szkoleniu zostalem troche i probowalem cos tam zrobic, ale efekty nie sa chyba za dobre bo juz 3 dni bola mnie ramiona, rece i okolice zeber. Choc wynika to pewnie z tego, ze nigdy wczesniej z silowni nie korzystalem....

 

Z gory dziekuje za kilka podstawowych rad i sugestii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Na początku nie przemęczaj się i zacznij od ogólnorozwojówki (na sfd.pl znajdziesz pewnie masę takich treningów). Wykonuj go około 1-2 miesiące, później przejdź na trening dwóch partii mięśniowych na dzień i pakuj :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość MikeMitnick

Cwiczenie miesni brzucha i klatki jednoczesnie moze miec znaczacy wplyw na przyrost sily i ogolny rozwoj ciala ? :>

 

Na ten przyklad:

 

40x8 pompki i 10x40 brzuszki 3x w tyg :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ok przyszedł czas, że musze o siebie zadbać :) Od tygodnia chodze na siłownie plus codziennie 6 Weidera, basen (Sauna, bicze wodne) plus jeżeli plecy pozwalają staram się troche potruchtać bądz jeśli nie pojeździć na rowerku który mam w pokoju. No ale tu pytania na basen chodze co drugi dzień, można tak cały czas do

sauny ? 

Co ćwiczyć na siłowni żeby redukować tłuszczyk? Musiałbym walnąć jakaś diete? (mam ograniczony budzet a dieta 

to zawsze jakies wydatki). Co dają spalacze tłuszczu i który będzie najlepszy? Sorry za pytania laika :) Będe wdzięczny

 za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Co ćwiczyć? Wszystko ;] Małe przerwy pomiędzy seriami, duża liczba powtórzeń, nie koniecznie dużymi ciężarami. Nigdy nie miałem styczności ze spalaczami więc Ci nie powiem, ale podobno wspomagają zrzucanie tkanki tłuszczowej. :D Na Twoim miejscu jak masz czas bym biegał, bo to najlepsza sprawa na zrzucanie tłuszczu. Na razie też bym olał 6 Weidera, bo ona bardziej wzmacnia mięśnie brzucha niż spala tłuszcz.

 

Nie mam styczności z sauną, ale z racjonalnego punktu myślenia serce może nie wytrzymać takiej częstotliwości. ;>

 

To tylko i wyłącznie moja opinia i doświadczenia. Poczytaj na sfd.pl tam są bardziej doświadczeni kulturyści. I na razie daj spokój sobie ze spalaczami, próbuj naturalnie zrzucić mięsko :keke:, później jak nie będzie efektów pomyśl nad chemią.

 

Dżukuś: Thermo Speed należy do grupy słabszych, aczkolwiek skutecznych spalaczy. Zdrowia Ci nie styra, niemniej sam cudów nie zdziała. Dieta, właściwy trening i aeroby (a jeszcze lepiej HIIT) to podstawa przy spalaniu.

 

Słuchaj mistrza. :)

 

@Mike, jak wiadomo podstawą klatki jest dobry brzuch. Dla mnie takie ćwiczenia jak przedstawiłeś na dłuższą metę nie mają sensu, mięśnie będą pracować do jakiegoś czasu a później już przyzwyczają się do tego typu treningu i będzie już coraz słabiej 'wchodzić'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość MikeMitnick

Dżuki no fakt ale powiedzmy, ze...2-3 miesiace moge chyba tak powalczyc ? :>

 

Cel jest taki: chce pozbyc sie rosnacego brzucha od piwska no i przy okazji troche klatke napompowac bo slabo wygladam :-k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Na Twoim miejscu jak masz czas bym biegał, bo to najlepsza sprawa na zrzucanie tłuszczu.

 

Czas mam ale nie mam możliwości, ciężko się biega z rwą kulszową :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Najlepszy na spalenie tłuszczu jest HIIT, ale mówisz, że ciężko z biegami u ciebie. Jeździj na rowerku około 40 minut dziennie. W jedzeniu ogranicz węglowodany(chleb razowy zamiast bułeczek i białego pieczywa, minimalne ilość ziemniaków, więcej ryżu, zero słodyczy !) i spożywaj jak najwięcej białka(pierś z kurczaka oczywiście gotowana, tuńczyk). Jedz często, ale mało i zdrowo (ok. 6 posiłków dziennie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mike jak chcesz lepiej wyglądać idź na siłownie, ułóż sobie z instruktorem trening i ćwicz, ćwicz, ćwicz!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Cwiczenie miesni brzucha i klatki jednoczesnie moze miec znaczacy wplyw na przyrost sily i ogolny rozwoj ciala ? :>

 

Na ten przyklad:

 

40x8 pompki i 10x40 brzuszki 3x w tyg :>

 

Nie. Za słabo pobudzi metobolizm.

 

Ok przyszedł czas, że musze o siebie zadbać :) Od tygodnia chodze na siłownie plus codziennie 6 Weidera, basen (Sauna, bicze wodne) plus jeżeli plecy pozwalają staram się troche potruchtać bądz jeśli nie pojeździć na rowerku który mam w pokoju. No ale tu pytania na basen chodze co drugi dzień, można tak cały czas do

sauny ?

Co ćwiczyć na siłowni żeby redukować tłuszczyk? Musiałbym walnąć jakaś diete? (mam ograniczony budzet a dieta

to zawsze jakies wydatki). Co dają spalacze tłuszczu i który będzie najlepszy? Sorry za pytania laika :) Będe wdzięczny

za odpowiedź.

 

Bardzo generalnie napisałeś. Napisz dokładniej ile czasu trwają poszczególne aktywności i jak się odżywiasz.

Na samym starcie widzę za to podstawowy błąd. Zabrałeś się od razu za wszystko naraz, co jest najkrótszą drogą do przemęczenia. Obciążenia należy stopniować, a co do diety, to wystarczy na samym początku, gdy to, co jesz obecnie, rozbijesz na 5 posiłków spożywanych w równych odstępach czasu. Już dzięki temu zgubisz parę kilo, bo organizm będzie efektywniej zarządzał energią i magazynował mniej tłuszczu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mamuśka zapragnęła kupić sobie rower treningowy. Miał ktoś z Was styczność z takim ustrojstwem?

 

Czytam na allegro że teraz w komputerach są jakieś programy treningowe, mierzenie tętna, wskaźnik BMI...no cuda na kiju.

 

Jak to działa w stosunku do bardzo starych rowerów z lat 80-90? Może sam pojeździłbym na stacjonarce, więc pytam z ciekawości.

 

Mam nadzieję, że dobry temat wybrałem ;)

 

Aha wstępnie zdecydowała się na takie coś: [klik] - dobre to jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Witam, mam pytanie czy stosował ktoś Lkarnityne + do tego kofeinę przed treningiem? :-) TSE nie będę raczej brał, zaczynam trening na spalanie i myślę co wziąć za miesiąc czy trochę później żeby jakoś to przyśpieszyć :> Może efedrynka :keke: ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie jestem fachowcem od spalaczy, ale generalnie to TSE jest tanin i skutecznym środkiem.

Efedryna to zabawa z ogniem, nawet nie bierz pod uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Kurde, o TSE jest tyle opinii co użytkowników. Poczytam trochę więcej, mój instruktor też to polecał ale + lkarnityne w dni nietreningowe. :-k

 

A o efedrynie nawet nie myślę, napisałem dla żartu ;-) Doping to nie moja działka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Powiedz lepiej jak wygląda ten Twój trening "na spalanie"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

JACK mam prośbe, żebyś ocenił mój trening masowy, ale bez diety stosowany bo już x razy próbowałem sobie ułożyć ale nie potrafie sobie ułożyć :zawstydzony:

 

PON:

Grzbiet

1. Wiosłowanie sztangielkami leżąc na łąwce(podchwyt) 4x12

2. Szrugsy 4x30

3.Przenosy 1 sztangielki w leżeniu na ławce 4x12

 

Triceps:

1.Francuskie 1 sztangielką leząć 3x12

2.Francuskie sztangielką stojąć zza głowy 3x12

 

WT:

Klatka

1.Wyciskanie sztangi leząc 4x12

2.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 3x10

3.Rozpiętki sztangielek na ławce poziomej 4x12

 

Biceps

1.Uginanie ramion ze sztangielkami 3x12

2.Uginanie ramion chwutem młotkowym 3x12

3.Uginanie ramion na modlitewniku 3x12

 

PT

Nogi:

1.Prostowanie nóg w siadzie 4x12

2.Uginanie nóg w leżeniu 4x12

3.Wspięcia na palce ze sztangą 4x12

 

Barki:

1.Wyciskanie sztangielek w siadzie 4x12

2.Wznosy sztangielek bokiem 3x10

2.Wznosy sztangielek przodem 3x10

 

przerwy między seriami 2min.

 

Trenign ułożony z pomocą kogoś z sfd.pl Do dyspozycji mam ławeczkę z modlitewnikiem, sztangielkix2 i jedną prostą sztangę.

 

Ogólnie to jestem zalany tłuszczem i chciałbym go stracić dlatego 3x siłka 3x aeroby i w niedziele odpoczywam.

Z góry dzięki za rady.

 

PS. Stosowałeś kiedyś trening holistyczny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Trening bardzo słaby.

 

Podstawowe błędy:

- jeśli 3 razy tyg, to lepiej pn, śr, pt.

- nogi i plecy (największe partie mięśniowe) są najlżej ćwiczone, co nie ma sensu

- trening masowy bez sensownego żarcia nie jest treningiem masowym

- nie da rady robić masy i gubić ostro tłuszczu, te 2 priorytety się wykluczają

 

Zajrzyj lepiej na body-factory, tam się przeniosła elita z sfd i robi prawdziwie profesjonalne forum.

 

 

PS. Mój trening uwzględnia holistyczne podejście do organizmu bardziej, niż typowe treningi holistyczne (bo uwzględnia również układ nerwowy, a nie tylko mięśniowy). Jednak taki trening raczej by Ciebie zabił, bo obecnie ćwiczę 4 razy w tygodniu po 100-120 minut, przerzucając czasem paręnaście ton, a podstawy to martwy ciąg (150kg w najcięższej serii), wyciskanie nad głowę siedząc (111kg w najcięższej serii), przysiady ze sztangą z przodu (120kg w najcięższej serii), wyciskanie na ławce poziomej (120kg w najcięższej serii). Te wyniki poprawiam z tygodnia na tydzień. Doskonale mnie to regeneruje i stawia na nogi po pracy... Dociągnąłem tymi treningami obecnie do 84kg przy 174cm wzrostu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Na jutro kumpel z doświadczeniem ma mi ułożyć właśnie trening holistyczny, który bardzo sobie chwalił, mówił, że dużo masy nie zrobił ale zyskał w przeciagu kilku miesięcy sporo siły i troche rzeźby. Zabronił mi aerobów.....aż tak szkodzą przy treningu na siłowni?? Co do błedó to oczywiście ćwicze pn, śr, pt tylko sie pomyliłem sory. Niestety z nogami cienizma bo dzwigam wszystko co mam a i tak mi to nic nie daje, muszę się rozejżeć za obciążeniami nowymi, a co do pleców to zamiast szrugsów dam martwy ciąg, zresztą zobacze jak mi to ułoży i wkleje tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Powiedz lepiej jak wygląda ten Twój trening "na spalanie"...

 

 

Jeszcze nie zacząłem i się zastanawiam czy w ogóle zaczynać :-k Cały czas myśle czy jest sens się nastawiać bezpośrednio na spalanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×