Skocz do zawartości

Lineage II


Makk

Rekomendowane odpowiedzi

zakładam ten temat iż jestem sam początkującym graczem tej o to gry-> Lineage II.

wiadomo iż są serwery i serwery. jedne płatne inne darmowe. sam obecnie znajduję się na darmowym- graveland. dopiero zaczynam w to grać i na razie sam nie wiem co do czego :)

przeczytałem parę stron odnośnie L2 ale nie wszystko jest jeszcze jasne.

więc mam nadzieję, że ten temat pomoże mi i innym w graniu(starzy wyjadacze są jak najbardziej pożądani w tym topicu i ich wiedza oczywiście).

 

pierwsze pytania:

- zrobiłem już swoją postać i nabiłem parę punktów na mobach( to są te postacie NPCa do zabijania i nabijania nam punkcików) i co dalej mam robić?

lecieć do miasta i robić questy?

- czy przenoszenie postaci między serwerami jest możliwe czy nie?

Odnośnik do komentarza
- zrobiłem już swoją postać i nabiłem parę punktów na mobach( to są te postacie NPCa do zabijania i nabijania nam punkcików) i co dalej mam robić?

Zależy który masz lvl, w swoim domu, zależnie od rasy, idziesz do odpowiednich ludzi, którzy dają coraz bardziej ulepszone specjalne skille, które się używa podczas bitwy. Na 20 lvlu trzeba zrobić sobie specjalizację, znaczy klasę prestiżową czy jakoś to się nazywało, dawno grałem.

lecieć do miasta i robić questy?

No zależy kim zacząłeś, ja grałem człowiekiem, to trzeba było mieć kupę kasy, żeby przenosić się między wyspą ludzi a wyspą, gdzie gra się tak naprawdę zaczyna ;P. Trzeba tego questa na 20 lvlu zrobić, on jest krótki. Na 40 lvlu, gdzie można zacząć od 35-39 :-k tak mi się kojarzy coś, można już było go brać jakoś wcześniej, kolejną klasę prestiżową jednak można było dostać od 40 lvla jednak, te klasy są niezbędne, bo nie będzie nowych skilli i starych ulepszonych, i nie masz szans w walce przeciwko silniejszym mobom. Prawdziwa gra zaczyna się od 40 lvla.

- czy przenoszenie postaci między serwerami jest możliwe czy nie?

Nie.

Odnośnik do komentarza