Powdel Napisano 4 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 level 1 bolidu to średnio spala 0.7l przy małym spalaniu na torze,0,8l przy średnim spalaniu na torze,0,9l przy dużym spalaniu na torze jak masz kierowce grubasa to spali trochę więce np.0,73 przy małym spalaniu na torze, jak chudziasa to mniej np.0,68l na 1km na torze Odnośnik do komentarza
skorupa911 Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 spalanie na torze było duże, a bolid palił zaledwie 0.79 na km. Na mecie zostało mi jeszcze 41 litrów, ale pierwsze podium w karierze jest 2 miejsce Odnośnik do komentarza
lolek43 Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 mi niestety paliwa zabrakło a był bym w 5... ale dopiero się uczę Odnośnik do komentarza
lolek43 Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 i musiałem mieć 4 pit :( Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 12 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 Witam ;-) Wczoraj zaliczyłem swój debiut w GP. Gra wygląda całkiem ciekawie, notatki mam porobione i mam nadzieję, że z biegiem czasu będzie coraz lepiej. W kwalifikacjach byłem 26, sam wyścig zakończyłem na 21 miejscu. Już wiem, że mój kierowca ma słaby atrybut stamina, dlatego nie wytrzymuje całego wyścigu w dobrym tempie. Tutaj moje pytanie, czy takie zużycie części jest duże, co powinienem wymienić, aby spokojnie ukończyć kwalifikacje i następne GP. Part: Level: Action: Wear: Chassis 1 20% Engine 1 32% Front Wing 1 31% Rear Wing 1 33% Underbody 1 26% Sidepods 1 16% Cooling 1 18% Gearbox 1 30% Brakes 1 36% Suspension 1 31% Electronics 1 18% Odnośnik do komentarza
binki Napisano 12 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 Małe. Spokojnie odjedziesz nastepne 2 GP. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 13 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2008 binki nie zapominaj, że to części 1 lvl. Myślę, że 1 GP na 100% przejedziesz, a potem sobie sprawdź jakie zużycie miałeś konkretnych części w tych dwóch wyścigach i np. silnik zużyje Ci się np 32%, a potem 30% to wiesz, że w następnym wyścigu możesz spodziewać się podobnego zużycia (oczywiście każdy tor ma inną specyfikę i inaczej zużywa części), ale ogólny obraz szybkości zużywania będziesz już miał. Dane, dane i jeszcze raz dane! A stamina odpowiada również za inne aspekty GP i kwalifikacji Odnośnik do komentarza
binki Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 binki nie zapominaj, że to części 1 lvl. Myślę, że 1 GP na 100% przejedziesz, a potem sobie sprawdź jakie zużycie miałeś konkretnych części w tych dwóch wyścigach i np. silnik zużyje Ci się np 32%, a potem 30% to wiesz, że w następnym wyścigu możesz spodziewać się podobnego zużycia (oczywiście każdy tor ma inną specyfikę i inaczej zużywa części), ale ogólny obraz szybkości zużywania będziesz już miał. Dane, dane i jeszcze raz dane!A stamina odpowiada również za inne aspekty GP i kwalifikacji Nawet części na lvl1 wystarczą jeśli będzie je rozsądnie użytkował. A silić się na wygrane w każdym wyścigu i tak nie musibo w tym sezonie i tak mnóstwo rookie idzie w góre i chyba tylko bycie na minusie przed tym powstrzyma. Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 Bartosz Grajer, albo Grzesiek Masta to jacyś forumowicze ;-)? Co do zużycia, przejechałem practice, quale 1 i 2 i wszystko wygląda ok, zużycie wzrosło, aczkolwiek w niewielkim stopniu. Przyszłe GP jadę na 1 stop, założyłem też mediumy, liczę, że na pierwszą 15 . Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 Mediumy na 1 pit? To dość ryzykowna strategia : > Zużycie opon jest bardzo duże, a w dodatku temperatura najniższa nie jest. Ja jadę na 3 pity i zakładam softy. Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 Mediumy na 1 pit? To dość ryzykowna strategia : > Do odważnych świat należy. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo deszczu, więc i tak pewnie się przydarzy dodatkowy pit ;-). Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 3 pity - esy (z relatywnie niskim ryzykiem) 2 pity - softy 1 pit - mediumy (pod warunkiem niskich risków) Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 No ja jednak zmieniłem zdanie, pojadę na dwa pity, ze względu na niską wytrzymałość mojego drivera ;-). Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 A jak już pojechałeś Q1 i 2 to jak chcesz zmienić taktykę? Paliwa nie odejmiesz już... Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 A jak już pojechałeś Q1 i 2 to jak chcesz zmienić taktykę? Paliwa nie odejmiesz już... No w sumie racja... Kurka, tyle przeróżnych opcji, że normalnie się gubię. Muszę jeszcze ze dwa razy przemyśleć taktykę... Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 22 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 Ma ktoś silnik na 3 levelu? A jak tak to ile paliwa zabieracie na pokład? Ja póki co zastanawiam się nad bezpiecznym(IMO) wariantem, czyli 235 litrów. Odnośnik do komentarza
trojkatny Napisano 22 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2008 Ma ktoś silnik na 3 levelu? A jak tak to ile paliwa zabieracie na pokład? Ja póki co zastanawiam się nad bezpiecznym(IMO) wariantem, czyli 235 litrów. To aż tyle trzeba? Ten wyścig jest krótszy niż ostatnio, na dodatek tutaj jest niskie spalanie, ja na razie mam załadowane 220l, części mam na drugim poziomie, tylko hamulce na 3. Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2008 Jeśli ktoś dysponuje zużyciem części z Laguna Seca, niech wrzuci. Proszę. Odnośnik do komentarza
Joszi Napisano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2008 chassis 23% (3) engine 27% (5) f. wing 20% (4) r. wing 15% (4) underbody 14% (4) sidepods 13% (3) cooling 19% (3) gearbox 28% (4) brakes 30% (4) susp. 25% (4) electronics 10% (3) Riski 25 Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2008 Dzięki. Może ukończę następny wyścig. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi