Skocz do zawartości

GPRO - sezon 11


Rekomendowane odpowiedzi

Czas na nowy sezon i nowy wątek.

 

GPRO Sezon 11 rusza 12 września 2008

 

Przydatne linki

 

Strona główna GPRO

Reguły GPRO po polsku

GPRO Organiser - program do automatycznego gromadzenia danych dla wrogów Excela

 

********

 

Lista startowa CMF

 

Elite

 

Elite - binki ([Tomasz Wypych) - The Twilight Zone

 

Master

 

Master 1 - Willow (Adam Wierzba) - Phantom Racing #3

Master 4 - handballer (Łukasz Dawgiert) - Lightning Fast Racing Team

 

Pro

 

Pro10 - huzar (Rafal Kucha) - Włatcy Much

Pro 11 - Powdel (Andrzej Chmielewski)

Pro 15 - Andrew (Andrzej Wyrozumski) - JButton Racing Team

 

Amateur

 

Amateur 21 - Ronin (Maciej Markowski)

 

Rookie

 

Rookie 10 - Profesor (Marcin Krygier)

Rookie 49 - adamus (Adam Kruszewski)

Rookie 54- Ruffi (Rafał Polaczek)

Rookie 78 - Baron von Kapa (Mateusz Zaborny)

Rookie 95 - martin (Marcin Szewczyk)

 

Proszę chętnych o podanie danych w formacie

[Grupa] - [Nick CMF] - [imię Nazwisko (opcjonalnie)] - [Zespół]

 

Po przygotowaniu listy Wasze wpisy zostaną skasowane przez jakiegoś uprzejmego moda.

 

Ride on!

Odnośnik do komentarza

http://forumcm.net/index.php?showtopic=898...t=0&start=0 - stary temat, w pierwszym poście jest link

 

Udało mi się upolować świetnego moim skromnym zdaniem kierowcę. Jedyna wada to to, że sporo kasy bierze, ale podpisałem kontrakt tylko na 10 wyścigów, więc jeśli już będę miał raczej pewny awans, to zmienię na tańszego :P

Overall:	  73   	
Concentration: 	226	  
Talent: 	7	  
Aggressiveness: 	0	  
Experience: 	137	  
Technical insight: 	18	  
Stamina: 	37	  
Charisma: 	74	  
Motivation: 	188	  
Reputation: 	73	  
Weight(kg): 	91	  
Age: 	35

 

EDIT: Ach, jeszcze prośba. Mógłby ktoś wrzucić mniej więcej zużycie paliwa na very low? Bo dawno grałem, już nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza

Trophies:	   0
Number of GPs: 	 26
Wins: 	 1
Podiums: 	 2
Points Scored: 	 55
Pole Positions: 	 0
Fastest Laps: 	 0
Av pts/race: 	 2.12
Driver skills history graph

 

Overall:	  85   	
Concentration: 	53	  
Talent: 	138	  
Aggressiveness: 	38	  
Experience: 	74	  
Technical insight: 	99	  
Stamina: 	13	  
Charisma: 	32	  
Motivation: 	222

 

To mój kierowca, fajnie, że jest chudy, waży tylko 67 kg :D

 

Pojechałem już kwalifikacje, zaliczam je do nieudanych. Mam taki sam problem, co w zeszłym sezonie. Mimo dobrych ustawień auta kierowca średnio na okrążeniu popełnia błędy (średnio 1-2 sekundy). Przez to sporo tracę w q1, jednocześnie biorę mniej paliwa w q2... Ostatecznie 7/19.

Odnośnik do komentarza

Pewnie macie rację.

W zeszłym sezonie zawsze miałęm słabe kwalifikacje, ba zdołałem się z tym pogodzić.

Natomiast podczas samego wyścigu szło mi wyśmienicie, awansy z 16, czy 19 miejsca do punktowanej 8-semki były super przeżyciem. Ale mimo wszystko nie zapomnę swojej złości, kiedy to po raz 3 zająłem 9 miejsce, pierwsze niepunktowane :D

A i pamiętam też sytuację, kiedy jechałem na 5 miejscu, a za plecami miałem dwóch rywali. Broniłem się przez 10 okrążeń, nadeszło ostatnie... Wtedy błąd kierowcy i spadek o 2 miejsca, byłem zły. :D

Odnośnik do komentarza
Co kierowcy Martina, to jedna uwaga jest taka, że on już jest w wieku w którym traci umiejętności po każdym wyścigu. To nie wróży nic dobrego...

Raczej nie wiążę z nim swojej przyszłości. On ma mi załatwić mnóstwo punktów w jak najkrótszym czasie. Jak na razie jest na najlepszej do tego drodze. Po kwalifikacjach jestem jak na razie na 4. miejscu :).

Odnośnik do komentarza
Natomiast podczas samego wyścigu szło mi wyśmienicie, awansy z 16, czy 19 miejsca do punktowanej 8-semki były super przeżyciem.

Nie chcę studzić Twojego entuzjazmu, ale w rookie jest wiele managerów, którzy popełniają straszliwe babole w taktyce, więc wyprzedzenie kilku rywali nie jest wielkim wyczynem ;)

 

Co do Twojego kierowcy - znowu ponarzekam, bo jak dla mnie jest mocno przeciętny. Nie wiem, czy bardziej doświadczenie koledzy się ze mną zgodzą, ale przede wszystkim w rookie, trzeba patrzeć na koncentrację oraz staminę. W wyższych grupach pewnie przydaje się talent, ale bez koncentracji min. 100 kierowca wymiataczem raczej nie będzie. Mój obecny kierowca, który w rookie wymiatał i w amatorach daje radę, ma talent ledwie 33.

 

Martin moim zdaniem trafił dużo lepiej.

Odnośnik do komentarza

Też mi się tak wydaje, ja miałem zatankowane 65, 80, 75 czyli łącznie 220 litrów, a dodatkowy pit wypadł na 2 kółka przed metą.

Szkoda, bo przez niego straciłem trochę miejsc, lecz mimo wszystko jestem zadowolony. Zdobyłem 2 punkty, przy, a w zasadzie bez risków i ulepszania auta poszło naprawdę fajnie ;).

Miejmy nadzieję, że przyszłe wyścigi pójdą już dużo lepiej :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...