Skocz do zawartości
Profesor

GPRO - sezon 11

Rekomendowane odpowiedzi

Czas na nowy sezon i nowy wątek.

 

GPRO Sezon 11 rusza 12 września 2008

 

Przydatne linki

 

Strona główna GPRO

Reguły GPRO po polsku

GPRO Organiser - program do automatycznego gromadzenia danych dla wrogów Excela

 

********

 

Lista startowa CMF

 

Elite

 

Elite - binki ([Tomasz Wypych) - The Twilight Zone

 

Master

 

Master 1 - Willow (Adam Wierzba) - Phantom Racing #3

Master 4 - handballer (Łukasz Dawgiert) - Lightning Fast Racing Team

 

Pro

 

Pro10 - huzar (Rafal Kucha) - Włatcy Much

Pro 11 - Powdel (Andrzej Chmielewski)

Pro 15 - Andrew (Andrzej Wyrozumski) - JButton Racing Team

 

Amateur

 

Amateur 21 - Ronin (Maciej Markowski)

 

Rookie

 

Rookie 10 - Profesor (Marcin Krygier)

Rookie 49 - adamus (Adam Kruszewski)

Rookie 54- Ruffi (Rafał Polaczek)

Rookie 78 - Baron von Kapa (Mateusz Zaborny)

Rookie 95 - martin (Marcin Szewczyk)

 

Proszę chętnych o podanie danych w formacie

[Grupa] - [Nick CMF] - [imię Nazwisko (opcjonalnie)] - [Zespół]

 

Po przygotowaniu listy Wasze wpisy zostaną skasowane przez jakiegoś uprzejmego moda.

 

Ride on!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

http://forumcm.net/index.php?showtopic=898...t=0&start=0 - stary temat, w pierwszym poście jest link

 

Udało mi się upolować świetnego moim skromnym zdaniem kierowcę. Jedyna wada to to, że sporo kasy bierze, ale podpisałem kontrakt tylko na 10 wyścigów, więc jeśli już będę miał raczej pewny awans, to zmienię na tańszego :P

Overall:	  73   	
Concentration: 	226	  
Talent: 	7	  
Aggressiveness: 	0	  
Experience: 	137	  
Technical insight: 	18	  
Stamina: 	37	  
Charisma: 	74	  
Motivation: 	188	  
Reputation: 	73	  
Weight(kg): 	91	  
Age: 	35

 

EDIT: Ach, jeszcze prośba. Mógłby ktoś wrzucić mniej więcej zużycie paliwa na very low? Bo dawno grałem, już nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Trophies:	   0
Number of GPs: 	 26
Wins: 	 1
Podiums: 	 2
Points Scored: 	 55
Pole Positions: 	 0
Fastest Laps: 	 0
Av pts/race: 	 2.12
Driver skills history graph

 

Overall:	  85   	
Concentration: 	53	  
Talent: 	138	  
Aggressiveness: 	38	  
Experience: 	74	  
Technical insight: 	99	  
Stamina: 	13	  
Charisma: 	32	  
Motivation: 	222

 

To mój kierowca, fajnie, że jest chudy, waży tylko 67 kg :D

 

Pojechałem już kwalifikacje, zaliczam je do nieudanych. Mam taki sam problem, co w zeszłym sezonie. Mimo dobrych ustawień auta kierowca średnio na okrążeniu popełnia błędy (średnio 1-2 sekundy). Przez to sporo tracę w q1, jednocześnie biorę mniej paliwa w q2... Ostatecznie 7/19.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

moim zdaniem popełnia błędy przez niski poziom koncentracji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
moim zdaniem popełnia błędy przez niski poziom koncentracji

Hmm, nie znam statystyk mojego byłego kierowcy, napisał do nowego menadżera, czy mi ich nie poda ;].

Pewnie masz rację, ale i tak wolę się upewnić :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Kierowca przyzwoity, jak na rookie spory talent, szkoda, że ma tak niską koncentrację, bo tak to pewnie by wymiatał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

W rookie talent spokojnie może zastąpić koncentrację. Co kierowcy Martina, to jedna uwaga jest taka, że on już jest w wieku w którym traci umiejętności po każdym wyścigu. To nie wróży nic dobrego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Pewnie macie rację.

W zeszłym sezonie zawsze miałęm słabe kwalifikacje, ba zdołałem się z tym pogodzić.

Natomiast podczas samego wyścigu szło mi wyśmienicie, awansy z 16, czy 19 miejsca do punktowanej 8-semki były super przeżyciem. Ale mimo wszystko nie zapomnę swojej złości, kiedy to po raz 3 zająłem 9 miejsce, pierwsze niepunktowane :D

A i pamiętam też sytuację, kiedy jechałem na 5 miejscu, a za plecami miałem dwóch rywali. Broniłem się przez 10 okrążeń, nadeszło ostatnie... Wtedy błąd kierowcy i spadek o 2 miejsca, byłem zły. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Co kierowcy Martina, to jedna uwaga jest taka, że on już jest w wieku w którym traci umiejętności po każdym wyścigu. To nie wróży nic dobrego...

Raczej nie wiążę z nim swojej przyszłości. On ma mi załatwić mnóstwo punktów w jak najkrótszym czasie. Jak na razie jest na najlepszej do tego drodze. Po kwalifikacjach jestem jak na razie na 4. miejscu :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Natomiast podczas samego wyścigu szło mi wyśmienicie, awansy z 16, czy 19 miejsca do punktowanej 8-semki były super przeżyciem.

Nie chcę studzić Twojego entuzjazmu, ale w rookie jest wiele managerów, którzy popełniają straszliwe babole w taktyce, więc wyprzedzenie kilku rywali nie jest wielkim wyczynem ;)

 

Co do Twojego kierowcy - znowu ponarzekam, bo jak dla mnie jest mocno przeciętny. Nie wiem, czy bardziej doświadczenie koledzy się ze mną zgodzą, ale przede wszystkim w rookie, trzeba patrzeć na koncentrację oraz staminę. W wyższych grupach pewnie przydaje się talent, ale bez koncentracji min. 100 kierowca wymiataczem raczej nie będzie. Mój obecny kierowca, który w rookie wymiatał i w amatorach daje radę, ma talent ledwie 33.

 

Martin moim zdaniem trafił dużo lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No i rewelecja :| Jak byłem bez kierowcy i dyrektora, tak jestem i teraz :/. 4 bańki poszły na śmietnik. Kolejny sezon stracony w Masterach :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
EDIT: Ach, jeszcze prośba. Mógłby ktoś wrzucić mniej więcej zużycie paliwa na very low? Bo dawno grałem, już nie pamiętam.

 

mi spalił dokladnie 208 litrow przy silniku na 5 poziomie (tor Kaylani)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Eeech, tylko 8 miejsce. Szkoda, bo w sumie mogłem nawet wygrać, ale przez fatalnie wyliczone paliwo miałem dwa nadprogramowe pity. Nie spodziewałem się, że aż tyle spali bolid paliwa :-k. Chyba coś koło 230 w sumie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Też mi się tak wydaje, ja miałem zatankowane 65, 80, 75 czyli łącznie 220 litrów, a dodatkowy pit wypadł na 2 kółka przed metą.

Szkoda, bo przez niego straciłem trochę miejsc, lecz mimo wszystko jestem zadowolony. Zdobyłem 2 punkty, przy, a w zasadzie bez risków i ulepszania auta poszło naprawdę fajnie ;).

Miejmy nadzieję, że przyszłe wyścigi pójdą już dużo lepiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

W szoku jestem, zapomniałem o wyścigu, a tutaj mój misiek 3. miejsce wykręcił :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A moje szanse na punktowaną ósemkę pogrzebały 3 rzeczy:

- nieumiejętność wyprzedzania

- idiota, który zatankował bak na 46 okrążeń

- awaria hamulców... w zupełnie nowym aucie

 

Teraz testing, trening i czekamy kilka wyścigów na kolejną szansę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×