Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 7 i 8


Rekomendowane odpowiedzi

No i sponsora mi podwinęli... :( A miałem już ponad 90%. Dawał niezłą kasę (bodajże 1,2 mln) aż na 19 wyścigów. Podwędził mi go... Polak... też z M3... na szczęście to nie binki :D

 

Tak bajdełej to strasznie popiepszony był ten wyścig :P Pada, nie pada, pada i znów sucho, niech się w końcu ta pogoda zdecyduje :] No i na dodatek mój mega super wypasiony kierowca, za mocno najechał na kerba i uszkodził underbody :|

Odnośnik do komentarza
No i sponsora mi podwinęli... :( A miałem już ponad 90%. Dawał niezłą kasę (bodajże 1,2 mln) aż na 19 wyścigów. Podwędził mi go... Polak... też z M3... na szczęście to nie binki :D

 

Tak bajdełej to strasznie popiepszony był ten wyścig :P Pada, nie pada, pada i znów sucho, niech się w końcu ta pogoda zdecyduje :] No i na dodatek mój mega super wypasiony kierowca, za mocno najechał na kerba i uszkodził underbody :|

 

Byś jeździł jak człowiek i punkty zdobywał zamiast się kopcić w co drugim wyścigu to bys sponsora miał. :) Jak tak dalej pójdzie to nie dość, że nie awansujesz to jeszcze zbankrutujesz. ;)

 

Niesamowicie pokrzaniony ten wyścig. Pit za pitem i na dodatek wyszło, że w Monte Carlo spalanie mojego bolidu to 290l na 2 poziomie a sezon wcześniej 187l na 3 poziomie.Chyba skończę z ta grą jak takie jaja się powtórzą.

 

 

Odetchnij spokojnie, spójrz na race analysis i policz dokładnie wszystko jeszcze raz. Jestem gotów się założyć, że źle policzyłeś. :)

Odnośnik do komentarza

Start fuel: 100 liters

 

Pit Pitstop reason Tyres

condition Fuel

left Refilled

to Pit

time

Stop 1:

(Lap 5)

Tyres change due to the weather change

92% 49% 100 liters 30.261s

Stop 2:

(Lap 33)

Tyres change due to the weather change

51% 22% No refill 43.314s

Stop 3:

(Lap 49)

No more fuel was left

66% 0% 15 liters 25.730s

Stop 4:

(Lap 54)

No more fuel was left

90% 1% 15 liters 30.826s

Stop 5:

(Lap 59)

No more fuel was left

90% 1% 15 liters 29.374s

Stop 6:

(Lap 64)

No more fuel was left

90% 1% 15 liters 31.044s

Stop 7:

(Lap 66)

Tyres change due to the weather change

98% 6% 15 liters 39.790s

Stop 8:

(Lap 72)

No more fuel was left

87% 1% 15 liters 29.209s

Stop 9:

(Lap 77)

No more fuel was left

90% 1% 15 liters 25.410s

 

Tyres condition after finish: 98%

Fuel left in the car after finish: 12 liters

Odnośnik do komentarza

Cały czas pomijasz fakt, że sporo paliwa Ci zostawało w zbiorniku gdy pitowałeś. Uspokój się i zacznij faktycznie czytać tę analizę, zamiast po prostu dodawać cyferki.

 

Poza tym pamietaj, że info o wlewaniu 100l nie oznacza, ze dolali CI 100l do aktualnie posiadanego stanu tylko dolali do wartosci 100l. Czyli jeśli miałes w zbiorniku np. 85l to dolali Ci 15l a napisane jest refueled to 100l.

Odnośnik do komentarza

Wróciłem do GPRO, pierwszego wyścigu nie ukończyłem z powodu przebitych opon, w drugim startowałem z 27 miejsca, ale udało mi się zająć 16 miejsce, gdyby wyścig trwał z 5 okrążeń więcej to bym nawet 13 miejsce mógł zająć. Jest jakieś wolne miejsce w CMF Team? :D

Odnośnik do komentarza

Kontrakt z kierowcą przedłużony, treningi idą pełną parą... od tego wyścigu miałem wrócić do walki o punkty (motywacja +50) i co się okazuje? Deszcz w następnym wyścigu może spadnie, a może nie, a może jednak... No cholera... I jak ja mam cały mój plan utrzymania i walki w następnym sezonie o awans rozpocząć od tak nieprzewidywalnego wyścigu? No pytam się grzecznie :)

 

Chyba Chiny sobie odpuszczę tracąc pewnie cały bonus motywacji, ale ryzyko jest zbyt duże

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...