Skocz do zawartości

Instrumenty


Counter

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekaw jestem czy ktoś na forum poza graniem w FMa ma jeszcze czas na rozwijanie talentu muzycznego. Ja od jakichś 3 tygodni gram na gitarze, umiem zagrać Wicker Mana Iron Maiden, sporą część Smells like teen spirit Nirvany no i kilka takich "przygrywek". Gra na instrumencie mnie zafascynowała i boję się, żeby nie sprawił problemów w szkole, bo to ważny rok. Mam Samicka Interceptora I20, a ostatnio zamówiłem wzmacniacz Behringera GM 108. Za jakiś czas nagram jakieś sensowniejsze demo i dam link w temacie. A wy gracie na czymś?

Odnośnik do komentarza

Ja gra(łe)m na harmonijce. Na początku było to niesamowicie wciągające, od ,,Włazł kotek na płotek'' szło się wyżej, do zagrywek Dżemu, SDM i jakichś prostych bluesów ale sprawiało to wielką frajdę. Niestety, po roku doszedłem do poziomu którego nie mogę przeskoczyć (podciągi i szybkie solówki to czarna magia a jestem samoukiem), do tego ubyło czasu i mój Blues Harp leży w szafie :(

Odnośnik do komentarza

Ja gram na perkusji w kapeli (http://www.myspace.com/marneszanse) (choć nie wiem jeszcze jak długo :P). Ogólnie samouk, nigdy nie posiadałem też perkusji, więc gram wtedy kiedy akurat mogę. Teraz zacząłem trochę bardziej profesjonalnie do tego podchodzić i w końcu zacząłem ćwiczyć z metronemem, co powinno być właściwie moją podstawą. Interesuję się perkusją już od jakiś 4 lat, jednak ilość czasu wcale nie jest adekwatna do moich umiejętności, z powodu braku własnego sprzętu :]

Odnośnik do komentarza

Ja pogrywam na fortepianie, głównie ze słuchu, bo nut nigdy się nie nauczyłem. Rzuciłem lekcje gry w wieku 8 lat? i teraz cholernie tego żałuje. Gram kawałki z Final Fantasy jak np ten: