Skocz do zawartości
Zapraszamy do udziału w tradycyjnym plebiscycie CMF Awards, edycji 2017! Swój głos można oddać w poniższym dziale do 25.01 do godziny 23:59.
CMF Awards 2017

Rekomendowane odpowiedzi

Kontynuacja starego topicu, dziwię się, że jeszcze nikt go nie założył. ;P

 

Ja mam pytanko na temat treningów w wakacje i ogólnie gorące dni. Słyszałem, że wyciskanie na siłce, normalnych treningów nie jest za bardzo wskazane (w ogóle teraz leje się ze mnie podczas ćwiczeń jak z nieba). Co proponujecie w zamian? :)

 

Jeziorko, boiska i sztanga do tego będę miał dostęp.

 

W ogóle po przerwie zimowej, która w moim przypadku trwała aż do końca marca widzę duże efekty, nie tylko w sile, masie czy rzeźbie, ale w samopoczuciu. Po treningu i kąpieli czuję się jak nowo narodzony, rano jak o ludzkiej porze położę się spać aż chce mi się wstawać do szkoły. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Kontynuacja starego topicu, dziwie się że jeszcze nikt go nie założył. ;P

 

Ja mam pytanko na temat treningów w wakacje i ogólnie gorące dni. Słyszałem że wyciskanie na siłce, normalnych treningów nie jest za bardzo wskazane (w ogóle teraz leje się ze mnie podczas ćwiczeń jak z nieba). Co proponujecie w zamian? :)

 

Jeziorko, boiska i sztanga do tego będę miał dostęp.

 

W ogóle po przerwie zimowej, która w moim przypadku trwała aż do końca marca widzę duże efekty, nie tylko w sile, masie czy rzeźbie ale w samopoczuciu. Po treningu i kąpieli czuję się jak nowo narodzony, rano jak o ludzkiej porze położę się spać aż chce mi się wstawać do szkoły. :)

 

Graj w kosza i pływaj. To sporty ogólnorozwojowe i przyniosą Ci dużo korzyści.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jako, że zaczęły się wakacje, wypadałoby jakoś nad sobą popracować. Mam zamiar zacząć od jutra 6 Weidera, jednak chciałbym także poćwiczyć na "wyskok" (gram w koszykówkę). Czy połączenie dwóch treningów nie będzie zbyt intensywnym rozwiązaniem? Może lepiej skupić się na jednym i dopiero po zakończeniu zająć się kolejnym programem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Możesz to bez problemu łaczyć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

A czy jest moze jakas najlepsza pora dnia na silownie ? Jak sie przygotowac, na silke, aby mozliwie jak najbardziej efektywna byla (pomijam tutaj kwestie cwiczen, raczej chodzi mi o przygotowania - "okolo"-silowniowe ;), typu jesc cos przed silka, po ? ) ?

 

W pracy moge na silke wyskakiwac na godzinke, no 1:20 (zreszta, potem jak prysznic wezme, wroce, zjem cos, postekam, to dochodzi do 2h ;d), no i sie zastanawiam czy mozna jakos sie przygotowac, aby taka wizyta mozliwie jak najlepsza byla :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

imho dobrze godzinkę przed ćwiczeniami zjeść jakiś dobry, zdrowy posiłek. Po ćwiczeniach zaimportować sobie porcję węglowodanów (ja brałem Carbo) a później białko. Nie mówię tutaj o odżywkach, a o zwykłym jedzeniu. Oczywiście po prysznic, to chyba wiadome :>

 

To moje zdanie, ale ja się mogę nie znać :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
A czy jest moze jakas najlepsza pora dnia na silownie ? Jak sie przygotowac, na silke, aby mozliwie jak najbardziej efektywna byla (pomijam tutaj kwestie cwiczen, raczej chodzi mi o przygotowania - "okolo"-silowniowe ;), typu jesc cos przed silka, po ? ) ?

 

W pracy moge na silke wyskakiwac na godzinke, no 1:20 (zreszta, potem jak prysznic wezme, wroce, zjem cos, postekam, to dochodzi do 2h ;d), no i sie zastanawiam czy mozna jakos sie przygotowac, aby taka wizyta mozliwie jak najlepsza byla :)

 

Ok 1,5h przed ćwiczeniami lekkostrawny posiłek węglowodanowo-białkowy (przykład to klasyczny ryż z kurczakiem). Tłuszcze i warzywa są w tej porze niewskazane (obciążają żołądek). Po treningu optymalne jest (ok. 100g) gainera 20-30% białka lub mieszanka carbo z białkiem WPC lub izolatem białka. 30-45 minut później należy zjeść porządny posiłek ;).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Chcę schudnąć kilka kg i jakie aeroby lepsze : orbiterka, czy bieganie. Wakacje są i pogoda, więc wolałbym dziennie wieczorem pobiegać z pół godziny.....wystarczy tyle, żeby zacząć tracić kg?? Moja waga bez względu na to, że sie objadam strasznie jest stabilna, a teraz zaczynam jeść zdrowo i nie dużp + 3x w tygodniu siłownia i tu mam problem z treningiem pleców bo drążka nie mam. Jaki trening na plecy, gdy mam tylko sztangę, hantle i ławeczkę?? Nie chcę obciążać kręgosłupa!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Naucz się raz kiedyś: nie ma czegoś takiego jak "orbiterka." Takie urządzenie nie istnieje!!!

Biegi są dobre na utratę tłuszczu, a ćwiczenia powinny przede wszystkim wzmacniać plecy. Niedawno przenosiłem na działce ok. 90kg kloce drewna, a potem jeszcze przekopałem kawał ziemi. Gdybym unikał "obciążania kręgosłupa" to już przy próbie dźwignięcia kloca pewnie bym sobie coś naciągnął.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Ma ktoś jakieś fajne ćwiczenia na klatkę? Z tym, że w domu, bo na siłkę kasy nie mam w tej chwili. Mam hantle i drążek w domu tylko :P Codziennie robię pompki, ale jakoś ostatnio gówno mi to daje. Na początku jakieś efekty były. Teraz prawie żadnych.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Zamierzam kupić obiążenia o łącznej wadze ok 90 kg, czy ktoś ma może na zbyciu lub poleca jakieś sensowne źródło pozyskania?

 

EDYTA: Czy długość gryfu ma jakieś większe znaczenie? Dobiera się ją względem wzrostu czy coś podobnego?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Gryf 15-kg jest dość uniwersalny i powinien Tobie wystarczyć.

Nie, nie dobiera się do wzrostu, po prostu krótkie gryfy ograniczają różnorodność technik (np. nie można robić martwego ciągu metodą sumo, ani bardzo szeroko łapać sztangi).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Dżuk pierdol spalacze!! Wypij se se kawe i ćwiczyć!! No chyba, że ćwiczysz już długo i dalej masz problem ze spalaniem, to wtedy bierz chemie, ale jeżeli zaczynasz to każdy mądry i doświadczony trener Ci odradzi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

O to chodzi, że ćwiczę ni to długo ni to krótko :P Problem jest w tym, że nie mogę biegać, a tak najlepiej chyba zrzucić tłuszcz. Spalacze to ofc ostateczność, co możecie doradzić na spalenie tłuszczu drogą naturalną (brzuch i boczki :zawstydzony:) ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Odpowiednia dieta + 6 Weidera.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Z tego co wiem to 6 Wiedera jest na wzmocnienie mięśni brzucha...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Z tego co wiem to 6 Wiedera jest na wzmocnienie mięśni brzucha...

 

 

I masz racje, nie możesz biegać...trudna sprawa, a rower?? dieta+aeroby. Aeroby to taki przyspieszać w diecie, albo i może być na odwrót zależy od człowiaka. Ja swgo czasu stosowałem samą dietę ale dość derastyczną i zleciałem na prawde sporo jednak a aerobami przyspieszysz i to nieźle. www.sfd.pl!!:) Teraz właśnie po wakacjach pomału wracam na siłownie i aerobów, jakąś dietę też zastosuję bo mięśień piwny od początku mi wybębnił :keke: Ach te wyjazdy i litry piwa ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Z tego co wiem przy prawidłowym wykonywaniu, 6 Weidera wspomaga spalanie. Tak kiedyś wyczytałem na SFD. I przy wykonywaniu aerobów spada masa mięśniowa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Dżukuś: Thermo Speed należy do grupy słabszych, aczkolwiek skutecznych spalaczy. Zdrowia Ci nie styra, niemniej sam cudów nie zdziała. Dieta, właściwy trening i aeroby (a jeszcze lepiej HIIT) to podstawa przy spalaniu.

 

Wader: 6-ka Weidera jest fajna, ale spalania efektywnie nie wspomoże. Co do spadków masy mięśniowej, to aeroby generalnie powodują jej redukcję, ale można to zjawisko zminimalizować przy stosowaniu odpowiednich antykatabolików lub zamiast aerobów stosując HIIT.

 

 

PS. W ostatnim numerze (wrześniowym) SdW jest artykuł mojego autorstwa "Hargainer, czyli jak budować masę!" :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×