Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 7 i 8


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli ktoś ma silnik na 4.poziomie, bądź zbliżonym, i będzie taki dobry, aby podzielić się ze mną wiedzą nt. paliwa na dzisiejszy wyścig, to będę wdzięczny ;) Póki co załadowałem 250 L, ale nie mam pojęcia czy to wystarczy.

Ja spisałem ten wyścig na straty, tylko przez moją nieuwagę... Pojechałem q1 na softach :doh!: A gdybym utrzymał czas z practice byłbym w pierwszej piątce...

Odnośnik do komentarza
Drugi raz z rzędu punkty, jest żal, bo mogło być więcej... Na ostatnim kółku błąd kierowcy i spadek z 5, na 7 pozycję. Jechałem trochę nawet na podium, ale 0 riski dały o sobie znać ;-).

Przynajmniej zaoszczędzę trochę kasy.

To nie ty zrypałeś, tylko kierowca :P

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Temat trochę nieaktualny bo już niedługo zacznie się nowy, 11 już sezon w GPRO. A w nim kilka nowości, głównie stworzenie nowej grupy pomiędzy Master a Amateur tj. grupy Pro. To taki krok pośredni, aby zmniejszyć różnice między czołówką w Master a tymi co do niego ledwo awansowali.

 

Tych, którzy gry jeszcze nie znają, a lubią F1 albo Kubicę to zapraszam na stronę www.gpro.se - a jeżeli chcecie mi trochę pomóc ( ;) ) to przez ten link TEN LINK

Odnośnik do komentarza

Hmm... trochę ludu jeździ, ale z dawnego CMF Team to niedobitki zostały :(

 

Ja teraz jestem w teamie międzynarodowym, jestem supporterem i mocno się wkręciłem. Wreszcie utrzymałem się w Masterach i teraz, po dramatycznym, ostatnim wyścigu sezonu, mój długofalowy plan awansu do Elite nabiera rumienców :)

 

Teraz grupy rookie i amateur będą dość łatwe (nie to co w poprzednich sezonach), bo większość rookich wessie Amateur, a większość amatorów poleci do Profesionala...

 

I powiem wam, że ta gra ma głębię... im dłużej gram tym więcej dostrzegam jej aspektów. Dochodzę powoli do wniosku, że jest w niej jeszcze tyle niespodzianek, które trzeba odkryć (co i na co oddziałowuje itp), że mimo 145 wyścigów nadal z takim lekkim stresem wyczekuje następnych...

 

Nowy sezon zacznie się dopiero około 09/09/2008.

 

Zapisuj się! :)

Odnośnik do komentarza

Ja jeżdżę ciągle :)

W zeszłym sezonie wziąłem udział w 15 wyścigach, w zasadzie to był mój debiutancki start, zbierałem dane, gromadziłem notatki. Ostatecznie zgromadziłem 7 punktów, lecz mimo wszystko postanowiłem zostać w Rookie, dlaczego? Otóż nawet w tej grupie mam problemy, aby zdobyć jakikolwiek punkcik, co dopiero w Ameteur ;-). Na ostatni wyścig wydałem kasę, tak aby być na minusie i wspólnie z GPROwym kolegą zostajemy w Rookie 78.

Profesorku, nie zastanawiaj się, tylko wracaj, bo zastanie Cię nowy sezon ;)

Odnośnik do komentarza

Ja wróciłem w tym sezonie bodaj po dwóch sezonach absencji. Pojechałem 16 wyścigów i uciułałem 99 punktów ;) Był nawet taki moment, że chciałem zostać na następny sezon w rookie, ale po zakontraktowaniu nowego kierowcy byłem zdecydowany na awans. A warto bo poziom amateur znacznie spadnie po reformie. I jest to świetna sprawa, bo nic tak bardziej nie frustrowała mnie w GP jak przepaść pomiędzy grupami :)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...